ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Mπινότο: «Απαράδεκτη για τη Ferrari η έκτη θέση»

Η Ferrari θα προσπαθήσει να σώσει –όσο γίνεται- τη φετινή χρονιά

Καταστροφικά εξελίσσεται η εφετινή σεζόν για τη Ferrari. Η Scuderia κινδυνεύει μάλιστα να ολοκληρώσει τη χρονιά χωρίς ούτε μία νίκη, κάτι που είχε συμβεί επίσης το 2014 και το 2016 από τότε μπήκε η Formula 1 στην εποχή των υβριδικών κινητήρων. Να πούμε επίσης ότι πριν τη φάση των υβριδικών κινητήρων η τελευταία φορά που δεν είχε γευτεί πιλότος της Ferrari τη γεύση της σαμπάνιας του νικητή σε μία σεζόν ήταν το μακρινό 1993, ενώ την τελευταία νίκη με τα χρώματα της Scuderia σε Γκραν Πρι της Formula 1 πέτυχε το 2019 ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο νυχτερινό αγώνα της Σιγκαπούρης.

Το 1981 εκτός τετράδας

Όμως και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών χρειάζεται η Ferrari εσπευσμένα βελτίωση, καθώς θα πρέπει να πάμε μέχρι το 1981 για να δούμε ότι είχε τερματίσει πέμπτη, ενώ από εκεί και μετά πλασάρεται ανελλιπώς στην πρώτη τετράδα. Αυτή τη στιγμή ωστόσο βρίσκεται η κόκκινη ομάδα στην έκτη θέση του σχετικού πίνακα έχοντας συγκεντρώσει 130 βαθμούς και ενώ απομένουν ακόμη δύο αγώνες στο Μπαχρέιν και ένας στο Αμπού Ντάμπι.

Μένει στο Μαρανέλο ο Μπινότο

Πρόκειται βεβαίως για μία κατάσταση, η οποία προβληματίζει τους ανθρώπους της Ferrari και κυρίως τον διευθυντή της Mατία Μπινότο ο οποίος δήλωσε τα εξής: «Ελπίζω, ότι η πρόοδος στους προηγούμενους αγώνες θα μας ανεβάσει περισσότερο. Μία έκτη θέση είναι απαράδεκτη για τη Ferrari. Πρέπει να βελτιωθούμε οπωσδήποτε». Ο 51χρονος δεν σκοπεύει να παρακολουθήσει τους επόμενους αγώνες και θα μείνει στο Μαρανέλο, ώστε να ελέγχει καλύτερα στο εργοστάσιο όλες τις διαδικασίες και να μειωθούν οι βλάβες και οι αστοχίες στα μονοθέσια της ομάδας. Ο Μπινότο δεν είχε πάει ούτε στην Κωνσταντινούπολη για να παρακολουθήσει το Γκραν Πρι Τουρκίας και το αποτέλεσμα τον δικαίωσε, αφού ο Φέτελ είχε τερματίσει τρίτος και ο Λεκλέρ τέταρτος.

Το δέλεαρ των 20 εκατ. ευρώ
O πιο εφικτός στόχος για τη Ferrari είναι να προσπεράσει τη Renault που βρίσκεται στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας με 136 βαθμούς. Η αυξημένη δυναμική της ιταλικής ομάδας αποτυπώνεται στα τρία τελευταία Γκραν Πρι όπου συγκέντρωσε συνολικά 50 βαθμούς, ενώ η Renault μόνον 22. Πάντως είναι αμφίβολο αν θα καταφέρει να περάσει η Scuderia μέσα στους τρεις τελευταίους αγώνες τις Racing Point (154 βαθμοί) και McLaren (149 βαθμοί), επειδή βρίσκονται αρκετά ψηλότερα στη βαθμολογία. Σε κάθε περίπτωση η διαφορά μεταξύ τρίτης και έκτης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών δεν αποτελεί μόνον υπόθεση γοήτρου, αλλά εμπεριέχει και ένα μεγάλο οικονομικό κίνητρο αφού ο τρίτος θα εισπράξει από τα ταμεία της Formula 1 περίπου 20 εκατ. ευρώ περισσότερα από τον έκτο!

gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Με 260 ίππους η νέα Toyota GR Corolla

Με 260 ίππους η νέα Toyota GR Corolla

Η Toyota είναι πανέτοιμη να αντισταθμίσει την λαίλαπα της ηλεκτροδότησης που έχει κυριεύσει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία ...
 |  AUTO
X