ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

H Volkswagen δεν «σκοτώνει» το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

Θα διατηρήσει το χειροκίνητο στην γκάμα της όσο το ζητούν οι πελάτες της

Με την ηλεκτρική τεχνολογία και την αυτόνομη οδήγηση να είναι πιο κοντά από ποτέ, είναι λογικό τα συμβατικά μοντέλα αυτοκινήτων να είναι, κυρίως, αυτόματα.

Στις ΗΠΑ εδώ και πολλά χρόνια γυρνούν την πλάτη στα χειροκίνητα ενώ και στην Ευρώπη, πάρα πολλά μοντέλα είναι διαθέσιμα μόνο ως αυτόματα, συνήθως όμως ανήκουν σε πολυτελείς κατηγορίες. Η Volkswagen διαβεβαιώνει τους πελάτες της ότι όσο ζητούν το χειροκίνητο κιβώτιο, τόσο και θα το κρατούν στην γκάμα τους.

Η γερμανική μάρκα έχει στη φαρέτρα της ένα από τα πιο επιτυχημένα και γρήγορα αυτόματα κιβώτια, το διπλού συμπλέκτη DSG, όμως δηλώνει: «σε κάποιους ανθρώπους αρέσει η επιστροφή στις ρίζες και θέλουν να αλλάζουν χειροκίνητα τις ταχύτητες του αυτοκινήτου τους. Όσο υπάρχει η ζήτηση, τόσο θα συνεχίσουμε να τα προσφέρουμε». Η συγκεκριμένη δήλωση έγινε στο βρετανικό περιοδικό Autocar και διευκρινίζουν ότι δεν αναφέρονται μόνο σε μικρά μοντέλα πόλης και προσιτές εκδόσεις, αλλά σε μια ευρεία γκάμα αυτοκινήτων.

Για παράδειγμα το νέο Golf GTI θα είναι διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο και μόνο αν το θελήσει ο πελάτης θα μπαίνει το DSG, έναντι και του ανάλογου αντιτίμου. Από την άλλη το ντίζελ GTD θα φοράει αποκλειστικά το αυτόματο σασμάν. Η αλήθεια όμως, είναι ότι μόνο το Polo GTI, το up! GTI και το Golf GTI έρχονται με χειροκίνητο κιβώτιο, από τα γρήγορα μοντέλα της φίρμας. Το Golf R έβδομης γενιάς φορούσε μηχανικό σασμάν (προαιρετικό ήταν το DSG), όμως το νέο, θα είναι μόνο αυτόματο.

gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Η θρυλική Maserati Bora (vid)

Η θρυλική Maserati Bora (vid)

Tην είχε σχεδιάσει ο Giorgetto Giugiaro και έφερε μία σειρά από καινοτομίες για την εποχή της
 |  AUTO
X