ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

H Formula 1 πουλάει καρό τετραγωνάκια από τη σημαία τερματισμού!

Tα έσοδα θα προορίζονται για φιλανθρωπικούς σκοπούς

Στην αρχή αυτής της εβδομάδας είχε ανακοινώσει η Formula 1 τη νέα πρωτοβουλία ‘’We Race as One΄΄ με στόχο την καταπολέμηση του ρατσισμού και των κοινωνικών ανισοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο θα έχει ένας περιορισμένος αριθμός φίλων του αθλήματος τη μοναδική ευκαιρία, να αποκτήσει μία θέση με το όνομά του στη γνωστή ασπρόμαυρη καρό σημαία που σηματοδοτεί το τέλος ενός Γκραν Πρι.

Γύρω στα 12.200 ευρώ έσοδα ανά αγώνα

Με αυτή την ενέργεια, που γίνεται για φιλανθρωπικούς σκοπούς, θα πωλούνται σε κάθε αγώνα τα 56 από τα συνολικά 80 τέτοια καρό κάθε σημαίας και θα αποφέρουν γύρω στα 12.200 ευρώ έσοδα. Τα υπόλοιπα 24 ελεύθερα τετραγωνάκια θα παραχωρηθούν στους διοργανωτές του αγώνα, που θα μπορεί να τα διαθέσει σε δικά του άτομα.

Ουσιαστικά, όποιος πληρώνει το σχετικό αντίτιμο θα δει τυπωμένο το όνομά του σε ένα από τα καρό της σημαίας, χωρίς όμως να μπορεί να επιλέξει ο ίδιος ποιο τετράγωνο θα είναι αυτό. Μετά τον αγώνα θα παραλαμβάνει το λευκό ή μαύρο υφασμάτινο τετράγωνο σε κάδρο, καθώς επίσης μία φωτογραφία της ασπρόμαυρης σημαίας με ολόγραμμα γνησιότητας.

Sold out η σημαία του Σπίλμπεργκ

Για την εκκίνηση της σεζόν στις 5 Ιουλίου στην Αυστρία έγιναν ήδη sold out όλα τα διαθέσιμα καρό, τα οποία πωλούνται προς 199,99 στερλίνες λίρες το καθένα, δηλαδή περίπου 221,55 ευρώ με βάση την τωρινή ισοτιμία. Η ίδια διαθεσιμότητα θα υπάρχει και για τους επόμενους αγώνες, με τα τετράγωνα να δίνονται ελεύθερα προς πώληση δύο ή τρεις εβδομάδες πριν κάθε Γκραν Πρι μέσω του ιστότοπου F1Authentics.com.

Με την πρωτοβουλία ‘’We Race as One΄΄ θα υποστηρίζονται ενέργειες κοινωνικού και όχι αθλητικού χαρακτήρα. Οι ομάδες της Formula 1 θα τρέξουν εφέτος με αυτοκόλλητα ‘’We Race as One’’ στα μονοθέσιά τους θέλοντας να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο ενάντια στον ρατσισμό, αλλά και να επικεντρώσουν την προσοχή του στην πανδημία του κορονοϊού και στις τρομερές παρενέργειες που εξακολουθεί να προκαλεί σχεδόν σε όλες τις γωνιές της γης.

Το σχετικό αυτοκόλλητο θα περιέχει ως λογότυπο ένα ουράνιο τόξο με τα χρώματα και των δέκα ομάδων, μάλιστα η Ferrari είχε τοποθετήσει το Hashtag #WeRaceAsOne στο μονοθέσιο του 2018, που χρησιμοποίησε κατά τις πρόσφατες δοκιμές της στην πίστα του Μουτζέλο. Κάτι ανάλογο αναμένεται να κάνουν και οι υπόλοιπες ομάδες με τη σειρά τους για όλες τις δραστηριότητές τους έως το πρώτο εφετινό Σαββατοκύριακο με αγωνιστική δράση στην Αυστρία.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Nέο Honda Jazz e:HEV

Nέο Honda Jazz e:HEV

Προσφέρει μία αβίαστη οδηγική εμπειρία με κύρια χαρακτηριστικά την άμεση απόκριση και την αποδοτική λειτουργία
 |  AUTO
Ηλεκτρική η επόμενη Porsche Macan

Ηλεκτρική η επόμενη Porsche Macan

Η επόμενη Porsche Macan θα κυκλοφορήσει το 2022 και θα είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για τους λάτρεις των εναλλακτικών τεχνολογιών. ...
 |  AUTO
X