ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

F1: «Smooth operator» όνομα και πράμα

O Carlos Sainz δεν ήρθε για να γίνει το νούμερο 2

Εφραίμ Γεωργίου

Εφραίμ Γεωργίου

georgioue@sppmedia.com

Όταν την περσινή χρονιά η Ferrari ανακοίνωνε πως ο Carlos Sainz θα φορούσε τα κόκκινα, λίγοι πίστεψαν πως η κίνηση αυτή θα απέδιδε. Αντίθετα επικρατούσε η άποψη πως ο Ισπανός «βράζει» τη θέση για τον Schumacher όταν θα είναι έτοιμος για το μεγάλο βήμα. Τα δεδομένα όμως μόνο έτσι δεν δείχνουν να είναι.

Όσο δεν υπάρχει κόντρα που κοστίζει…

Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός πως ο Sainz δεν αποδέχθηκε ποτέ τον ρόλο του νούμερο 2. Ασφαλώς η Ferrari επί χρόνια ακολουθεί πιστά την στρατηγική πως στην ομάδα υπάρχει νούμερο 1 και νούμερο 2 (θυμίζουμε τις περιπτώσεις Schumacher, Fernando Alonso και Sebastian Vettel), και φέτος κάπως έτσι ξεκίνησε, όμως ο Sainz το πάλεψε και όσο δεν έρχεται σε κόντρα με τον Leclerc (που να κοστίζει στην ομάδα), η Ferrari δεν έχει οποιοδήποτε λόγο να του πει σταμάτα.

Work Ethic… στα 1000

Αν έπρεπε πάντως να αξιολογήσει κανείς τη σκληρή δουλειά του Sainz, τη θέληση για πρόοδο και τη νοοτροπία, τότε η βαθμολογία του Ισπανού είναι άριστη. Για να γίνει αντιληπτό αυτό και να μην είναι μια απλή αναφορά, να σημειώσουμε πως στην Ferrari επικρατούσε ένα ερωτηματικό σε σχέση με το πρόγραμμα του Ισπανού ο οποίος βρισκόταν συνεχώς στο εργοστάσιο της ομάδας.

Ο Sainz επένδυσε πολλές ώρες με τους μηχανικούς του, τόσο για την εξέλιξη του μονοθέσιου όσο και για την προσωπική τους σχέση η οποία αποτελεί κλειδί στην επιτυχία. Την ίδια στιγμή έτρεξε πολλές φορές μόνος στην ιδιωτική πίστα της Ferrari για να μάθει το νέο του μονοθέσιο.

Γενικότερα ο Sainz στέλνει μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση στη φετινή χρονιά. Ο smooth operator (όπως τραγουδούσε στην ενδοεπικοινωνία του με τον αρχιμηχανικό του δες εδώ), δεν ήρθε για να γίνει το νούμερο 2, ήρθε για να παλέψει και να πετύχει ότι καλύτερο μπορεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO