ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Audi RS Q2: Το νέο «καυτό» μικρό SUV

Προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις και άκρως δυναμικά οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.

Για το νέο Audi RS Q2 έχουν γραφτεί πολλά τα τελευταία 4 χρόνια, από τη στιγμή μάλιστα που ήδη εδώ και σχεδόν μια 2ετία η Audi έχει προσφέρει στο μικρότερο SUV της την πρώτη του σπορ επιλογή, το SQ2 των 350 ίππων (παρακάτω φωτογραφία).

Ωστόσο μέχρι σήμερα και για πολλούς λόγους το κορυφαίο RS Q2 δεν έχει κάνει ακόμη την εμφάνισή του, συνεχίζοντας να αποτελεί ένα ουτοπικό σενάριο ενίσχυσης των «RS» μοντέλων της μάρκας.

Πλέον όμως και μετά την αποκάλυψη του ανανεωμένου Audi Q2 (θα έρθει στην Ελλάδα το Δεκέμβριο), φαίνεται ότι φαίνεται σιγά-σιγά και η στιγμή της αποκάλυψης του νέου RS Q2, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της γκάμας των «RS» μοντέλων της που ήδη έχει προαναγγείλει η μάρκα.

Σχεδιαστικά, όπως μπορείτε να δείτε και στην κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία μας, το νέο RS Q2 θα αποκτήσει ένα σημαντικά πιο επιθετικό εμπρόσθιο τμήμα με μεγάλες κυψελλωτές εισαγωγές σε μαύρο χρώμα (όπως και η γρίλια), έντονες νευρώσεις κ.λπ. Στο πλάι διακρίνουμε τους νέους τροχούς με ζάντες μεγάλων διαστάσεων, τα μαύρα καπάκια των καθρεπτών, τα «φουσκώματα» στους θόλους των τροχών και τα έξτρα χαμηλά σπόιλερ.

Στα υπόλοιπα στοιχεία του, το νέο RS Q2 αναμένεται να φέρει τον γνωστό 2.5λιτρο TFSI κινητήρα βενζίνης της Audi, που πιθανότατα θα συνδυάζεται με «ήπια» υβριδικό σύστημα κίνησης. Η ισχύς θα ξεπερνά τους 400 ίππους.

Φυσικά, και επιπλέον των παραπάνω, το νέο RS Q2 αναμένεται να έχει στάνταρ τετρακίνηση, χαμηλωμένη και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αλλά και ενισχυμένο σετ φρένων.

Στο εσωτερικό, στοιχεία όπως τα σπορ καθίσματα, τα δέρματα-αλκαντάρα και οι κόκκινες ραφές αναμένεται να προσδώσουν την απαραίτητη σπορτίφ εικόνα. Σε κάθε περίπτωση, το νέο RS Q2 θα είναι όχι μόνο το πιο «καυτό» SUV των διαστάσεών του, αλλά και ένα από τα πιο «καυτά» γενικότερα της αγοράς.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X