ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τα "έσπασαν" σε έξοδο τους Ανχελίτα - Πέτσας μετά την ήττα τους στο Big Brother 2

Το βίντεο που κυκλοφορεί

Μπορεί η σχέση τους να δημιουργήθηκε μέσα στο Big Brother 2, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν θα κρατήσει και μετά το τέλος του ριάλιτι. Τι και αν Ανχελίτα και Παναγιώτης Πέτσας έχασαν στον τελικό, κέρδισαν ο ένας τον άλλον.

Μάλιστα, το ζευγάρι λίγες ώρες μετά το τελευταίο live που είχε πολλές εκπλήξεις, τα "έσπασαν" σε νυχτερινή έξοδο τους μετά από 16 περίπου εβδομάδες που ήταν κλεισμένοι στο σπίτι του Μεγάλου Αδελφού.

Μπορεί η Ανχελίτα να μην έχει κάνει ακόμη κάποια ανάρτηση στα social media, ωστόσο σε instastory του Παναγιώτη Πέτσα, μας έδειξε με ένα βίντεο πόσο ευτυχισμένοι είναι.

Το βίντεο που δημοσίευσε ο Πέτσας με την Ανχελίτα

ΠΗΓΗ: Youweekly.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Gossip  |  Ελλάδα  |  Media  |  Hot  |  Stories

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η Βάσια Παναγοπούλου βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος

Αγνώριστη η Βάσια Παναγοπούλου

Εμφανίστηκε σε πρεμιέρα και δεν την γνώρισαν – Έχει ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά, έγινε ξανθιά, πλέον είναι εντελώς μεταμορφωμένη ...
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
: Το Ωδείο Θήβας πήρε το όνομά της – Η συγκινητική στιγμή που τραγούδησε για τη μητέρα της

Ρίγη συγκίνησης!

Η Χάρις Αλεξίου τραγούδησε ξανά 6 χρόνια μετά την απόσυρση της και καταχειροκροτήθηκε–Βίντεο
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ