ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

«Ο Μάρκος Σεφερλής δεν ήταν καλός σαν συνεργάτης»

Ο ηθοποιός αναφέρθηκε στη συνεργασία του με τον Μάρκο Σεφερλή

Ο Νίκος Ασημάκης παραχώρησε συνέντευξη στην κάμερα της εκπομπής "MEGA Καλημέρα" μετά από χρόνια απουσίας από τη μικρή οθόνη. Ο ηθοποιός μίλησε για τα πρώτα του βήματα στον χώρο ενώ αναφέρθηκε στη συνεργασία του με τον Μάρκο Σεφερλή.

Αρχικά, ο ίδιος παραδέχτηκε πως κατά τα χρόνια της τηλεοπτικής του επιτυχίας υπήρξε μία έπαρση η οποία στην πορεία περιορίστηκε:"Ο Γιώργος Κωνσταντίνου με ανακάλυψε. Δυστυχώς έχουμε χαθεί με τη Σοφία Αλιμπέρτη. Τα πρώτα χρόνια της καριέρας μου την ψώνισα αλλά ευτυχώς η μάνα μου με μάζεψε. Τα χρήματα που παίρναμε τότε ήταν 50.000 δραχμές το επεισόδιο. Τηλεοπτικά τα χρήματα ήταν πολύ καλύτερα από ότι τώρα".

Στη συνέχεια, ο Νίκος Ασημάκης ξεκαθάρισε πως δεν έχει επαφές με τον Μάρκο Σεφερλή από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η συνεργασία τους επί σκηνής: "Σχέσεις δεν έχουμε με τον Μάρκο, να ναι καλά, έχει τραβήξει εκείνος την πορεία του, εγώ τη δικιά μου. Τελείωσε η θεατρική παράσταση που κάναμε τότε και δεν ξανασυναντηθήκαμε. Δεν ήταν και πάρα πολύ κάλος σαν συνεργάτης, ήταν πολύ συγκεντρωτικός. Δεν μπορούσε να δεχτεί ότι μπορεί να υπάρχει άλλος ηθοποιός που βγάζει γέλιο".

yupiii.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η Βάσια Παναγοπούλου βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος

Αγνώριστη η Βάσια Παναγοπούλου

Εμφανίστηκε σε πρεμιέρα και δεν την γνώρισαν – Έχει ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά, έγινε ξανθιά, πλέον είναι εντελώς μεταμορφωμένη ...
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
: Το Ωδείο Θήβας πήρε το όνομά της – Η συγκινητική στιγμή που τραγούδησε για τη μητέρα της

Ρίγη συγκίνησης!

Η Χάρις Αλεξίου τραγούδησε ξανά 6 χρόνια μετά την απόσυρση της και καταχειροκροτήθηκε–Βίντεο
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ