ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η τρυφερή εξομολόγηση του Άρη Σοϊλέδη στη Μαρία Αντωνά

«Χωρίς εσένα δεν θα ήταν τίποτα το ίδιο»

Την ανάγκη να εκφράσει τα συναισθήματά του για τη Μαρία Αντωνά μέσα από τον λογαριασμό του στο Instagram ένιωσε ο Άρης Σοϊλέδης, τώρα που έχει πέσει ο ντόρος από την ολοκλήρωση του Survivor.

«Φεύγοντας για το παιχνίδι μου είπες κάποια πράγματα στα οποία έπεσες σε όλα μέσα… Χωρίς εσένα δεν θα ήταν τίποτα το ίδιο… Χωρίς εσένα δεν θα πετύχαινα όσα πέτυχα, χωρίς εσένα όλα θα ήταν αλλιώς…. Για αυτό και θέλω να σου πω δημόσια πως είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί και είσαι η δύναμη μου…

Σε ευχαριστώ για όλην την στήριξη όχι μόνο στο παιχνίδι αλλά για όλα αυτά τα χρόνια… Σ’ αγαπώ και θέλω πάντα να σε βλέπω να χαμογελάς γιατί το αξίζεις», ανέφερε στην τρυφερή τοποθέτηση που έκανε ο Άρης Σοϊλέδης.

 
 
 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Με κοινές αναρτήσεις η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους

Είναι επίσημο!

Νατάσα Θεοδωρίδου και Δέσποινα Βανδή ενώνουν τις δυνάμεις τους στο NOX
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
Η αυλαία έπεσε οριστικά για το Buongiorno σήμερα

Arrivederci: Αυλαία στο Buongiorno

«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται» – Τι συνέβη λίγο πριν το τέλος της εκπομπής – «Λύγισε» η Φαίη Σκορδά – Bίvτεo
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ