ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Φάρμα: Ηλιάδη και Μπάστα έκαναν το πρώτο τους μπάνιο και μας... «δρόσισαν»!

Τα σχόλια Γαρδέλη και Κουτσαβάκη

Το θερμόμετρο στα ύψη ανέβηκε κατά τη διάρκεια του χθεσινού επεισοδίου της «Φάρμας», στο οποίο η Αγγελική Ηλιάδη και η Σάσα Μπάστα έκαναν το πρώτο τους μπάνιο.

Οι δύο παίκτριες του ριάλιτι περιπέτειας του ΑΝΤ1 και γνωστές τραγουδίστριες φόρεσαν τα μαγιό τους και μοίρασαν εγκεφαλικά, εντυπωσιάζοντάς με τις αναλογίες τους.

Τις εμφανίσεις τους δεν άφησαν ασχολίαστες ο Σταμάτης Γαρδέλης και ο Κουτσαβάκης, οι οποίοι δεν πήραν τα μάτια τους από τα κορίτσια. Μάλιστα, όταν κάποια στιγμή η Μαίρη Μηλιαρέση μπήκε μπροστά στην Αγγελική Ηλιάδη την ώρα που έκανε ντους, ο Σταμάτης Γαρδέλης της ζήτησε να φύγει.

Ακολουθεί το σχετικό βίντεο: 

 Βίντεο: Lucky Luke SPOILER


 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η Βάσια Παναγοπούλου βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος

Αγνώριστη η Βάσια Παναγοπούλου

Εμφανίστηκε σε πρεμιέρα και δεν την γνώρισαν – Έχει ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά, έγινε ξανθιά, πλέον είναι εντελώς μεταμορφωμένη ...
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ
: Το Ωδείο Θήβας πήρε το όνομά της – Η συγκινητική στιγμή που τραγούδησε για τη μητέρα της

Ρίγη συγκίνησης!

Η Χάρις Αλεξίου τραγούδησε ξανά 6 χρόνια μετά την απόσυρση της και καταχειροκροτήθηκε–Βίντεο
Beautiful People team
 |  ΕΛΛΑΔΑ