ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
22° Λευκωσία,
28 Ιουνίου, 2022
sport fm - listen live

Poleman για τρίτη φορά στη σεζόν ο Λεκλέρ στο Grand Prix της Βαρκελώνης!

Ταχύτερος και στις κατατακτήριες δοκιμές με χρόνο 1:18.750

Ο Σαρλ Λεκλέρ κατάφερε να πάρει την τέταρτη pole position του μέσα στην χρονιά και το πρώτο σε Grand Prix της Ισπανία στην καριέρα του.

Στο Q1 η Ferrari κατάφερε να κάνει το 1-2, με τον Σαρλ Λεκλέρ να ολοκληρώνει στην πρώτη θέση με χρόνο 1:19.861 και ακριβώς από πίσω του σε χρόνο, βρέθηκε ο teammate του Κάρλος Σάινθ με τον Ισπανό να γράφει χρόνο 1:19.892.

Στην 3η θέση βρέθηκε ο Μάξ Φερστάπεν με χρόνο 1:20.091, ενώ ο Τζόρτζ Ράσελ συνέχισε να βρίσκεται ψηλά, καθώς έγραψε χρόνο 1:20.218 στον πρώτο προκριματικό γύρο και να ολοκληρώσει 4ος , ενώ ο Χάμιλτον έμεινε στην 6η θέση. Τον αποκλεισμό γνώρισαν, οι : Φέτελ, Αλόνσο, Στρολ, Άλμπον και Λατίφι.

Στο Q2 οι οδηγοί δεν βιάστηκαν να βγουν στην πίστα, ενώ Λεκλέρ, Σάινθ και Φερστάπεν ξεκίνησαν με χρησιμοποιημένα ελαστικά και έτσι στην κορυφή του πίνακα των χρόνων αρχικά ανέβηκαν οι δύο Mercedes.

Από την πλευρά της Ferrari o Λεκλέρ είχε αρκετά καλό χρόνο, οπότε δεν χρειάστηκε να βγει δεύτερη φορά στην πίστα, σε αντίθεση με τον Σάινθ και τον Φερστάπεν, με μεγάλο κερδισμένο τον Μονεγάσκο που του έμεινε ένα παραπάνω φρέσκο σετ μαλακών ελαστικών.

Οι θέσεις που οδηγήσαν σε αποκλεισμό, κρίθηκαν στα τελευταία δευτερόλεπτα του γύρου, με τον Μικ Σουμάχερ να μπαίνει στην 10άδα στην καριέρα του, χάρης στο λάθος της υπέρβασης των ορίων από τον Λάντο Νόρις, που κατέβηκε στην 11η θέση.

Στο Q3 Ο Φερστάπεν ήταν αυτό που αρχικά πήρε το κεφάλι στον πίνακα των χρόνων, με τον Κάρλος Σάινθ να έρχεται δεύτερος, ενώ ο teammate του Ολλανδού Σέρχιο Πέρες ήταν στην 3η θέση. Στο σημείο που ο Σαρλ Λεκλέρ φαινόταν ότι θα κάνει τον ταχύτερο γύρο και θα πάταγε αυτός στην κορυφή, έκανε τετακέ στο τελευταίο κομμάτι της πίστα και μπήκε στα pit.

Στην τελευταία προσπάθεια που είχαν οι πιλότοι των ομάδων, τα βλέμματα στράφηκαν στη μάχη ανάμεσα σε Φερστάπεν και Λεκλέρ, με τον Μονεγάσκο να αντέχει στην πίεση και στο τέλος να σπάει τα χρονόμετρα και να ανεβαίνει στην κορυφή του πίνακα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Auto  |  Formula 1

Υπόλοιπα: Τελευταία Ενημέρωση