ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Καύσιμο, υβριδικό ή ρεύμα; Τι διάλεξε η Ευρώπη το 2022

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Βάση της καθιερωμένης έρευνας που πραγματοποιεί κάθε χρόνο η ACEA (Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), κυκλοφόρησε και φέτος τα ποσοστά πωλήσεων των νέων οχημάτων βάσει του καυσίμου και κινητήρα που φέρουν.

Τα αποτελέσματα τις έρευνας φανερώνουν πως οι εγγραφές των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία (BEV) συνέχισαν να αυξάνονται, παρά τη γενική πτώση της αγοράς στην ΕΕ. Πιο συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς των BEV αυξήθηκε στο 12,1%, βελτίωση κατά 3,0% σε σύγκριση με το 2021. Ήταν μια ισχυρή χρονιά και για τα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία πέτυχαν μερίδιο αγοράς 22,6%. Αντίθετα, οι παραδοσιακοί τύποι καυσίμων βενζίνης και ντίζελ συνέχισαν να χάνουν έδαφος, ωστόσο, σε συνδυασμό, εξακολουθούν να αντιστοιχούν σε περισσότερες από τις μισές πωλήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ το 2022.

Οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σημείωσαν αύξηση 4,1% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022, με τις τέσσερις βασικές αγορές να συμβάλουν σε αυτή τη βελτίωση, ειδικότερα σε Ιταλία (+17,4%) και Γαλλία (+3,5%). Παρόλα αυτά, το μερίδιο αγοράς της βενζίνης μειώθηκε στο 32,5%, από 35,5% την ίδια περίοδο το 2021. Αντίθετα, το ντίζελ κατέγραψε μικρή πτώση τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους (-0,4%), ενώ το μερίδιο αγοράς του μειώθηκε στο 14,4%, έναντι 16,4% το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Ως αποτέλεσμα, οι εγγραφές για τα αυτοκίνητα ντίζελ για ολόκληρο το έτος μειώθηκαν κατά 19,7% σε 1,5 εκατομμύρια μονάδες, με μερίδιο αγοράς 16,4% (3,1% λιγότερο από το 2021).

Από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο, οι εγγραφές νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 31,6% στις 406.890 μονάδες, καθώς οι περισσότερες από τις αγορές της περιοχής κατέγραψαν ανάπτυξη. Η Γερμανία πρωτοστάτησε με 198.293 μονάδες και αύξηση 66,1%, ακολουθούμενη από τη Γαλλία που αυξήθηκε κατά 12,6% στις 62.155 μονάδες. Μετά από ένα αδύναμο τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ σημείωσαν ισχυρή άνοδο (+29,5%) το τελευταίο τρίμηνο του 2022 και ενισχύθηκαν περαιτέρω από την αύξηση 73,5% στη Γερμανία, η οποία από μόνη της αντιπροσώπευε περισσότερες από τις μισές εγγραφές της περιοχής σε αυτό κατηγορία που είδε συνολική αύξηση 1,2%.

Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) ανήλθαν συνολικά σε 545.316 μονάδες που εγγράφηκαν στην ΕΕ από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους (αύξηση 22,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021), καθιστώντας τα ως τη δεύτερη κατηγορία με τις περισσότερες πωλήσεις. Αυτό οδήγησε σε συνολική αύξηση 8,6% σε όλη τη διάρκεια του έτους και μερίδιο αγοράς 22,6%. Η αγορά της ΕΕ για οχήματα φυσικού αερίου (NGV) παρουσίασε σημαντική πτώση κατά τους τελευταίους τρεις μήνες του 2022 (-56,6%), καθώς οι πωλήσεις στην Ιταλία – η μεγαλύτερη αγορά της περιοχής για αυτόν τον τύπο καυσίμου – σημείωσαν βουτιά 71,3%. Τα οχήματα με υγραέριο, από την άλλη πλευρά, αυξήθηκαν κατά 16,7% από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους.

Τα οχήματα με εναλλακτική κίνηση (APV) αντιπροσώπευαν περισσότερο από το μισό (53,1%) της αγοράς αυτοκινήτου της ΕΕ κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους, με περισσότερα από 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα ταξινομημένα συνολικά. Σε τριμηνιαία βάση, αυτή είναι η πρώτη φορά που τα APV ξεπερνούν τους παραδοσιακούς τύπους καυσίμου βενζίνης και ντίζελ.

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X
X