Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο προγραμματισμός του Άρη για τη νέα σεζόν. Μόλις χθες ανακοινώθηκε η απόκτηση του Σιαχίντ Ελ Αλάτσι, ενώ δεν αργούν τα νέα φιρμάνια. Στο πλαίσιο αυτό, ο εκπρόσωπος τύπου της ομάδας, Κώστας Παπαδόπουλος, παραχώρησε δηλώσεις στον ΣΠΟΡ FM 95.0 και την εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους.