ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Οι χαοτικές διαφορές ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί έχουν οδηγήσει σε μεγάλες σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί στη Formula 1 έχουν οδηγήσει σε μεγάλες σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις.

Όταν τον περασμένο Ιούλιο η Formula 1 έδειξε στο περιθώριο του Βρετανικού Grand Prix ένα show car βασισμένο στις θεμελιώδεις αρχές των νέων τεχνικών κανονισμών του σπορ, πολλοί έσπευσαν να εκφράσουν λόγους για δημιουργία «ενιαίου».

Ωστόσο η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού δεν μοιραζόταν την ίδια ανησυχία, αφού όπως χαρακτηριστικά μου είχε πει ο Νικόλας Τομπάζης, επικεφαλής τεχνικών θεμάτων σασί στη FIA, στο πλαίσιο συνέντευξής στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, ανέμεναν πολλές διαφορετικές λύσεις από τις ομάδες. Τόσο στις αεροτομές, όσο και στο «σώμα» του μονοθεσίου αλλά φυσικά και το πάτωμα.

Όμως ακόμα και η FIA και σίγουρα ούτε το κοινό, περίμεναν να δούμε τόσες αποκλίσεις στο σχεδιασμό των μονοθεσίων. Οι ομάδες της Formula 1 στρατολογούν τα πιο λαμπρά μυαλά και όσα βλέπουμε στην πίστα, μαρτυρούν πως αυτά λειτουργούν σε… υψηλές στροφές.

Η παρακάτω φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στον επίσημο λογαριασμό της Formula 1 στα social media, τα λέει όλα. Έχει μία άμεση αντιπαραβολή δύο μονοθεσίων που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν φέτος. Της Mercedes W13 E Performance και της Ferrari F1-75!

Δείτε διαφορές! Άλλο σχέδιο στο ρύγχος, διαφορετικό σχεδιασμό στα στελέχη των εμπρός αεροτομών, διαφορετικές πίσω αεροτομές, άλλο σχήμα και μέγεθος στον αεραγωγό πάνω από το κεφάλι του οδηγού, εντελώς διαφορετικά concept στους καθρέφτες και φυσικά, τα σημεία που έχουν κλέψει την παράσταση: τα sidepods.

Η Mercedes με την αμφιλεγόμενη επιλογή των zeropods, με ελάχιστο άνοιγμα, η Ferrari με μία από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα αλλά με sidepods που έχουν σμιλευμένο σχήμα, ειδικά με τη χαρακτηριστική κούρμπα στο πάνω μέρος.

Ποια από τις δύο ομάδες πήρε το σωστό δρόμο και ποια κατευθύνεται σε αδιέξοδο; Η απάντηση αυτή την Κυριακή, στην πρεμιέρα του Μπαχρέιν!

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X