ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

F1: O Φερστάπεν στην κορυφή μπροστά από τις Ferrari

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών

Η δράση συνεχίστηκε στην πίστα του Σακχίρ, με τον Μαξ Φερστάπεν να είναι ο ταχύτερος οδηγός στο FP2 του GP Μπαχρέιν για το πρωτάθλημα της Formula 1. Οι συνθήκες που συνάντησαν οδηγοί και ομάδες ήταν παρόμοιες με αυτές που θα έχουν στις κατατακτήριες και στον αγώνα. Όμως αν αναμένεται να αλλάξει κάτι, αυτό είναι η ένταση του ανέμου, που ταλαιπώρησε πολλούς οδηγούς.

Στο δεύτερο 60λεπτο της ημέρας, είδαμε τις ομάδες να επικεντρώνονται στο να συλλέξουν δεδομένα τόσο για κατατακτήριες όσο και για αγώνα. Ταχύτερος όλων ήταν ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing, ο οποίος με τη μαλακή γόμα ελαστικών έγραψε το 1:31,936 και πήρε την 1η θέση στη διαδικασία. Ο Ολλανδός κατάφερε να αντισταθεί στον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, ο οποίος βρέθηκε στη 2η θέση με την F1-75. Ο Μονεγάσκος ήταν 0,087 δευτ πίσω από τον οδηγό της Red Bull Racing, με τους δύο να είναι σε εξαιρετική φόρμα. Στην 3η θέση ακολούθησε ο Κάρλος Σάινθ, όμως ήταν μισό δευτερόλεπτο μακριά τους.

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, που έδειξε καλύτερο πρόσωπο, όμως εν τέλει ήταν 0,593 δευτ. πιο αργός από τον Φερστάπεν. Στην 5η θέση της κατάταξης του FP2 ακολούθησε ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine. Παρά τα προβλήματα στο FP1, o Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo ήταν 6ος, μπροστά από τον Σέρτζιο Πέρεζ με τη δεύτερη RB18. Εντυπωσιακός ήταν ο Μικ Σουμάχερ στο FP2, ο οποίος κατέκτησε την 8η θέση με τη Haas VF-22. Ο Λιούις Χάμιλτον που έκανε λάθος στη στροφή 1 και δεν χρησιμοποίησε DRS ήταν μόλις 9ος, ενώ την πρώτη 10άδα έκλεισε ο Κέβιν Μάγκνουσεν.

Χαμηλή πτήση για τη McLaren, με τον Λάντο Νόρις να είναι μόλις στην 11η θέση. Ο Πιέρ Γκασλί, από την 1η θέση στο FP1 έπεσε στη 13η θέση στο FP2, ενώ ταχύτερο μονοθέσιο της Aston Martin ήταν ο Λανς Στρολ στη 16η θέση. Το πιο αργό μονοθέσιο είχε την Παρασκευή στο Μπαχρέιν η Williams.

Τι έγινε στο FP2

Όπως και στην πρώτη περίοδο έτσι και στη δεύτερη, οι ομάδες έσπευσαν στην πίστα ώστε να κάνουν τους πρώτους τους γύρους. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τις soft και medium γόμες ελαστικών, εκτός από τη McLaren, καθώς αναμένεται να είναι οι κύριες επιλογές για τον αγώνα. Οι χαμηλές θερμοκρασίες ωστόσο δεν καθιστούν σίγουρη τη στρατηγική ενός ή δύο pit-stop.

Πολύ σημαντική ήταν η αξιολόγηση των μονοθεσίων, καθώς κατά τη διάρκεια της ανάπαυλας, όλες οι ομάδες άλλαξαν το στήσιμο των μονοθεσίων τους. Σκοπός ήταν η συλλογή δεδομένων ώστε να τελειοποιήσουν την απόδοση.

Παρά το γεγονός πως είμαστε στο FP2, αρκετές ομάδες θέλησαν να κρυφτούν. Για παράδειγμα, στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, ο Μαξ Φερστάπεν είχε τελική ταχύτητα 317 χλμ/ώρα, ενώ ο Σάινθ 308 χλμ/ώρα στους γρήγορους γύρους τους. Άλλες ομάδες όπως στη Mercedes, δεν χρησιμοποιούσαν DRS στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, ειδικά με τον Χάμιλτον.

Όταν ολοκληρώθηκαν οι προσπάθειες με λίγα καύσιμα, τα μονοθέσια επέστρεψαν στα γκαράζ, ώστε να γεμίσουν με καύσιμα για τις προσομοιώσεις αγώνα. Στα τελευταία λεπτά, οι οδηγοί έκαναν γύρους ώστε να πάρουν μία γεύση από τα μονοθέσιά τους σε πραγματικές συνθήκες. Μόνο οι Λεκλέρ με Ferrari και Ρικάρντο με McLaren έμειναν στα pit με προβλήματα.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε, με τον Μαξ Φερστάπεν να είναι λιγότερο από ένα δέκατο ταχύτερος του Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, με τους δύο να είναι σε εξαιρετικό ρυθμό. Όλοι οι οδηγοί πλην του Ρικάρντο έκαναν στο τέλος δοκιματική εκκίνηση.

Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο στις 14:00 ώρα Κύπρου με την τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών. 

Πηγή: gazetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X