ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ανεβαίνουν οι online αγορές

Στο 22,1% ανήλθε το ποσοστό των ατόμων που πραγματοποίησαν αγορές μέσω διαδικτύου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016, σε σύγκριση με 18,7% την αντίστοιχη περίοδο του 2015, σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία. Στο 74,4% ανήλθε η πρόσβαση στο διαδίκτυο από τα νοικοκυριά κατά το 2016.

Τα κυριότερα προϊόντα ή υπηρεσίες που αγοράστηκαν/παραγγέλθηκαν αφορούσαν τα εξής: είδη ένδυσης και αθλητικά είδη (52,6%), διευθετήσεις για ταξίδια όπως εισιτήρια και ενοικίαση αυτοκινήτου (49,8%) και διαμονή για διακοπές (40,9%).

Όπως αναφέρει η Στατιστική Υπηρεσία, το 79,4% των ατόμων που παράγγειλαν/αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω διαδικτύου δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα στην όλη διαδικασία. Οι περισσότερες αγορές έγιναν για προϊόντα/υπηρεσίες αξίας μεταξύ 100 – 500 ευρώ.

Πρόσβαση στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Εξάλλου, μικρή αύξηση παρουσιάζει το ποσοστό των νοικοκυριών που διαθέτουν υπολογιστή με οθόνη αφής (tablet) φθάνοντας το 40,3% το 2016 σε σχέση με 39,2% το 2015. Αντίθετα, μείωση παρουσιάζεται στο ποσοστό των νοικοκυριών που διαθέτει υπολογιστή γραφείου, από 22,5% το 2015 σε 20,5% το 2016.

Σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία, το 93,7% των νοικοκυριών με εξαρτώμενα παιδιά διαθέτει ηλεκτρονικό υπολογιστή ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των νοικοκυριών χωρίς εξαρτώμενα παιδιά ανέρχεται στο 63,0%.

Κατά το 2016 συνεχίστηκε η αύξηση της πρόσβασης στο διαδίκτυο από τα νοικοκυριά όπου έφτασε το 74,4% σε σχέση με 71,2% το 2015.

Οι κυριότεροι λόγοι της μη πρόσβασης στο διαδίκτυο των νοικοκυριών, σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία, αφορούν τη μη ανάγκη χρήσης διαδικτύου και την έλλειψη δεξιοτήτων/ικανοτήτων με ποσοστά 60,0% και 56,3% αντίστοιχα στο σύνολο των νοικοκυριών που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Χρήση Διαδικτύου
Επιπλέον, το 75,9% των ατόμων ηλικίας 16 -74 χρονών χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2016 ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2015 ήταν 71,7%.

Το 74,1% είναι συχνοί χρήστες του διαδικτύου αφού το χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Σχεδόν όλα τα άτομα ηλικίας 16 – 24 (99,0%) χρησιμοποιούν το διαδίκτυο μία φορά την εβδομάδα. Το ποσοστό αυτό μειώνεται σημαντικά με την αύξηση της ηλικίας, το οποίο όμως στα άτομα ηλικίας 65 – 74 που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο έχει αυξηθεί σε 26,4% το 2016 σε σχέση με 23,0% το 2015.

Όπως αναφέρει η Στατιστική Υπηρεσία, οι άντρες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο συχνά από τις γυναίκες με ποσοστό 75,7% και 72,5% αντίστοιχα. Τα άτομα με υψηλό επίπεδο μόρφωσης χρησιμοποιούν το διαδίκτυο συχνότερα (93,7%) από τα άτομα με χαμηλό επίπεδο μόρφωσης (43,4%).

Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο Διαδίκτυο είναι οι ακόλουθες: η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες (81,1%), η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα (79,0%), η παρακολούθηση βίντεο από υπηρεσίες κοινής χρήσης (78,8%), η ανάγνωση online ειδήσεων/εφημερίδων/περιοδικών (73,2%) και το τηλεφώνημα μέσω διαδικτύου (71,8% ).

Στο σύνολο των ατόμων με πρόσβαση στο διαδίκτυο, το 88,3% χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για πρόσβαση από το σπίτι τους, το 68,9% χρησιμοποιούν το φορητό υπολογιστή και το 36,9% τον υπολογιστή με οθόνη αφής.

Tech: Τελευταία Ενημέρωση