ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Οι άμεσες συνέπειες για όσους σταματούν να γυμνάζονται

Οι αυξημένες υποχρεώσεις, το άγχος της δουλειάς ή ακόμη και η… τεμπελιά μπορούν να σας βάλουν σε σκέψεις για να σταματήσετε την γυμναστική. Αν τελικά καταλήξετε σε μια τέτοια απόφαση, οι αλλαγές που θα παρατηρήσετε στο σώμα σας θα είναι άμεσες.

Δείτε μερικές από αυτές παρακάτω:

O εγκέφαλος αρχίζει να αλλάζει: Μια μελέτη, στην οποία έμπειροι ποδηλάτες σταμάτησαν να ασκούνται για δέκα ημέρες και παρατηρήθηκε μειωμένη ροή αίματος στον ιππόκαμπο, την περιοχή του εγκεφάλου που σχετίζεται με τη μνήμη και τα αισθήματα.

Μείωση της αντοχής: Το να ανέβουμε μερικές σκάλες μπορεί να φαίνεται ξαφνικά δύσκολη διαδικασία. Αυτό συμβαίνει επειδή η έλλειψη γυμναστικής μειώνει τα επίπεδα του οξυγόνου που μπορεί να αξιοποιήσει ο οργανισμός μας κατά 10%. Στον πρώτο μήνα, το ποσοστό πηγαίνει στο 15%, και στους τρεις μήνες στο 20%.

Χάνετε μέρος της δύναμής σας: Η δύναμή σας φθίνει με πιο αργούς ρυθμούς από την αντοχή. Αυτό σημαίνει ότι αν επανέλθετε στο πρόγραμμα γυμναστικής σας σχετικά γρήγορα, η επαναπροσαρμογή δεν θα είναι τόσο δύσκολη.

Αποκτάτε περισσότερο λίπος: Ακόμη και οι επαγγελματίες αθλητές, εφόσον σταματήσουν την άσκηση, θα δουν στις πρώτες έξι με οκτώ εβδομάδες την αύξηση του σωματικού λίπους. Παράλληλα με την αύξηση λίπους θα αρχίσετε να χάνετε μυϊκή μάζα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους θα πρέπει να σκεφτείτε διπλά πριν τελικά πάρετε την απόφαση να σταματήσετε το πρόγραμμα άσκησης που ακολουθείτε.

runnfun.gr

Υγεία και Άσκηση: Τελευταία Ενημέρωση