ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Πρωταθλητές…

Χρίστος Ζαβός

Χρίστος Ζαβός

Άμα κάτσεις να το σκεφτείς ο ΑΠΟΕΛ προβαίνοντας στην κίνηση επιχορήγησης του εισιτηρίου για τον τελικό, δεν θα «ματώσει» οικονομικά.

Με μια απλή σούμα, 7500 επί 5 κάνει 37500 ευρώ. Για το μέγεθος του ΑΠΟΕΛ το ποσό αντιστοιχεί μάλλον για τις αλοιφές και κρέμες των παικτών. Ψίχουλα.

Η απόφαση όμως αυτή έχει κυρίως προεκτάσεις πέραν του οικονομικού. Γνωρίζοντας ότι ο κόσμος «ξηλώθηκε»  πήγαινε- έλα στις εκδρομές του εξωτερικού,  η διοίκηση θέλησε να δείξει την εκτίμηση της.

Τα λεφτά αυτά αντιστοιχούν στα έξοδα που δαπανούνται για σκοπούς μάρκετινγκ, έτσι όπως διαμορφώνεται ο ετήσιος προϋπολογισμός στην εταιρεία.

Είναι απ’ αυτές τις κινήσεις που το ποσό που ξοδεύεις θα σου επιστραφεί ίσως και στο διπλάσιο. Με μια φράση…  «ένας σμπάρος, δύο τρυγόνια». Και ωφελείσαι οικονομικά και βελτιώνεις το image  σου προς την πελατεία σου. 

Δεν χρειάζεται κανείς να εξηγήσει περαιτέρω, ότι η κίνηση αυτή είναι πέρα για πέρα ευφυής ή αν θες επαγγελματική.

Αυτά όσον αφορούν τον ΑΠΟΕΛ και μόνο. Άμα όμως προσεγγίσεις την κατάσταση λίγο πιο πανοραμικά, εμπλέκοντας δηλαδή και τις άλλες ομάδες, διαπιστώνεις ότι οι Λευκωσιάτες έχουν ξεφύγει σε τέτοιου είδους θέματα.

Πες μου ποια ομάδα από τους ανταγωνιστές θα μπορούσε να προβεί σε τέτοιου είδους κίνηση; Η απάντηση είναι εύκολη. Καμία.

Οι πηγές εσόδων των άλλων ομάδων σε σχέση με αυτές του ΑΠΟΕΛ μοιάζουν με τον ποταμό Γαρύλλη. Άμα δηλαδή κατουρήσεις θα γίνει λάσπη. Τίποτα άλλο.

Ακόμη και οι πιο νοικοκυρεμένες όπως οι Απόλλωνας και ΑΕΚ, μοιάζουν σε σύγκριση με τον ΑΠΟΕΛ φτωχαδάκια που περιμένουν να πάρουν το μεροκάματο τους κάθε Παρασκευή για να πάνε φαγητό στην οικογένεια.

Καθόλου τυχαίο που οι Λεμεσιανοί προσπαθούν με κάθε τρόπο να εξασφαλίσουν έστω και λίγα λεφτά με την παρουσία τους στον τελικό «καπελώνοντας» το εισιτήριο με δέκα ευρώ επιπλέον.

Φυσικά για το γεγονός ότι ο ΑΠΟΕΛ απέχει μακράν από τους υπόλοιπους οικονομικά, δεν χρειαζόταν να το διαπιστώσουμε μέσω του τελικού κυπέλλου.

Το θέμα είναι κατά πόσο η υπεροχή του αυτή εξηγεί και την επικράτηση σου στον αγωνιστικό χώρο. Εν μέρει ίσως να εξηγείται. Δεν είναι όμως τα λεφτά που κάνουν το απόλυτο κουμάντο. Είναι μεν ίσως το ισχυρότερο όπλο σε μια ομάδα, σε καμία περίπτωση δεν σου εξασφαλίζει την επιτυχία.

Παραδείγματα δεκάδες ανά το παγκόσμιο. Πέραν των λεφτών χρειάζονται σωρεία στοιχείων που πρέπει να διαθέτει ένας ποδοσφαιρικός οργανισμός για να διακριθεί.

Άμα δε το περιορίσεις στο κυπριακό ποδόσφαιρο χρειάζεσαι μεταξύ άλλων να είσαι και ισχυρός στο παρασκήνιο ή στα κέντρα αποφάσεων.

Ο ΑΠΟΕΛ έχω την άποψη, ότι συμπληρώνει όλα αυτά τα στοιχεία. Είναι μια ομάδα οργανωμένη, επαγγελματική και γνωρίζει και όλους τους τρόπους για να κατακτά τίτλους.

Όπως και στη ζωή, έτσι και στο ποδόσφαιρο τα λεφτά δεν είναι το παν. Ναι μεν σου εξασφαλίζουν ένα αξιοπρεπές στάτους στη ζωή, αλλά όχι την ευτυχία. Την ολοκλήρωση.

Άμα θες ως επιχείρηση να προοδεύσεις δεν κάθεσαι και μετράς τα λεφτά σου όπως ο Σκρούτζ Μακ Ντακ στο θησαυροφυλάκιο του.

Βρίσκεις συνεχώς  μεθόδους στη βάση της επιχειρηματικότητας για να αυξήσεις τα έσοδα. Και στη σύγχρονη εποχή το μάρκετινγκ μοιάζει με βασικό συστατικό για την μεγέθυνση της επιχείρησης.

Μπορείς να προσάψεις ότι θέλεις στον ΑΠΟΕΛ. Μέχρι και γιατί χώρισες με την γκόμενα/γκόμενο. Στο μάρκετινγκ όμως είναι πρωταθλητές. Και αξίζουν συγχαρητηρίων… τα στείλεις δεν τα στείλεις.  
  

 

De Ζαβού: Τελευταία Ενημέρωση

De Ζαβού: National Team

De Ζαβού: National Team

Ο Χρίστος Ζαβός σχολιάζει την κατάσταση που επικρατεί στην Εθνική Κύπρου
Χρίστος Ζαβός
 |  DE ΖΑΒΟΥ
De Ζαβού: Κόκκινη; Αυτόγραφο

De Ζαβού: Κόκκινη; Αυτόγραφο

Αντί να του ζητήσει αυτόγραφο ή τη φανέλα του μέσα στα αποδυτήρια, τον αποβάλει στο τελευταίο δευτερόλεπτο ελαφρά τη καρδία ...
Χρίστος Ζαβός
 |  DE ΖΑΒΟΥ