ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Tα μεγαλύτερα ονόματα του θεάτρου στην πρώτη διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου

29 Απριλίου - 16 Ιουνίου 2024, Παττίχειο Δημοτικό Θέατρο, The Warehouse by ITQuarter, ΕΤΚΟ και Ξενοδοχείο Βερεγγάρια, Λεμεσός

24news team

Εισιτήρια 

Ένα μεγαλειώδες εγχείρημα γεννιέται – το Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο θεατρικό πείραμα που φιλοδοξεί να παρουσιάσει μια προσεκτικά επιλεγμένη γκάμα παραστάσεων, τόσο εγχώριες πρεμιέρες όσο και διεθνείς. Στόχος του Φεστιβάλ είναι να προωθήσει τον διαπολιτισμικό διάλογο και να αναδείξει την Κύπρο ως δυναμικό κόμβο για τις παραστατικές τέχνες, έναν τόπο όπου το θέατρο θα εξελιχθεί χωρίς όρια.

Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ μοιάζει με καλειδοσκόπιο, καθώς συνδυάζει διαφορετικά είδη θεάτρου – από πρωτοποριακά πειραματικά έργα και μονόπρακτα μέχρι παραστάσεις χορού και δραματικά έργα. Πέρα από μια γιορτή των παραστατικών τεχνών, τo CITF μεταμορφώνεται σε μια πλατφόρμα για τη δημιουργία νέων σχέσεων με το κοινό. Παράλληλα με τις παραστάσεις, θα διεξαχθούν ειδικές εκδηλώσεις, όπως προβολές ταινιών, συζητήσεις και εργαστήρια.

Το Φεστιβάλ εγκαινιάζεται στα τέλη Απριλίου με την πρεμιέρα της παράστασης «Apocalypse Tomorrow» (σκηνοθ. Εβγκενι Κουλάγκιν) από την εταιρεία Kirill & Friends με έδρα το Βερολίνο, την οποία δημιούργησε ο σκηνοθέτης, κινηματογραφιστής και νικητής των Καννών Kirill Serebrennikov. Τον Μάιο, το CITF φέρνει το μονόπρακτο «The Infamous Ramirez Hoffman» από τον Αμερικανό διάσημο ηθοποιό κινηματογράφου και θεάτρου John Malkovich.

Το φεστιβάλ θα ολοκληρωθεί στις αρχές Ιουνίου με παραστάσεις του Πολωνού θεατρικού σκηνοθέτη Ivan Vyrypaev με τις «Mahamaya Electronic Devices» και «Ο κόσμος των όμορφων πεταλούδων», του Κύπριου σκηνοθέτη Paris Erotokritou με το έργο «The Only thing you need to know about Derrida» και «Mitcha Figa The Superfluous Man» του Ισραηλινού σκηνοθέτη Yehezkel Lazarov.

Πέρα από μια γιορτή των παραστατικών τεχνών, το CITF μεταμορφώνεται σε πλατφόρμα για τη δημιουργία νέων δεσμών με το κοινό. Πώς; Ενθαρρύνοντάς το να συμμετάσχει στο παράλληλο πρόγραμμα που περιλαμβάνει ειδικές εκδηλώσεις, όπως masterclasses, ανοιχτές συζητήσεις και διαλέξεις.

«Το θέατρο είναι ένας χώρος για να αντιμετωπίσουμε τα πιο υπαρξιακά ερωτήματα. Η αποστολή μας είναι διπλή», δήλωσε ο Alexander Weinstein, διευθυντής του CITF. «Από τη μία πλευρά, θέλουμε να χτίσουμε ένα νέο, αναγνωρισμένο brand του θεάτρου στην Κύπρο και να αυξήσουμε έτσι την ελκυστικότητά της. Από την άλλη, επιδιώκουμε να ανοίξουμε διάλογο με το κοινό τα πιο σημαντικά ζητήματα της εποχής μας: φόβοι, αγωνίες, ανεκτικότητα, αγάπη και κατανόηση. Σας προσκαλώ όλους να γίνετε συμμετέχοντες σε μια απίστευτη θεατρική εμπειρία».

Το Φεστιβάλ διοργανώνεται από τον Alexander Weinstein, παραγωγό κινηματογράφου και θεάτρου, διευθυντή της Θεατρικής Ακαδημίας και μόνιμο κάτοικο Κύπρου, σε συνεργασία με την διεθνή εταιρεία παραγωγής θεατρικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων Miss Air Productions. Επιπλέον, φέτος, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Yehezkel Lazarov, επικεφαλής του τμήματος παραστατικών τεχνών στο Κολέγιο Κιμπούτσιμ, θα επιμεληθεί το παράλληλο πρόγραμμα του Φεστιβάλ, το οποίο θα περιλαμβάνει ειδικές εκδηλώσεις όπως προβολές ταινιών, συζητήσεις, εργαστήρια και πάρτι.

Ο γενικός συνεργάτης του φεστιβάλ – Marfields Group, εταιρεία ανάπτυξης premium real estate στην Κύπρο, που έχτισε το πρώτο επώνυμο The Ritz-Carlton Residences στο νησί. Συνεργάτες της εκδήλωσης είναι το Grand Resort by Leonardo Hotels, καθώς και το Cyprus Sotheby’s International Realty. Τους εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας για την υποστήριξή τους στο φεστιβάλ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Κύριλλ Σερεμπρένικοφ - Kirill & Friends (Γερμανία)

  • Apocalypse Tomorrow | 29 και 30 Απριλίου, 8 μ.μ. | Δημοτικό Θέατρο Πάφου
  • Tchaikovsky's Wife | 1 Μαΐου, 7 μ.μ. | Rio Cinema Λεμεσού 

TRAILER

Ένας σκηνοθέτης που το όνομά του συνδέεται με την ανάπτυξη του σύγχρονου θεάτρου στη Ρωσία τα τελευταία 20 χρόνια. Ηγήθηκε του Gogol Center, καθιστώντας το ένα από τα πιο ενδιαφέροντα θέατρα στον μετασοβιετικό χώρο. Μετά τη μετανάστευσή του το 2022, έγινε μέλος των γερμανικών θεάτρων Thalia και Deutsches Theater, δύο από τα σημαντικότερα θέατρα στην Ευρώπη, και δημιούργησε τη δική του θεατρική εταιρεία «Kirill & Friends». Οι ταινίες του Serebrennikov προβλήθηκαν στο Φεστιβάλ Καννών, είναι ο πιο περιζήτητος σκηνοθέτης θεάτρου και όπερας ρωσικής καταγωγής στην Ευρώπη. Οι παραγωγές του είναι τεράστια, μνημειακά έργα που αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της σύγχρονης κοινωνίας, κρατούν έναν καθρέφτη στους σύγχρονους και αποτυπώνουν τα πιο σύνθετα ανθρώπινα συναισθήματα.

Το "Apocalypse Tomorrow" με τους Odin Lund Biron, Nikita Kukushkin, Campbell Caspary, Adela Maharani, Svetlana mamresheva και Capucine Schnattleitner είναι ένα αστείο, δραματικό, τραγικό και λυρικό κομμάτι, που συνδυάζει το δράμα με τη σύγχρονη χορογραφία, με επίκεντρο τις τελευταίες μέρες που απομένουν πριν από την αποκάλυψη.
18+

Η πρώτη παράσταση της εταιρείας "Kirill & Friends" με έδρα το Βερολίνο σκηνοθετείται από τον Evgeny Kulagin και τον χορογράφο Ivan Estegneev βασισμένη στο κείμενο του Mikhail Durnenkov.

Ο Evgeny Kulagin, σκηνοθέτης της "Apocalypse Tomorrow", μίλησε για την ευθύνη και την τιμή που νιώθουν οι συντελεστές για την εναρκτήρια παράσταση του Φεστιβάλ:

«Είναι μεγάλη ευθύνη και τιμή να εγκαινιάσουμε το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου. Πρέπει να γίνει μια εξαιρετική αρχή. Αυτό που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την ομάδα παραγωγής είναι το γεγονός ότι αυτό το έργο είναι μια λεπτομερής, συνεργατική δουλειά. Το κείμενο δημιουργήθηκε από τον θεατρικό συγγραφέα Mikhail Durnenkov μαζί με τους ηθοποιούς κατά τη διάρκεια των προβών. Ο συνθέτης Anthony Rouchier, μαζί με τους ηθοποιούς, συνέθεσε τον μουσικό ιστό της παράστασης. Η ομάδα της παράστασης είναι διεθνής: Γερμανοί, Ρώσοι, Γάλλοι, Αμερικανοί έχουν εργαστεί σε αυτήν. Ο καθένας μας έχει πολύ διαφορετικές εμπειρίες διαλόγου, τραύματος, επιλογών, λαθών και σχέσεων. Συναντηθήκαμε στο Βερολίνο και περάσαμε αρκετούς μήνες μελετώντας ο ένας τον άλλον σε μια προσπάθεια να αφηγηθούμε μια κοινή ιστορία για το τι βιώνει ο σύγχρονος άνθρωπος σήμερα. Ελπίζουμε ότι το κυπριακό κοινό θα αποδεχτεί με ενθουσιασμό το είδος και τη μορφή που προσφέρουμε και το ταξίδι που θα κάνουμε μαζί με αυτή την παράσταση. Πιστεύω ότι όλοι θα βρουν κάτι σε αυτό το έργο που θα τους αγγίξει, θα τους ενθουσιάσει, θα τους κάνει να σκεφτούν, να νιώσουν και να ταυτιστούν».

Ο Kirill Serebrennikov θα επισκεφτεί επίσης το φεστιβάλ για να παρουσιάσει την ταινία του "Tchaikovsky’s Wife" (σε παράλληλο πρόγραμμα) – ένα τραγικό θρίλερ από τη ζωή των μποέμηδων του 19ου αιώνα, στο οποίο η Antonina, η σύζυγος του διάσημου συνθέτη Pyotr Tchaikovsky, τρελαίνεται σιγά σιγά ενώ ο σύζυγός της ερωτεύεται άλλους ανθρώπους.

Ο ιδρυτής της θεατρικής εταιρείας "Kirill & Friends", σκηνοθέτης και κινηματογραφιστής Κιρίλ Σερεμπρένικοφ, μίλησε για την ταινία του:

«Ο Τσαϊκόφσκι αποτελεί για εμένα ένα διαχρονικό ενδιαφέρον, είναι σαν εξωγήινο φαινόμενο: όλοι έχουν ακούσει κάτι για αυτόν, αλλά τίποτα συγκεκριμένο... Υπάρχουν πολλοί τρόποι να μελετήσεις έναν άνθρωπο. Μπορείς να διαβάσεις εκατό βιβλία γι' αυτόν, ημερολόγια και επιστολές, όπως έκανα εγώ. Αλλά υπάρχουν και δεκάδες τρόποι να αφηγηθείς την ιστορία ενός ανθρώπου. Εγώ επέλεξα τον πιο ενδιαφέρον για εμένα – να εξερευνήσω τον Τσαϊκόφσκι μέσα από την αντανάκλασή του, μέσα από τη γυναίκα του την Αντονίνα. Και αυτή η ταινία μιλάει για εκείνη, για την οπτική της γωνία σχετικά με όσα συνέβαιναν γύρω της και γύρω από τον Τσαϊκόφσκι, για τις εμπειρίες της, για την πολύπλοκη και τραυματική της μοίρα. Θεωρώ την ταινία μου ένα ψυχολογικό θρίλερ, μια ιστορία για το πώς αλλάζουν ριζικά τα συναισθήματα και πού οδηγεί αυτό. Και ταυτόχρονα είναι μια ταινία για την αγάπη».

Τζον Μάλκοβιτς (ΗΠΑ) και Anastasya Terenkova (Γαλλία)

  • The Infamous Ramirez Hoffman / 15 και 16 Μαΐου, 7 μ. μ. / Παττίχειο Δημοτικό Θέατρο

Παρουσίαση

Το "The Infamous Ramirez Hoffman" είναι ένα μουσικό σόου που δημιουργήθηκε από τον παγκοσμίου φήμης ηθοποιό του θεάτρου και του κινηματογράφου John Malkovich και την εξαιρετική πιανίστα, νικήτρια πολυάριθμων βραβείων Anastasya Terenkova. Η παράσταση αφηγείται την ιστορία ενός συγγραφέα που πιστεύει ότι το έργο πρέπει να εκτιμάται πάνω από κάθε ανθρώπινο ιδανικό.

Η παράσταση διάρκειας μιάμιση ώρας βασίζεται στο τελευταίο κεφάλαιο του μυθιστορήματος του Χιλιανού συγγραφέα Roberto Bolaño «Η Ναζιστική Λογοτεχνία στην Αμερική» και αφηγείται μια ιστορία του φανταστικού συγγραφέα Ramirez Hoffman. Ο Χόφμαν, εκμεταλλευόμενος το πραξικόπημα της Χιλής του 1973, βρίσκεται επικεφαλής της τοπικής προπαγανδιστικής μηχανής. Γίνεται ο υποκινητής μιας λογοτεχνικής εκστρατείας που δικαιολογεί τα βασανιστήρια και τη δολοφονία.

Τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Ramirez Hoffman υποδύεται ο σκηνοθέτης John Malkovich. Η παράσταση χαρακτηρίζεται από μουσική που ερμηνεύει ένα τρίο – βιολί (Alissa Margulis), μπαντονεόν (Per Arne Glorvigen) και πιάνο – με επικεφαλής την Anastasya Terenkova. Η παραγωγή χρησιμοποιεί συνθέσεις των Astor Piazzolla, Alfred Schnittke Leonid Desyatnikov, Antonio Vivaldi, Giovanni Sollima, Alberto Iglesias και άλλων εξαιρετικών συνθετών.

Οι Malkovich και Terenkova δημιούργησαν ένα μουσικοθεατρικό κομμάτι που συνδυάζει μια συναρπαστική προφορική αφήγηση με την ισχυρή, παθιασμένη μουσική, που προσφέρεται σε ένα συναρπαστικό φάσμα από παραδοσιακές έως σύγχρονες εκφράσεις. Η πλούσια φωνή του Μάλκοβιτς και ένα μουσικό τρίο με επικεφαλής την πιανίστα Τερένκοβα μας μεταφέρουν σε μια άλλη εποχή, έναν άλλο κόσμο – έναν κόσμο μυστηρίου και κινδύνου.

John Malkovich: «Ο διαβόητος Ramirez Hoffman» αφηγείται μια ιστορία ενός συγγραφέα για τον οποίο η αισθητική συμπίπτει με την ηθική και που θεωρεί ότι το έργο πρέπει να εκτιμάται πάνω από κάθε ανθρώπινο ιδανικό. Το βιβλίο του Bolaño περιλαμβάνει φανταστικές ιστορίες φανταστικών Ναζί, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν κάποια σχέση, όσο αδύναμη κι αν είναι, με τον λογοτεχνικό κόσμο – τόσο τον πραγματικό όσο και τον εντελώς επινοημένο του Bolaño. Αν και προσάρμοσα πολλές ιστορίες, στο τέλος αποφάσισα να επικεντρωθώ στην ιστορία του Carlos Ramirez Hoffman. Ίσως κάποια μέρα επιστρέψω για να επισκεφτώ τους άλλους χαρακτήρες ή σε κάποια άλλη, εντελώς διαφορετική μορφή».

Anastasya Terenkova: «Αυτό το έργο για μένα είναι πραγματικά μια εξερεύνηση του μυστηριώδους σύμπαντος της ανθρώπινης φύσης για το οποίο γνωρίζουμε ακόμα ελάχιστα. Χάρη στη σύνθεση μεταξύ μουσικής και κειμένου, η ιστορία αφηγείται σε πολλαπλά επίπεδα και δημιουργεί μια αφήγηση που ξεπερνά κατά πολύ το πεδίο της συνείδησης. Η μουσική μπορεί να οδηγήσει την ιστορία οπουδήποτε, αυτή είναι η ομορφιά της και η ανείπωτη, μερικές φορές τρομακτική δύναμή της. Η μουσική πάντα μας παρασύρει σε μια συζήτηση και τελικά γίνεται μια συζήτηση με τον εαυτό μας».

16+
Ivan Vyrypaev (Πολωνία)

Mahamaya Electronic Devices

  • Ημερομηνίες: 31 Μαΐου - 1 Ιουνίου, 2 μ.μ. και 1 Ιουνίου, 7 μ.μ. / The Warehouse by ITQuarter

Ο κόσμος των όμορφων πεταλούδων

  • Ημερομηνία: 2 Ιουνίου, 2 μ.μ. /The Warehouse by ITQuarter

Trailer

Ο θεατρικός συγγραφέας, νικητής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας και ηγετική φυσιογνωμία του κινήματος του Νέου Δράματος, Ivan Vyrypaev, φέρνει δύο έργα στην Κύπρο.

Στο έργο "Mahamaya Ηλεκτρονικές συσκευές" δεν υπάρχουν χαρακτήρες με τη συνήθη έννοια. Στη σκηνή, που μοιάζει με μεγάλη οθόνη, τέσσερις ερμηνευτές κάνουν και απαντούν ερωτήσεις που καλύπτουν όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής: επιστήμη, πολιτική, οικογένεια, ναρκωτικά, σεξ, θρησκεία και πολλά άλλα. Το κοινό, μαζί με τους χαρακτήρες, πηγαίνει στην απάντηση στο κύριο ερώτημα: ποιοι είμαστε πραγματικά?

Το έργο "Ο κόσμος των όμορφων πεταλούδων" βασίζεται σε ποιήματα που έγραψε ο Ivan Vyrypaev μετά τον θάνατο ενός στενού οικογενειακού φίλου. Ο ίδιος ο Ιβάν, μαζί με τη σύζυγό του, την Πολωνή ηθοποιό Karolina Gruszka, διάβασαν τα ποιήματα, μετατρέποντας την παραγωγή σε μια θεραπευτική συνεδρία.

Είναι μια σειρά από συγκινητικά ποιήματα που υπάρχουν στη διασταύρωση της πεζογραφίας, το καθένα από τα οποία χρησιμοποιεί τη μία ή την άλλη γνωστή μορφή, από την κλασική έως την προσευχητική. Τα βασικά θέματα που συζητά ο συγγραφέας είναι η σωτηρία της ψυχής, η εύρεση του αληθινού μονοπατιού, η ικανότητα να βρίσκεται σε επαφή με αγαπημένα πρόσωπα, η θρησκευτική συνείδηση ​​και ο υπαρξιακός φόβος για το αναπόφευκτο. Ωστόσο, παρά την πολυπλοκότητα των ποιητικών μορφών και των θεμάτων που πραγματεύονται, όλα τα ποιήματα διακρίνονται από μια ιδιαίτερη αίσθηση ρυθμού και την ικανότητα να μπαίνουν στο κέντρο της καρδιάς του θεατή.

Ivan Vyrypaev: «Πριν από μερικά χρόνια, ένας από τους πιο στενούς μου φίλους πέθανε. Βγήκε από το παράθυρο. Και μερικά χρόνια πριν από αυτό, ο φίλος και η γυναίκα του προσφέρθηκαν να γίνουν νονοί στον γιο τους Όλιβερ. Αποφάσισαν να τον βαφτίσουν στην Ορθόδοξη πίστη. Απάντησα ότι δεν θα μπορούσα να γίνω καλός νονός γιατί δεν θα μπορέσω να εκπληρώσω τα καθήκοντα του νονού, τα οποία περιλάμβαναν τη διασφάλιση ότι ο Όλιβερ πήγαινε στην εκκλησία και έγινε Ορθόδοξος. Αλλά, – ξαφνικά, για κάποιο λόγο, είπα, – όταν ο Όλιβερ μεγαλώσει, μπορώ να του μάθω να καπνίζει. Δεν ξέρω καν γιατί το είπα αυτό. Και μετά έγινε αυτό που έγινε. Και τότε... ξαφνικά, από το πουθενά, άρχισα να γράφω ποίηση, σαν να κάνω διάλογο με τον Όλιβερ. Τελικά, μάλλον έχει τόσες πολλές ερωτήσεις. Και αυτοί οι στίχοι, φυσικά, δεν είναι η απάντηση. Μάλλον αυτά είναι τα συναισθήματα που γεννιούνται τη στιγμή που τίθεται αυτό το ερώτημα... Γιατί?”

16+

Yehezkel Lazarov (Israel)

Mitcha Figa The Superfluous Man | June 12, 13 | Place to be announced

Website

Ο Yehezkel Lazarov είναι Επικεφαλής του Τμήματος Παραστατικών Τεχνών στο Kibbutzim College of Education and the Arts, πολυεπιστημονικός καλλιτέχνης και ερμηνευτής, απόφοιτος θεατρικών σπουδών στο London Actors Center και πρώην χορεύτρια στο Batsheva Dance Company.

Στο έργο “Mitcha Figa, ο περιττός άνθρωπος”, μεταφορά του ρωσικού κλασικού «Oblomov» του Ivan Goncharov, ο Lazarov θέτει το ερώτημα: Σε έναν κόσμο όπου τα πάντα γύρω ενθαρρύνουν τα επιτεύγματα, τα επιτεύγματα και τον ανταγωνισμό, μπορεί κάποιος να ζήσει χωρίς να αφήσει ίχνη; Να είσαι και μετά να μην είσαι. Είναι νόμιμη η απομάκρυνση από τη συνέχεια και η απόσυρση από τον κύκλο της εργασίας, από την πραγματικότητα και από την κοινωνική ζωή σε έναν κόσμο που είναι εξ ολοκλήρου ένας ναός φιλοδοξιών και εκπληρώσεων?

Έξι ηθοποιοί με εκφραστικά κόκκινα κοστούμια και φορέματα θα προσπαθήσουν να απαντήσουν σε αυτά τα ερωτήματα μέσω σωματικού και δραματικού θεάτρου, χορού, περφόρμανς και video art. Μετά την παράσταση, η ομάδα θα προσφέρει στο κοινό ένα πάρτι ύπνου, κατά τη διάρκεια του οποίου μπορεί να αποκοιμηθεί στη σκηνή του θεάτρου ακούγοντας ένα σετ DJ αργά το βράδυ.

Οι Ισραηλινοί καλλιτέχνες μοιράστηκαν την εμπειρία και τις γνώσεις τους μέσω εργαστηρίων με καλλιτέχνες από τη Δημοκρατία του Κοσσυφοπεδίου, δημιουργώντας έτσι μια σημαντική γέφυρα μεταξύ των δύο χωρών.

Paris Erotokritou (Κύπρος)

  • The Only Thing you need to know about Derrida / 14, 15, 16 Ιουνίου / Shia Mine Lake

Πρεμιέρα

Ο Πάρης Ερωτοκρίτου, ένας από τους πιο ενδιαφέροντες Κύπριους σκηνοθέτες του σύγχρονου θεάτρου, εστιάζει στον εκσυγχρονισμό των κλασικών της λογοτεχνίας και δημιουργεί αιχμηρά κοινωνικά, σατιρικά και πολιτικά έργα. Έχει συνεργαστεί με μεγάλα θέατρα και θεατρικές εταιρείες στην Κύπρο και την Ευρώπη και ίδρυσε τη δική του θεατρική ομάδα, Fresh Target Theatre Ensemble. Εκτός από το θέατρο, κάνει ταινίες και μαζί με τον Δημήτρη Σωτηρίου δημιούργησε τη σατιρική νουβέλα «A History’s Footnote or A Brief History of New Cyprus», που επανεξετάζει σατιρικά τη σύγχρονη κυπριακή ιστορία.

Το «The Only Thing You Need to Know About Derrida» είναι δημιουργία της Ερωτόκριτου και του συγγραφέα Γιώργου Τριλλίδη. Σε ένα τετράπρακτο έργο επιχειρούν να κρατήσουν έναν καθρέφτη στην κυπριακή κοινωνία.

Η δράση διαδραματίζεται γύρω από τον κεντρικό χαρακτήρα που δεν είναι άλλος από το σιωπηλό σιιτικό λατομείο και τη λίμνη του και εννοείται γύρω από τη δομή μιας έκθεσης τέχνης. τα εκθέματα είναι τόσο το έργο όσο και οι θεατές του. Το περιβάλλον - συνδεδεμένο αφενός με γεγονότα της πραγματικής ζωής που συγκλόνισαν τη χώρα και αφετέρου με παράγοντες που διαμόρφωσαν την ταυτότητά της για αιώνες - γίνεται μια γιγάντια εγκατάσταση που αφομοιώνει σταδιακά τους θεατές, δηλαδή τους πολίτες της κοινωνίας. υπό αμφισβήτηση. Αυτό το συγκεκριμένο έργο είναι μια καθηλωτική θεατρική εμπειρία που καταλήγει σε μια παράσταση που στοχεύει να χρησιμεύσει ως έκθεση του σύγχρονου κυπριακού πολιτισμού.

Όλες οι παραστάσεις θα συνοδεύονται από υπότιτλους στα Ελληνικά / Αγγλικά/Ρωσική / Ουκρανικά, ανάλογα με τη γλώσσα της παράστασης.

Εκδηλώσεις εκτός σκηνής: Παράλληλα με τις παραστάσεις, το φεστιβάλ διοργανώνει ανοιχτές συζητήσεις, προβολές ταινιών, master classes και διαλέξεις. Πρόκειται για έναν χώρο όπου σκηνοθέτες, καλλιτέχνες και κοινό μπορούν να συμμετάσχουν σε ουσιαστικούς διαλόγους σχετικά με τη μεταμορφωτική δύναμη του θεάτρου στη σύγχρονη κοινωνία.

*Τα εισιτήρια για το φεστιβάλ είναι ήδη διαθέσιμα προς πώληση. Το πλήρες πρόγραμμα θα ανακοινωθεί σύντομα.

Για ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων και περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα CITF.CY.

Επικοινωνία για τα ΜΜΕ: info@citf.cy , +357 97 811186

Ακολουθήστε μας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

CITF Facebook 

CITF Instagram 

Media: Τελευταία Ενημέρωση

1, 2, 3… Zωγράφισε!

1, 2, 3… Zωγράφισε!

Τι θα γινόταν αν αλλάζαμε θέσεις – αν ζητάγαμε από τον θεατή να γίνει καλλιτέχνης;
Δελτίο Τύπου
 |  MEDIA