ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τρία αυτοκίνητα που «γεννήθηκαν» μέσα από τους αγώνες

Αντί το αγωνιστικό να τιμά το αυτοκίνητο παραγωγής, αυτά δημιουργήθηκαν για να τιμήσουν τα αγωνιστικά!

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Όταν εξελίσσει μια εταιρεία ένα αυτοκίνητο για να κυριαρχήσει σε πίστες ή στις ειδικές διαδρομές, πολλές φορές βλέπουμε τεχνολογίες τους να καταλήγουν σε μοντέλα που οδηγούμε στο δρόμο! Όπως ο εξοπλισμός των αθλητών, που πωλείται στο κοινό, έτσι και αυτά τα αυτοκίνητα βρέθηκαν στις βιτρίνες του κόσμου. Μέσα από την διαδικασία του homologation, οι εταιρείες παίρνουν τη έγκριση για να τρέξουν τα μοντέλα τους σε αγώνες, ενώ δημιουργούν και μερικά για τον δρόμο! Είναι όμως και αυτά τα τρία μοντέλα που δημιουργήθηκαν ανάποδα, δηλαδή αντί το αγωνιστικό να τιμά το αυτοκίνητο παραγωγής, αυτά δημιουργήθηκαν για να τιμήσουν τα αγωνιστικά!

Renault Clio Williams

RENAULT CLIO WILLIAMS

Το πρώτο από τα τρία είναι ένα μικρό γαλλικό hatchback! Στα μέσα της δεκαετίας του 90 η Renault παρείχε κινητήρες στην ομάδα της Williams στην Φόρμουλα Ένα, κατακτώντας και το πρωτάθλημα κατασκευαστών το 1996 και 1997, αλλά και οδηγών με τους Damon Hill (1996) και Jacques Villeneuve (19-97). Για να τιμήσουν αυτές τις επιτυχίες, κυκλοφόρησε το Renault Clio Williams, που σίγουρα δεν ήταν αγωνιστικό αλλά αποτελεί και αυτό μέρος της όμορφης αγωνιστικής ιστορίας των Γάλλων.

Subaru Impreza WRX STI

Subaru WRX STi 22B

Η Subaru ξόδεψε δεκαετίες μέσα στα εργαστήρια της για να τελειοποιήσει τον συνδυασμό τετρακίνησης και boxer κινητήρα, με το αρχικό αποτέλεσμα να ήταν το Subaru Legacy στα μέσα της δεκαετίας του 90, πριν κυκλοφορήσει στις ειδικές το πιο μικρό Impreza. Το μπλε χρώμα και οι χρυσές ζάντες ήταν χάρη στα τσιγάρα 555 της British American Tobacco, με τον συνδυασμό αυτό να αποκτά την φήμη του όταν ένας, πρωταθλητής, Colin McRae τα οδηγούσε σαν τρελός.

Ford Focus RS

Ford Focus RS

Την σκυτάλη από την Subaru την πήρε, με το που έφυγε η Ιαπωνική εταιρεία από τους αγώνες, η Ford στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Δεν πήρε της Ford πολύ καιρό για να κυκλοφορήσει το τρανό και απίστευτα ικανό Focus RS. Με κινητήρα 2.3 turbo και άνω των 300 ίππων σε τετρακίνηση, ήταν ο καλύτερος φόρος τιμής από την Ford για τον μεγάλο «μαχητή» της στις ειδικές τότε, το Focus.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X