ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Nissan LEAF

H Nissan λάνσαρε ήδη τη 2η γενιά του δικού της

24sports team

info@24sports.com.cy

Είτε το θέλουμε, είτε όχι, το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν στραφεί προς τα εκεί και ετοιμάζουν προτάσεις για μαζικές πωλήσεις στο άμεσο μέλλον. Η Nissan όμως λάνσαρε ήδη τη 2η γενιά του LEAF. Πώς να μην είναι ένα βήμα μπροστά; Το πρώτο Nissan LEAF μπορεί να μην ήταν το super wow ηλεκτρικό, όπως τα μοντέλα της Tesla ή η BMW i3 (αργότερα), ήταν όμως o παίχτης που άλλαξε τους κανόνες του (ηλεκτρικού) παιχνιδιού.

Kινητήρας-Επιδόσεις: Δυναμικές επιταχύνσεις με κόστος 1,7 ευρώ/100 χλμ.
Το νέο Nissan LEAF είναι αισθητά πιο ισχυρό από το προηγούμενο με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 150 άλογα (+43) με 320 Nm ροπής (+66). Με όλη τη ροπή να έρχεται ουσιαστικά από το μηδέν, το Nissan LEAF επιταχύνει άμεσα και… καθηλωτικά, όσο πιέζεις βαθειά το πεντάλι. Τα 8,3 δλ για τα 0-100 (7,9 υπόσχεται η Nissan) αντιστοιχούν σε σπορ κατασκευές, ωστόσο αυτές που εντυπωσιάζουν περισσότερο στην πράξη είναι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις με τα 60-100 να έρχονται σε 4,6 δλ. και τα 80-120 σε 6,0 δλ..

Εσωτερικό: Στιβαρό και high-tech
Σύγχρονη και high-tech είναι η εικόνα στην καμπίνα του Nissan LEAF, χωρίς ωστόσο να ξεχωρίζει ποιοτικά μιας και το ταμπλό φέρει σκληρά και αρκετά διαφορετικής υφής, μεταξύ τους, πλαστικά. Πάντως όλα τα επιμέρους τμήματα είναι γεροδεμένα, με μια φάσα μαλακής επένδυσης να ξεχωρίζει στην πρόσοψη του ταμπλό.

Xώροι: Ανετο για 4 ενήλικες και τις αποσκευές τους
Οδηγός-συνοδηγός έχουν αρκετό πλάτος στη διάθεσή τους, όπως και οι δύο πίσω επιβάτες με αρκετό χώρο για γόνατα και κεφάλι, όχι όμως στα επίπεδα του Pulsar παρά το κοινό μεταξόνιο των δυο μοντέλων.

Στο δρόμο: Αθόρυβο, άνετο και αποτελεσματικό
Στο LEAF κάθεσαι σχετικά ψηλά (κάτω από το πάτωμα υπάρχει η συστοιχία των μπαταριών) και η ορατότητα είναι άριστη προς όλες τις κατευθύνσεις. Μετακινώντας τον… φουτουριστικό κοντό επιλογέα προς τα πίσω (έχοντας φυσικά πατήσει το κουμπί της μίζας) αρχίζεις να κινείσαι σε ένα άκρως ήσυχο περιβάλλον, αφού ο θόρυβο από τον κινητήρα είναι μηδενικός. Μόνο το θρόισμα του αέρα πάνω από τα 100 χλμ./ώρα γίνεται αντιληπτό και η ανάρτηση όταν περνά από έντονη ανωμαλία.

 

 

autotriti.gr

 

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X