ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
24 sports

Οι εξωπραγματικές απολαβές του Χάμιλτον!

Τα ποσά «ζαλίζουν»

Χάμιλτον και Φέτελ αμείβονται βασιλικά , ενώ κάποιοι νέοι οδηγοί μικρότερων ομάδων παίρνουν σχεδόν ψίχουλα μπροστά στους κορυφαίους πιλότους της Mercedes και της Ferrari.

Εδώ και αρκετά χρόνια, γνωρίζουμε από την αρχή κάθε σεζόν τους βασικούς διεκδικητές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1. Όμως οι μεγάλες ανισότητες δεν περιορίζονται μόνον στη δυναμικότητα των ομάδων, αλλά και στους μισθούς των οδηγών. Οι κορυφαίοι του αθλήματος, όπως ο Χάμιλτον και ο Φέτελ αμείβονται βασιλικά για τις υπηρεσίες τους στη Mercedes και στη Ferrari, όμως κάποιοι νεαροί αρκούνται σε ψίχουλα για τα δεδομένα της Formula 1.

Ετσι βλέπουμε για παράδειγμα τον Λιούις Χάμιλτον να κερδίζει 50 φορές περισσότερα χρήματα από τον οδηγό της Sauber, Τζιοβινάτσι. Ακόμη όμως και μέσα στην ίδια ομάδα μπορεί να υπάρχει τεράστια ψαλίδα μεταξύ των ομόσταβλων οδηγών, καθώς για παράδειγμα ο προαναφερόμενος Ιταλός οδηγός εκτιμάται, ότι κερδίζει μόλις το ένα εικοστό των χρημάτων του έτερου πιλότου της Sauber, Κίμι Ραϊκόνεν.

 Εννοείται, ότι στην κορυφή της λίστας των καλύτερα αμειβόμενων οδηγών βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον με περίπου 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο, με τη δεύτερη θέση να πηγαίνει στον Σεμπάστιαν Φέτελ με 40 εκατ. ευρώ ετήσιες αποδοχές. Από εκεί και κάτω υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα με τους υπόλοιπους πιλότους, με τον τρίτο Ντάνιελ Ρικιάρντο να «αρκείται» σε 15 εκατ. ευρώ τον χρόνο μετά την –οικονομικά επιτυχημένη- μεταγραφή του από τη Red Bull στη Renault.

Δείτε, πόσα χρήματα θα κερδίσει εφέτος από την ομάδα του κάθε ένας από τους είκοσι  πιλότους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1 σύμφωνα με σχετική έρευνα του ιστότοπου racer.elite.com, η οποία χρησιμοποίησε –μεταξύ άλλων- ως πηγές τη λίστα Forbes και το BBC.
1. Λιούις Χάμιλτον (Mercedes),  50 εκατ. ευρώ

2. Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari), 40 εκατ. ευρώ

3. Nτάνιελ Ρικιάρντο (Renault), 15 εκατ. ευρώ

4. Μαξ Φερστάπεν (Red Bull),  12,3 εκατ. ευρώ

5. Βάλτερι Μπότας (Mercedes),  7,5 εκατ. ευρώ

6. Κίμι Ράικονεν (Αlfa Romeo – Sauber), 4 εκατ. ευρώ

7. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Renault), 4 εκατ. ευρώ

8. Κάρλος Σάινθ (McLaren), 3,5 εκατ. ευρώ

9. Σαρλ Λεκλέρκ (Ferrari), 3 εκατ. ευρώ

10. Σέρχιο Πέρεζ (Racing Point), 3 εκατ. ευρώ

11. Ρομέιν Γκρόσγιαν (Haas), 1,5 εκατ. ευρώ

12. Πιερ Γκασλί (Red Bull) 1,23 εκατ. ευρώ

13. Λανς Στρολ (Racing Point),  1 εκατ. ευρώ

14. Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas), 1 εκατ. ευρώ

15. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Williams), 500.000 ευρώ

16. Ντανιίλ Κβίατ (Toro Rosso), 280.000 ευρώ

17. Λάρντο Νόρις (McLaren), 225.000 ευρώ

18. Αντόνιο Τζιοβινάτσι (Alfa Romeo – Sauber) 200.000 ευρώ

19. Tζορτζ Ράσελ (Williams), 160.000 ευρώ

20. Αλεξάντερ Άλμπον (Toro Rosso) 150.000 ευρώ

Πηγή:gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Η Alfa Romeo επέστρεψε στη F1

Η Alfa Romeo επέστρεψε στη F1

Η ιταλική εταιρεία θα συμμετέχει από φέτος αποκλειστικά με το όνομά της, αλλά το εργοστάσιό της θα παραμείνει στο Χίνβιλ ...
 |  AUTO
X