ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ο Μίλτος Σουτζιής οδηγεί στη Σουηδία το… μέλλον της Nissan

Μην σας ξεγελούν τα κιμονό σε Ιαπωνικό ξενοδοχείο και τα spa. Βρεθήκαμε στη Σουηδία για δουλειά!

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Το καθαρό μυαλό και οι πανέμορφες διαδρομές στα δάση της Στοκχόλμης έκαναν τη δοκιμή μας ακόμα πιο εντυπωσιακή. Ο λόγος της αποστολής μας στη Σουηδία ήταν η τεχνολογία e-POWER και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Ariya.

Κάτι που υπογραμμίζει με τον καλύτερο τρόπο τη δέσμευση της εταιρείας για τη μετάβαση στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Η τεχνολογία e-POWER αποτελεί μια καινοτομία της Nissan που προσφέρει βέλτιστη απόδοση καυσίμου με την οδηγική απόλαυση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μέσω μπαταρίας και ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης (ναι, καλά διαβάσατε!). Παράλληλα, το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya συνδυάζει την τεχνογνωσία της Nissan στα EVs με τις πιο πρόσφατες συνδεδεμένες τεχνολογίες, σηματοδοτώντας το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας

H νέα γενιά του Qashqai είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που εξοπλίζεται με το μοναδικό σύστημα κίνησης e-POWER της Nissan. Ένα σύστημα που προέρχεται χάρη στο συνδυασμό δύο εξειδικεύσεων του Ιαπωνικού εργοστασίου. Της προηγμένης τεχνολογίας μπαταρίας και κινητήρα, συν του καινοτόμου κινητήρα εσωτερικής καύσης με μεταβλητή συμπίεση. Το e-Power είναι μια ιδανική τεχνολογία για όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να αφιερώσουν χρόνο για να επαναφορτίσουν το όχημά τους με καλώδιο, αλλά οδηγούν καθημερινά και είναι έτοιμοι να κάνουν το πρώτο βήμα στη μετάβασή τους σε ένα πλήρες EV, στο μέλλον. Το πρώτο “Step” που λέμε. Και από τη στιγμή που η χώρα μας βρίσκεται στη τελευταία θέση της Ευρώπης σε υποδομές για ηλεκτροκίνηση , τότε το e-POWER είναι η επιλογή σου..

Το Qashqai με το σύστημα e-POWER προσφέρει, όσον αφορά τις επιδόσεις και την κατανάλωση, αντίστοιχα πλεονεκτήματα με ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο και επιπλέον ο οδηγός του  απολαμβάνει οδηγική συμπεριφορά αντίστοιχη με αυτή ενός ηλεκτρικού αυτοκίνητου, χωρίς την ανάγκη φόρτισης σε πρίζα!

«Σε απλα λογια, το Qashqai e-POWER, δεν έχει την αναγκη της φορτισης σε πριζα και εχει ολα τα πλεονεκτηματα των αμιγως ηλεκτρικων αυτοκινητων.»

Το σύστημα e-POWER αποτελείται από μια μπαταρία υψηλής απόδοσης που συμπληρώνεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με μεταβλητή σχέση συμπίεσης 156 ίππων, μια γεννήτρια ισχύος, έναν μετατροπέα και έναν ηλεκτροκινητήρα 140 kW παρόμοιου μεγέθους και ισχύος όπως συναντάται στα ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Και για να σας λύσω μια απορία πριν δημιουργηθεί… ναι ο ήχος του κινητήρα ακούγεται!

Ο βενζινοκινητήρας παράγει ηλεκτρική ενέργεια, η οποία μπορεί να μεταδοθεί μέσω του μετατροπέα στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης. Ένας συνδυασμός που παράγει συνολικά 190 ίππους και 330 Nm ροπής αποτελώντας την πιο πλήρες έκδοση του Qashqai στην αγορά αλλά και την ανάδειξη του ως ένα premium μοντέλο στην κατηγορία.

Αυτό που κάνει ξεχωριστό το συγκεκριμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας είναι η μοναδική πηγή ισχύος για τους τροχούς, επομένως η απόκρισή του είναι άμεση και γραμμική. Το πλεονέκτημα του συστήματος e-POWER είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί εντός της βέλτιστης εμβέλειας και της καλύτερης σχέσης συμπίεσης, με αποτέλεσμα ανώτερη απόδοση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2, σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η μεταβλητή σχέση συμπίεσης είναι 14:1 και 8:1 ανάλογα με το φορτίο του κινητήρα.

Δείτε μια γρήγορη περιγραφή του e-POWER πιο κάτω:

Η οδηγική μας εμπειρία στη Στοκχόλμη ήταν άκρως απολαυστική… μέχρι και εντυπωσιακή! Κορυφαία ποιότητα κύλισης, άμεση απόκριση στο γκάζι, μειωμένη κατανάλωση και σχεδόν αθόρυβη λειτουργία.

NISSAN ARIYA

Το Ariya, πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό crossover της Nissan και το, κάνει την εμφάνιση του στην αγορά ακριβώς δέκα χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου στην ιστορία της, του Leaf. Μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως η ναυαρχίδα της φίρμας στην Ευρώπη.

Μοντέλο που αναπτύχθηκε από κοινού από τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi. Σχεδιαστικά βασίζεται  στην ιδέα της Nissan για τον «Διαχρονικό Ιαπωνικό Φουτουρισμό», κάτι που του επέφερε πρόσφατα και το φημισμένο βραβείο Red Dot Design. Εντυπωσιάζουν οι ρέουσες γραμμές (ειδικά στο πλάι), τα λεπτά φωτιστικά σώματα και η μάσκα σχήματος V που – λόγω ηλεκτροκινητήρα – είναι πλέον κλειστή! Αυτό που τραβά τα βλέμματα είναι σίγουρα η κεκλιμένη οροφή που προσδίδει την αίσθηση coupe στο Ariya.

Ένα μοντέλο που συνδυάζει την τεχνογνωσία της Nissan στην ηλεκτροκίνηση με τις πιο πρόσφατες συνδεδεμένες τεχνολογίες, σηματοδοτώντας το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan. Το μήκος του φθάνει τα 4,595 μέτρα, το πλάτος τα 1,880 μ. και το ύψος στα 1,660 μέτρα (το ψηλότερο στην κατηγορία του). Όμως το μεταξόνιο των 2,775 μέτρων μας προδιαθέτει για τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους σε ένα μοντέλο που δεν κρύβει τον όγκο του.

Το εσωτερικό που μοιάζει με σαλόνι καθιστικού, μινιμαλ και πρακτικό, προσφέροντας ένα φιλόξενο και άνετο περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες. Και όλα τα πιο πάνω με την προσθήκη της τελευταίας λέξης σε τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Σε κορυφαία επίπεδα και η ποιότητα κατασκευής και υλικών με τον οδηγό και τους επιβάτες να κάθονται ψηλότερα λόγω του επίπεδου δαπέδου.

Η ψηφιακή οθόνη των 12,3 ιντσών δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα και σε συνδυασμό με την (επίσης 12,3 ιντσών) ψηφιακή οθόνη λειτουργιών, σου δίνει την εντύπωση ενός ενιαίου συνόλου. Άξιο αναφοράς και το μεγάλο έγχρωμο head-up display με πληθώρα πληροφοριών για τα μάτια του οδηγού. Μαζί και οι λειτουργίες ασφαλείας 360 μοιρών της Nissan από το πακέτο Nissan Safety Shield με σωρεία συστημάτων ασφάλειας.

Το Nissan Ariya παρουσιάστηκε σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης από δύο εκδόσεις μπαταριών και διατίθεται τόσο με κίνηση στους δύο τροχούς όσο και στους τέσσερις. Για το τελευταίο την ευθύνη φέρει το σύστημα e-4ORCE της Nissan. Πιο συγκεκριμένα, οι εκδόσεις μπαταρίας έχουν χωρητικότητα 66 kWh και 91 kWh ενώ όσον αφορά την απόδοση υπάρχουν τρεις εκδόσεις. Με 218 ή 242 ίππους και 300 Nm ροπής με μετάδοση στους δύο τροχούς ή 306 ίππους και 600 Nm ροπής με κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στη Στοκχόλμη είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με τους 218 ίππους, τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε επαρχιακούς δρόμους. Προσφέρει εξαιρετικά ομαλή επιτάχυνση, εντυπωσιακή άνεση και ποιότητα κύλισης και… φυσικά αθόρυβη λειτουργία!

Ακόμα και με την μικρή έκδοση που δοκιμάσαμε, το Ariya ήταν «ορεξάτο» με άμεση απόκριση και η αίσθηση του πεντάλ των φρένων ήταν αντίστοιχα καλή. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χιλιόμετρα και 0 – 100 km/h έρχονται σε μόλις 7.5 δευτερόλεπτα. Μπορώ να πω ότι εμπνέει ασφάλεια, και κινείται με μια πολύ λογική μέση κατανάλωση.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η αυτονομία του ξεπερνά τα 360 χλμ ενώ στην έκδοση με τους 242 ίππους η αυτονομία ξεπερνά τα 500 χλμ. Αντίθετα, στην έκδοση με τετρακίνηση η αυτονομία φθάνει τα 460 χλμ.

Το Ariya διαθέτει φορτιστή 22 kW, ενώ υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ρεύμα 130 kW, που φορτίζει από 20-80% σε 30 λεπτά.

<blockquote class="instagram-media" data-instgrm-captioned data-instgrm-permalink="https://www.instagram.com/reel/CfhQcxUAAX8/?utm_source=ig_embed&amp;utm_campaign=loading" data-instgrm-version="14" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"><div style="padding:16px;"> <a href="https://www.instagram.com/reel/CfhQcxUAAX8/?utm_source=ig_embed&amp;utm_campaign=loading" style=" background:#FFFFFF; line-height:0; padding:0 0; text-align:center; text-decoration:none; width:100%;" target="_blank"> <div style=" display: flex; flex-direction: row; align-items: center;"> <div style="background-color: #F4F4F4; border-radius: 50%; flex-grow: 0; height: 40px; margin-right: 14px; width: 40px;"></div> <div style="display: flex; flex-direction: column; flex-grow: 1; justify-content: center;"> <div style=" background-color: #F4F4F4; border-radius: 4px; flex-grow: 0; height: 14px; margin-bottom: 6px; width: 100px;"></div> <div style=" background-color: #F4F4F4; border-radius: 4px; flex-grow: 0; height: 14px; width: 60px;"></div></div></div><div style="padding: 19% 0;"></div> <div style="display:block; height:50px; margin:0 auto 12px; width:50px;"><svg width="50px" height="50px" viewBox="0 0 60 60" version="1.1" xmlns="https://www.w3.org/2000/svg" xmlns:xlink="https://www.w3.org/1999/xlink"><g stroke="none" stroke-width="1" fill="none" fill-rule="evenodd"><g transform="translate(-511.000000, -20.000000)" fill="#000000"><g><path d="M556.869,30.41 C554.814,30.41 553.148,32.076 553.148,34.131 C553.148,36.186 554.814,37.852 556.869,37.852 C558.924,37.852 560.59,36.186 560.59,34.131 C560.59,32.076 558.924,30.41 556.869,30.41 M541,60.657 C535.114,60.657 530.342,55.887 530.342,50 C530.342,44.114 535.114,39.342 541,39.342 C546.887,39.342 551.658,44.114 551.658,50 C551.658,55.887 546.887,60.657 541,60.657 M541,33.886 C532.1,33.886 524.886,41.1 524.886,50 C524.886,58.899 532.1,66.113 541,66.113 C549.9,66.113 557.115,58.899 557.115,50 C557.115,41.1 549.9,33.886 541,33.886 M565.378,62.101 C565.244,65.022 564.756,66.606 564.346,67.663 C563.803,69.06 563.154,70.057 562.106,71.106 C561.058,72.155 560.06,72.803 558.662,73.347 C557.607,73.757 556.021,74.244 553.102,74.378 C549.944,74.521 548.997,74.552 541,74.552 C533.003,74.552 532.056,74.521 528.898,74.378 C525.979,74.244 524.393,73.757 523.338,73.347 C521.94,72.803 520.942,72.155 519.894,71.106 C518.846,70.057 518.197,69.06 517.654,67.663 C517.244,66.606 516.755,65.022 516.623,62.101 C516.479,58.943 516.448,57.996 516.448,50 C516.448,42.003 516.479,41.056 516.623,37.899 C516.755,34.978 517.244,33.391 517.654,32.338 C518.197,30.938 518.846,29.942 519.894,28.894 C520.942,27.846 521.94,27.196 523.338,26.654 C524.393,26.244 525.979,25.756 528.898,25.623 C532.057,25.479 533.004,25.448 541,25.448 C548.997,25.448 549.943,25.479 553.102,25.623 C556.021,25.756 557.607,26.244 558.662,26.654 C560.06,27.196 561.058,27.846 562.106,28.894 C563.154,29.942 563.803,30.938 564.346,32.338 C564.756,33.391 565.244,34.978 565.378,37.899 C565.522,41.056 565.552,42.003 565.552,50 C565.552,57.996 565.522,58.943 565.378,62.101 M570.82,37.631 C570.674,34.438 570.167,32.258 569.425,30.349 C568.659,28.377 567.633,26.702 565.965,25.035 C564.297,23.368 562.623,22.342 560.652,21.575 C558.743,20.834 556.562,20.326 553.369,20.18 C550.169,20.033 549.148,20 541,20 C532.853,20 531.831,20.033 528.631,20.18 C525.438,20.326 523.257,20.834 521.349,21.575 C519.376,22.342 517.703,23.368 516.035,25.035 C514.368,26.702 513.342,28.377 512.574,30.349 C511.834,32.258 511.326,34.438 511.181,37.631 C511.035,40.831 511,41.851 511,50 C511,58.147 511.035,59.17 511.181,62.369 C511.326,65.562 511.834,67.743 512.574,69.651 C513.342,71.625 514.368,73.296 516.035,74.965 C517.703,76.634 519.376,77.658 521.349,78.425 C523.257,79.167 525.438,79.673 528.631,79.82 C531.831,79.965 532.853,80.001 541,80.001 C549.148,80.001 550.169,79.965 553.369,79.82 C556.562,79.673 558.743,79.167 560.652,78.425 C562.623,77.658 564.297,76.634 565.965,74.965 C567.633,73.296 568.659,71.625 569.425,69.651 C570.167,67.743 570.674,65.562 570.82,62.369 C570.966,59.17 571,58.147 571,50 C571,41.851 570.966,40.831 570.82,37.631"></path></g></g></g></svg></div><div style="padding-top: 8px;"> <div style=" color:#3897f0; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:550; line-height:18px;">Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.</div></div><div style="padding: 12.5% 0;"></div> <div style="display: flex; flex-direction: row; margin-bottom: 14px; align-items: center;"><div> <div style="background-color: #F4F4F4; border-radius: 50%; height: 12.5px; width: 12.5px; transform: translateX(0px) translateY(7px);"></div> <div style="background-color: #F4F4F4; height: 12.5px; transform: rotate(-45deg) translateX(3px) translateY(1px); width: 12.5px; flex-grow: 0; margin-right: 14px; margin-left: 2px;"></div> <div style="background-color: #F4F4F4; border-radius: 50%; height: 12.5px; width: 12.5px; transform: translateX(9px) translateY(-18px);"></div></div><div style="margin-left: 8px;"> <div style=" background-color: #F4F4F4; border-radius: 50%; flex-grow: 0; height: 20px; width: 20px;"></div> <div style=" width: 0; height: 0; border-top: 2px solid transparent; border-left: 6px solid #f4f4f4; border-bottom: 2px solid transparent; transform: translateX(16px) translateY(-4px) rotate(30deg)"></div></div><div style="margin-left: auto;"> <div style=" width: 0px; border-top: 8px solid #F4F4F4; border-right: 8px solid transparent; transform: translateY(16px);"></div> <div style=" background-color: #F4F4F4; flex-grow: 0; height: 12px; width: 16px; transform: translateY(-4px);"></div> <div style=" width: 0; height: 0; border-top: 8px solid #F4F4F4; border-left: 8px solid transparent; transform: translateY(-4px) translateX(8px);"></div></div></div> <div style="display: flex; flex-direction: column; flex-grow: 1; justify-content: center; margin-bottom: 24px;"> <div style=" background-color: #F4F4F4; border-radius: 4px; flex-grow: 0; height: 14px; margin-bottom: 6px; width: 224px;"></div> <div style=" background-color: #F4F4F4; border-radius: 4px; flex-grow: 0; height: 14px; width: 144px;"></div></div></a><p style=" color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px; margin-bottom:0; margin-top:8px; overflow:hidden; padding:8px 0 7px; text-align:center; text-overflow:ellipsis; white-space:nowrap;"><a href="https://www.instagram.com/reel/CfhQcxUAAX8/?utm_source=ig_embed&amp;utm_campaign=loading" style=" color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;" target="_blank">Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη autokinito.com.cy (@autokinitocy)</a></p></div></blockquote> <script async src="//www.instagram.com/embed.js"></script>

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X