ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Νέο αυτόματο Honda Civic με 182 ίππους (pics)

Ο 1,5 λτ. κινητήρας του Civic αποδίδει 182 ίππους

24sports team

info@24sports.com.cy

Η γκάμα του νέου Honda Civic συμπληρώνεται από την πιο «πρακτική» στην καθημερινότητα έκδοση που έρχεται να συνδυάσει τις δυναμικές επιδόσεις που ορίζουν οι 182 ίπποι του 1,5 λτ. VTEC Turbo κινητήρα, με την ευκολία που προσφέρει το αναβαθμισμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Η Honda επιμένει στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων και το επαναφέρει σε μια αναβαθμισμένη του μορφή και στο νέο Civic, διαθέσιμο προαιρετικά στις δύο –προς το παρόν- εκδόσεις του με τους VTEC Turbo κινητήρες του 1,0 και των 1,5 λίτρων, με επιπλέον κόστος 1.500 ευρώ.Εμείς δοκιμάζουμε αυτό το κιβώτιο σε συνδυασμό με την ισχυρή έκδοση των 1,5 λίτρων με τους 182 ίππους που συνδυάζει έτσι με πολύ όμορφο τρόπο την ευκολία ενός «αυτόματου», με τις δυναμικές επιδόσεις.

Ο 1,5 λτ. κινητήρας του Civic αποδίδει -και στην έκδοση με το κιβώτιο CVT- 182 ίππους όμως η ροπή είναι μειωμένη στα 220 Nm (έναντι 240 Nm με το χειροκίνητο). Και οι δύο παραπάνω τιμές αποδίδονται 500 σ.α.λ. πιο ψηλά, με αποτέλεσμα το μοτέρ αυτό σε συνδυασμό με το CVT, να παρουσιάζει πιο γραμμική λειτουργία κρύβοντας έτσι το «μπρίο» που διαθέτει ο συγκεκριμένος κινητήρας. Οι επιδόσεις πάντως αμφισβητούν την αίσθηση αυτή, αφού αποδεικνύονται καλύτερες στις ρεπρίζ, με κατά 0,1 δλ. πιο αργό 0-100 χλμ./ώρα και 20 χλμ./ώρα χαμηλότερης τελικής. Το κιβώτιο είναι βελτιωμένο σε απόκριση τόσο στην D όσο και στην S (Sport) λειτουργία του όμως και πάλι δεν διακρίνεται για την αμεσότητά του ενώ όπως συνηθίζεται σε τέτοιου τύπου κιβώτια, αποτελεί και πηγή αυξημένου παραγόμενου θορύβου σε συνθήκες Kickdown κυρίως. Θετικά κρίνεται η λειτουργία των paddles πίσω από το τιμόνι στην χειροκίνητη διαδικασία εναλλαγής των 7 σχέσεων. Οσον αφορά στην κατανάλωση, με αυτό το κιβώτιο ο κινητήρας VTEC Turbo των 1,5 λτ. έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις σε καύσιμο, με μέση τιμή 7,6 λτ./100 χλμ..

Το εσωτερικό του νέου Honda Civic είναι εντυπωσιακό σε όλα του. Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, αυτή είναι έντονα σπορτίφ, με high-tech στοιχεία όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Ποιοτικά πάλι, βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα με πολύ καλά υλικά στο ταμπλό και προσεγμένη συναρμογή αλλά και φινίρισμα. Ως το μεγαλύτερο σε διαστάσεις μικρομεσαίο αυτοκίνητο, το Civic προσφέρει αναλογικά και πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους για 4 ή και 5 επιβάτες, με το χώρο αποσκευών του να έχει όγκο 478 λίτρων, συμπληρώνοντας έτσι τον πληρέστατο εσωτερικό του «κόσμο».

Το Civic σε αυτή την 10η γενιά του έχει ένα σαφώς πιο σπορτίφ προσανατολισμό οδηγικά ελέω και των πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Αυτό δεν αλλάζει στην έκδοση Sport που διατίθεται με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων, όμως το κιβώτιο CVT τον διαφοροποιεί ελαφρώς και αυτό γιατί μέσω του κιβωτίου δεν παρουσιάζεται η ίδια αμεσότητα στην πίεση του πεντάλ του γκαζιού. Έτσι το Civic CVT παραμένει άνετο και ασφαλές, όμως στερεί λίγη από την σπορ του υπόσταση σε δρόμο με στροφές και δη όταν χρειάζεται ακρίβεια στην δοσολογία σε γκάζι. Το CVΤ άλλωστε είναι εστιασμένο στο να προσφέρει ευκολία και για το λόγο αυτό δεν μπορεί να προάγει σπορ στοιχεία, όσο και εξελιγμένο να είναι –που είναι- στην περίπτωσή του Civic.

Πηγή: autotriti.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X