ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η νέα Mercedes G-Class

H ποιότητα κύλισης της νέας Mercedes G-Class έχει βελτιωθεί αρκετά και ότι η οδήγησή της είναι πλέον πιο ανθρώπινη

24sports team

24sports team

info@24sports.com.cy

Οι δυνατότητες αναρρίχησης και άνεσης της G-Class είναι απερίγραπτες! Η τιμή ωστόσο αναμένεται να είναι λίγο «αλμυρή».

Κάθε νέα γενιά της Mercedes G-Class πρέπει να έχει κατακτήσει το όρος Schöckl. Ποιο και πού είναι αυτό; Το πιθανότερο είναι να μην το γνωρίζετε γιατί δεν ανήκετε στο 0,1 % των off-road freaks, ωστόσο να σας πούμε πως είναι κάτι σαν τους Αγίους Τόπους για τα εκτός δρόμου, σκληροτράχηλα αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα βουνό ύψους 1.445 μέτρων κοντά στην πόλη Γκρατς της Αυστρίας, το οποίο από το 1979 αποτελεί το πεδίο δοκιμών της G-Class. Η διαδρομή των 5,6 χιλιομέτρων περιλαμβάνει εμπόδια που δεν μπορεί να φανταστεί ο μέσος οδηγός, με κλίσεις οδοστρώματος έως 60% και πλευρικές κλίσεις έως 40%, και σε αυτή τη διαδρομή κάθε G-Class πρέπει να αντέχει για περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα!

Λίγο πριν, λοιπόν, την παρουσίαση της νέας γενιάς της στο σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, εμείς δώσαμε ραντεβού στους πρόποδες του Schöckl… Το μοντέλο της δοκιμής ήταν επενδυμένο με τη γνώριμη, ασπρόμαυρη, «αντι-κατασκοπευτική» μεμβράνη, όμως από κοντά αυτή δεν μπόρεσε να μας αποκρύψει το πώς πραγματικά θα είναι. Πλέον, μάλιστα, έχουν δημοσιευθεί και οι επίσημες φωτογραφίες της, οι οποίες όπως βλέπετε οι ίδιοι, αποκαλύπτουν ότι η νέα Mercedes G-Class δεν έχει ξεφύγει από το γνώριμο, τετράγωνο και σκληροτράχηλο σχεδιασμό που την έχει καθιερώσει στο πέρασμα του χρόνου. Για την ακρίβεια έχει διατηρήσει αναλλοίωτο το DNA της σε βαθμό που να λες, «μα καλά είναι αυτή η νέα γενιά;», Παρόλα αυτά να παραδεχθούμε πως η όλη σχεδίαση είναι εμπλουτισμένη με σύγχρονα στοιχεία, όπως τα LED φανάρια μπροστά και πίσω. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά άλλωστε…

Από την άλλη, τα πράγματα στο εσωτερικό είναι εντελώς διαφορετικά. Ενώ δηλαδή απέξω η G-Class θυμίζει το παρελθόν, η καμπίνα παραπέμπει στο μέλλον. Στο οπτικό πεδίο του οδηγού κυριαρχούν οι κινηματογραφικές οθόνες που καλύπτουν τα 2/3 του ταμπλό, η σχεδίαση θυμίζει S-Class και τα υπόλοιπα επιβατικά, ενώ τα υλικά είναι κορυφαία σε ποιότητα και κατασκευή. Ενδεικτικά, το μοντέλο που οδηγήσαμε ήταν μεν προπαραγωγής, όμως στην όλη διαδρομή δεν ακούσαμε ούτε τσικ! Συνοψίζοντας θα λέγαμε πως ακολουθείται η λογική σχεδίασης των επιβατικών (σ.σ μέχρι και ηχοσύστημα 16 ηχείων και καθίσματα που κάνουν μασάζ υπάρχουν) με ένα πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα. Όσο τέλος για τους χώρους; Αυτό ακριβώς που περιμένεις: Θα καθίσεις αρχοντικά και πάνω από όλα έχοντας την αίσθηση πως κοιτάς τον κόσμο… αφΆ υψηλού!

Και τώρα ας περάσουμε στην ουσία: Πόσο G-Wagen έχει μέσα του το νέο μοντέλο; Ξεκινάμε με τη θεωρία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: Το πλαίσιο φυσικά είναι τύπου σκάλας. Κάθε άξονας έχει διαφορικό που κλειδώνει, ενώ υπάρχει και ένα κεντρικό που επίσης κλειδώνει, με «κοντά».

Έπειτα, η ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός, άκαμπτος άξονας πίσω με ράβδο πανάρ) έχει επανασχεδιαστεί ριζικά με σκοπό να βελτιωθεί τόσο η ποιότητα κύλισης, όσο και οι εκτός δρόμου δυνατότητες, αφού οι κατώτεροι βραχίονες (σε σχήμα Z) δένουν απευθείας στο πλαίσιο και είναι πιο ψηλά τοποθετημένοι σε σχέση με πριν. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής είναι 31ο και 30ο αντίστοιχα, η γωνία ράμπας 26ο, η απόσταση από το έδαφος είναι 241 χλστ., ενώ το υδάτινο κώλυμα ορίζεται στα 70 εκατοστά από το έδαφος!

Εντυπωσιαστήκατε; Πάμε να δούμε τι γίνεται και στην πράξη! Πατάς το κουμπί της ανάφλεξης, ο V8 twin-turbo των 422 ίππων και 610 Nm ροπής μπαίνει σε λειτουργία με ένα δυνατό βρυχηθμό και τα διαφορικά είναι προεπιλεγμένα στο High, δηλαδή την επιλογή για κανονικούς ρυθμούς οδήγησης. Εδώ, η τετρακίνηση δίνει 40 εμπρός και 60 πίσω και αμέσως γίνεται φανερό πως η ποιότητα κύλισης της νέας Mercedes G-Class έχει βελτιωθεί αρκετά και ότι η οδήγησή της είναι πλέον πιο ανθρώπινη. Μετά από λίγες στροφές ξεκινάει η απαιτητική off-road διαδρομή. Σταματάμε, βάζουμε κοντές σχέσεις (σ.σ. αυτό μπορεί να γίνει και με ταχύτητα έως 40 χλμ./ώρα), ο λόγος μετάδοσης αλλάζει σε 1:2,93 (1:2,91 ήταν στην προηγούμενη γενιά) και το γράμμα G ανάβει στον πίνακα οργάνων.

Αυτομάτως το τιμόνι και η απόκριση του γκαζιού αλλάζουν σε συνθήκες εκτός δρόμου οδήγησης και εμείς -ακόμη και ύστερα από πολλά και δύσβατα εμπόδια που έχουμε ήδη υπερβεί- είμαστε σίγουροι πως η G-Class δεν έχει ξεδιπλώσει πλήρως τις πραγματικές της αρετές. Το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής το κάνουμε μόνο με το κεντρικό διαφορικό κλειδωμένο και έχοντας τα άλλα δύο ελεύθερα. Σε ελάχιστες περιπτώσεις χρειάστηκε να κλειδώσουμε κάποιο από αυτά, συγκεκριμένα, όταν έπρεπε να σκαρφαλώσουμε κάποια βουνοκορφή, ή όταν έπρεπε να περάσουμε μέσα από ένα ξερό ρυάκι όπου μία μόνο ρόδα σε κάθε άξονα είχε επαρκή πρόσφυση. Η διαδρομή γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική, η κλίσεις αναρρίχησης και κατάβασης μεγαλώνουν σε απίστευτο βαθμό, όμως η G-Class δεν κωλώνει πουθενά. Όπως και οι προηγούμενες, έτσι και αυτή η γενιά της G-Class κατέκτησε με επιτυχία τη βουνοκορφή του Schöckl!

Πηγή: autotriti.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Luis Carlos Moreno G πάντως πιστεύει πως η Volkswagen θα μπορούσε να το αναβιώσει

Το νέο Scirocco;

Την δική του εκδοχή για το πως θα έμοιαζει το Scirocco νέας γενιάς παρουσίασε ανεξάρτητος σχεδιαστής
 |  AUTO
Την παρουσίαση της τέταρτης γενιάς του Hyundai Santa Fe έκανε και επίσημα η εταιρεία

Νέο Hyundai Santa Fe

Την παρουσίαση της τέταρτης γενιάς του Hyundai Santa Fe έκανε και επίσημα η εταιρεία, το οποίο θα ξεκινήσει την παραγωγή ...
 |  AUTO
Το νέο Audi Q2 από τις απλές του εκδόσεις κι όλας επιδεικνύει ένα πολύ ευχάριστο με σπορ προεκτάσεις οδηγικό προφίλ

Το νέο Audi Q2 quattro

Η Audi παραδίδει μαθήματα μάρκετινγκ όσον αφορά στην πληρότητα της γκάμας ενός μοντέλου
24sports team
 |  AUTO
Η μαύρη έκδοση της Mercedes-AMG G63

Η μαύρη έκδοση της Mercedes-AMG G63

Μόλις πριν από λίγες ημέρες η Mercedes παρουσίασε την AMG G63, ωστόσο δεν την άφησε ασυνόδευτη παρουσιάζοντας σήμερα μία ...
 |  AUTO
H διάδοχος της Alfa 4C; (pics)

H διάδοχος της Alfa 4C; (pics)

O ανεξάρτητος σχεδιαστής Marco Maltese έφερε στη δημοσιότητα ένα πρώτο σχέδιο για τον διάδοχο της Alfa Romero 4C για το ...
 |  AUTO
Ποιο δάπεδο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η Renault/Nissan για να χτίσει πάνω του το SUV της Alpine;

Έρχεται Alpine SUV;

Το μοναχοπαίδι θα αποκτήσει αδέρφια! Αν όλα εξελιχτούν όπως τα έχει σχεδιάσει η Renault, το σήμα της Alpine θα μετατραπεί ...
 |  AUTO
Στην εικόνα βρίσκεται το ψηφιακό σχέδιο του Marco Maltese

H διάδοχος της Alfa 4C;

O ανεξάρτητος σχεδιαστής Marco Maltese έφερε στη δημοσιότητα ένα πρώτο σχέδιο για τον διάδοχο της Alfa Romero 4C για το ...
 |  AUTO
Οι φήμες αναφέρουν ότι η Peugeot έχει ήδη καταστρώσει τα πλάνα της χωρίς το νέας γενιάς RCZ

Νέο Peugeot RCZ

Aνεξάρτητος σχεδιαστής παρουσίασε το πως θα μπορούσε να μοιάζει το νέας γενιάς RCZ
 |  AUTO
Μετά τη Superb και την Octavia, ήρθε η σειρά του Kodiaq να κάνει την εμφάνισή του στην πιο πολυτελή έκδοσή του

Ήρθε το Skoda Kodiaq L & K

Μετά τη Superb και την Octavia, ήρθε η σειρά του Kodiaq να κάνει την εμφάνισή του στην κορυφαία έκδοσή του
 |  AUTO
Την επίσημη αποκάλυψη του Citroën Berlingo έκανε η εταιρεία λίγο πριν παρουσιάσει επίσημα το μοντέλο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον επόμενο μήνα

Νέο Citroën Berlingo

Την επίσημη αποκάλυψη του Citroën Berlingo έκανε η εταιρεία λίγο πριν παρουσιάσει επίσημα το μοντέλο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου ...
 |  AUTO
Την πρώτη teaser εικόνα του νέου της μοντέλου έδωσε στο φως της δημοσιότητας η Subaru

To Subaru Viziv Tourer στη Γενεύη

Την πρώτη teaser εικόνα του νέου της μοντέλου έδωσε στο φως της δημοσιότητας η Subaru, η οποία σε λίγες ημέρες θα παρουσιάσει ...
 |  AUTO
Σε σχέση με την απλή Α-Class, ο Αksynov έχει προχωρήσει σε κάποιες σημαντικές αλλαγές

Η Α-Class Maybach;

Aνεξάρτητος σχεδιαστής παρουσίασε την δική του εκδοχή για το πως θα μπορούσε να μοιάζει μια Mercedes Maybach A-Class
 |  AUTO
Συνελήφθη o... Shelby Mustang GT500

Συνελήφθη o... Shelby Mustang GT500

Στα χέρια των αστυνομικών έπεσε ο... Shelby Mustang GT500 Miller. Όχι δεν πρόκειται για κάποια ειδική έκδοση εν ονόματι ...
 |  AUTO