ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η FIA εξηγεί γιατί δεν έχασε το βάθρο ο Λεκλέρ

Παρά την επίσκεψή του στους αγωνοδίκες του Grand Prix Μεξικού της Formula 1, ο Μονεγάσκος της Ferrari διατήρησε το αποτέλεσμα που πήρε.

Εκπρόσωποι της Scuderia Ferrari μαζί με τον Σαρλ Λεκλέρ κλήθηκαν να παρουσιαστούν στους αγωνοδίκες του Grand Prix Μεξικού. Ο λόγος ήταν πως ο Μονεγάσκος οδηγούσε στον αγώνα με ένα ενδεχομένως μη ασφαλές μονοθέσιο.

Η SF-23 του Λεκλέρ υπέστη ζημιά τον εναρκτήριο γύρο του αγώνα. Κατά το φρενάρισμα στη στροφή 1, ο Σέρχιο Πέρεζ δεν υπολόγισε σωστά και είχε επαφή με τον οδηγό της Ferrari. Ο Μεξικανός εγκατέλειψε, ενώ η εμπρός αεροτομή του Μονεγάσκου υπέστη ζημιά.

Το πλαϊνό τοίχωμα της αεροτομής είχε σπάσει, κάτι που φαινόταν ξεκάθαρα στην τηλεοπτική μετάδοση. Ωστόσο στον τρίτο γύρο αποκολλήθηκε στην πρώτη στροφή κι έπεσε μέσα στην πίστα. Αυτός ήταν ο λόγος που υπήρξε το Virtual Safety Car στο πρώτο σκέλος του Grand Prix.

Στο παρελθόν έχουμε δει τη Διεύθυνση Αγώνα να βγάζει τη μαύρη/πορτοκαλί σημαία σε οδηγούς που έχουν πληγωμένη εμπρός αεροτομή. Με τον τρόπο αυτό υποχρεώνουν τις ομάδες να καλέσουν τους οδηγούς τους στα pits ώστε να κάνουν αλλαγή της εμπρός αεροτομής ή όποιου άλλου εξαρτήματος έχει κριθεί πως δεν πληροί τα μέτρα ασφαλείας.

Οι εκπρόσωποι της Ferrari παρουσίασαν δεδομένα στην FIA πως παρά τη ζημιά της εμπρός αεροτομής, δεν υπήρξε κίνδυνος κατάρρευσης του εμπρός ρύγχους της SF-23. Έτσι, ο Λεκλέρ δεν δέχθηκε κάποια ποινή από τους αγωνοδίκες και κράτησε την 3η θέση του βάθρου.

Παρά το γεγονός πως κατέκτησε 15 βαθμούς, διεύρυνε ένα «εφιαλτικά» αρνητικό σερί που... χτίζει τα τελευταία χρόνια.

 

Πηγή: gazetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X