ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Αυτόματο Citroen C3 Aircross (pics)

24sports team

info@24sports.com.cy

What is new

- 1,2 λτ. βενζίνης με 110 ίππους
- Καίει 7,9 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 19.850 ευρώ

Για το νέο μικρό SUV της Citroen έχουμε αναφερθεί εκτενώς σε προηγούμενα τεύχη. Έχουμε εκφράσει τα θετικά μας σχόλια για την μοντέρνα και νεανική εξωτερική του εμφάνιση, έχουμε αναφερθεί στα πλεονεκτήματα που προσφέρει η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τις όποιες εκτός δρόμου ικανότητές του, έχουμε εξάρει τους κινητήρες του, ενώ στα συν του χαρακτήρα του έχουμε συγκαταλέξει τα της εσωτερικής σχεδίασης, των χώρων και της ποιότητας κατασκευής, χωρίς φυσικά να παραλείψουμε τον προσανατολισμένο στην άνεση χαρακτήρα του. Τι μένει λοιπόν; Να δούμε όλα τα παραπάνω ξανά, αλλά με επίκεντρο το αυτόματο κιβώτιο EAT6 που είναι πρωταγωνιστής στο μοντέλο της δοκιμής.

Με έξτρα 2.390 ευρώ

Τόσο κοστίζει επιπλέον το αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση Feel με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 110 ίππων. Το ποσό δεν είναι αμελητέο καθώς το κιβώτιο από τεχνική τουλάχιστον σκοπιά αποτελεί ένα τυπικό δείγμα αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής, ωστόσο η εφαρμογή είναι καλή και εντείνει τον χαρακτήρα του μοντέλου. Τι εννοούμε με αυτό; Στην όλη άνεση, προσθέστε την ευκολία χρήσης.

Κινητήρας: Σβέλτος και ξεκούραστος

Ο 1,2 PureTech των 110 ίππων έχει καταθέσει πολλάκις τα διαπιστευτήριά του αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας του, την κατανάλωση ή τις επιδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση που συνδυάζεται με το Efficient Automatic Transmission 6 (ΕΑΤ6) αυτόματο κιβώτιο του γκρουπ PSA, το αποτέλεσμα είναι ότι μπορείς να κινηθείς με μεγαλύτερη άνεση, χωρίς να χάνεις σημαντικά σε επιδόσεις. Πιο αναλυτικά, σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο χάνεις λίγο σε κατανάλωση (7,9 έναντι 6,6 λτ./100 χλμ,) και στο 0-100 χλμ./ώρα (11,6ΆΆ έναντι 10,7ΆΆ, κερδίζεις όμως σε ευκολία, ενώ το κιβώτιο χωρίς να είναι ακαριαίο στις αλλαγές, εκμεταλλεύεται το νεύρο του κινητήρα και τα 250 Nm ροπής του. Επιπλέον, είναι smooth στις αλλαγές και σε τελική ανάλυση θα καλύψει με το παραπάνω τον οδηγό που θέλει να απαλλαχθεί από τη γυμναστική του δεξιού χεριού όταν κινείται εντός πόλης, αφού εκεί στις 2.000 σ.α.λ. κάνει δουλειά χωρίς να το καταλάβεις. Μόνο στο βαθύ πάτημα του πεντάλ θα πεις, ναι δεν είναι διπλοσύμπλεκτο, όμως από την άλλη πάλι, ο κινητήρας είναι τόσο μεστός στις μεσαίες στροφές που θα κινηθείς σβέλτα.

Εσωτερικό: Μοντέρνο, άνετο, πρακτικό

Για το εσωτερικό του μικρού γαλλικού SUV τα έχουμε αναλύσει στα προηγούμενα τεύχη. Περιληπτικά θα πούμε ότι όσο ευχάριστο είναι στο μάτι, άλλο τόσο σε κερδίζει όταν μπεις στην καμπίνα του. Είναι μοντέρνο και φρέσκο, είναι πρακτικό, είναι ευρύχωρο και η ποιότητα των υλικών κρίνεται καλή για το ποσό που θα πρέπει να καταθέσεις στο ταμείο. Όσο για τους χώρους, αυτοί είναι καλοί για τέσσερις επιβάτες, ενώ μεγάλος είναι και ο χώρος των αποσκευών (από 410 έως 520 λτ., ανάλογα με τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος). Αν τώρα πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε ένα σχόλιο για την αυτόματη έκδοση που οδηγήσαμε; Θα θέλαμε να υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι για τις λίγες φορές που θα το γυρίσουμε στο manual mode.

Στο δρόμο: Ανάρτηση και κιβώτιο απογειώνουν την άνεση

Θα το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή. Το C3 Aircross δεν είναι για να σου χαρίσει οδηγική συγκίνηση, είναι προσανατολισμένο στην άνεση. Η ανάρτηση απορροφά τις λακκούβες, η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει καλή ορατότητα στις διασταυρώσεις της πόλης, η ποιότητα κύλισης είναι αρκετά καλή. Ταυτόχρονα όμως σου επιτρέπει να κινηθείς σβέλτα και με εμπιστοσύνη προς αυτό, αφού το τιμόνι προσφέρει καλή πληροφόρηση παρά τις 3 στροφές από άκρη σε άκρη, οι κλίσεις δεν είναι τονισμένες, η πρόσφυση και οι αλλαγές βάρους όπως περιμένεις από ένα B-SUV. Από εκεί και πέρα και όσον αφορά στην αυτόματη έκδοση, αυτή ενισχύει την άνεση μέσα στην πόλη, αφού με αυτήν θα κινηθείς πιο ξεκούραστα, όμως μην κυνηγάτε τα χρονόμετρα. Τέλος, να αποσαφηνίσουμε πως το σύστημα Grip Control είναι διαθέσιμο μόνο στην πλούσια έκδοση Shine (όπως και το μοντέλο της δοκιμής μας). Αυτό και σε συνδυασμό με τα ελαστικά τεσσάρων εποχών δίνουν πόντους στις light εκτός δρόμου εξορμήσεις, όμως προστίθενται κάποια μέτρα ακινητοποίησης.

 

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X