ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Προσοχή! Επικίνδυνο μίξερ αποσύρεται από την κυπριακή αγορά (Pic)

Κίνδυνος εγκαυμάτων στον χρήστη

Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών πληροφορεί το καταναλωτικό κοινό ότι έχει εντοπίσει στην αγορά μίξερ χειρός το οποίo δεν συμμορφώνεται με τις βασικές απαιτήσεις ασφάλειας της οδηγίας για τον Ηλεκτρολογικό Εξοπλισμό Χαμηλής Τάσης (LVD), αφού εμπερικλείει ουσιαστικούς κινδύνους ασφάλειας για τον χρήστη. Ως εκ τούτου, ο κατασκευαστής έχει προβεί σε εθελοντική απόσυρσή του από την αγορά.

Προϊόν
Κατηγορία: Συσκευές κουζίνας
Είδος: Μίξερ χειρός
Κατασκευαστής: Bestron Nederland BV
Εμπορική επωνυμία: bestron
Μοντέλο: AHM2003
Αριθμός σειράς: 14970
Χαρακτηριστικά: 230 V, 50 Hz, 150 W
Ηλεκτρονικός κωδικός αναγνώρισης (στη συσκευασία): 8712184021192
Διανομέας: ESHOP CYPRUS LTD
Κίνδυνος: Εγκαύματα

Παρακαλείται οποιοσδήποτε γνωρίζει σημείο πώλησης τέτοιου προϊόντος ή χρειάζεται επιπρόσθετες πληροφορίες ή διευκρινίσεις να επικοινωνεί με το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών στο τηλέφωνο 22800514 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: director@ems.mcw.gov.cy ή στο τηλεομοιότυπο 22348202.

Προτρέπονται επίσης οι καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους το προϊόν να μην το χρησιμοποιούν και να το επιστρέψουν στον πωλητή, δηλαδή από το κατάστημα από το οποίο το έχουν προμηθευτεί.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον περί Ορισμένων Πτυχών της Πώλησης Καταναλωτικών Αγαθών και των Συναφών Εγγυήσεων Νόμο, σε περίπτωση αγοράς μη ασφαλούς προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται σε αντικατάσταση του προϊόντος, ώστε το προϊόν να είναι σύμφωνο προς τους όρους της σύμβασης πώλησης.

Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή και να λάβει πίσω το πλήρες ποσό που πλήρωσε. Υπενθυμίζεται ότι τα πιο πάνω δικαιώματα ισχύουν για περίοδο 2 ετών από την αρχική παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή και ότι την αποκλειστική ευθύνη έναντι του καταναλωτή έχει πάντα ο τελικός πωλητής.

Στην περίπτωση που ο πωλητής αρνείται να ανταποκριθεί στα πιο πάνω δικαιώματα του καταναλωτή, καλείται ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς το παράπονο του μέσω της ιστοσελίδας της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση