ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog Τα παιδιά του Power of love και όχι μόνο σε νευρική κρίση...

Νεύρα πολλά νεύρα σε συγκεκριμένο κανάλι

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Σε όλα τα ΜΜΕ μεταφέρεται σιγά σιγά η προεκλογική αντιπαράθεση. Τα τηλεοπτικά πάνελ παίρνουν φωτιά, ενώ πύρινες δηλώσεις των μεγάλων πρωταγωνιστών (βλέπε Άντρος Κυπριανού - Αβέρωφ Νεοφύτου), γίνονται κύριο θέμα σε εφημερίδες και ιστοσελίδες. 

Στα όρια νευρικής κρίσης είναι κάποιοι από τους παίκτες του Power of Love. Τα νεύρα, οι φωνές και τα δάκρυα είναι στην ημερήσια διάταξη, αλλά τα ποσοστά τηλεθέασης (και πότε δεν ήταν;) δεν λένε να ξεκολλήσουν. Έτυχε να παρακολουθήσω με πολλή προσπάθεια είναι η αλήθεια, κάποια στιγμιότυπα του ριάλιτι και ομολογώ πως η συμπάθειά μου για τα παιδιά του Power of Love ανέβηκε κατακόρυφα.

Πολύ θα ήθελα να πω το ίδιο και για την Μαρία Μπακοδήμου, αλλά...

Τα παιδιά του Power of Love όμως αποτελούν στην κυριολεξία τα μπουμπούκια του έθνους. Ότι καλύτερο έχει να επιδείξει ο ελληνισμός σε νεολαία. Γεμάτη ιδανικά, μορφωμένοι, χωρίς ίχνος κατινιάς και υπερβολής. Πιστεύω πως όλα μα όλα τα παιδιά ακόμα και οι Κύπριοι εκπρόσωποι είναι της φιλοσοφικής. Οι δε διάλογοι που έτυχε να ακούσω, θα τους ζήλευαν.... Πανεπιστημίων. Τους βλέπω να είναι άξιοι αντικαταστάτες του Ντάνου σε Πανεπιστημιακά αμφιθέατρα. Να κάνουν τις δικές τους διαλέξεις για τις σχέσεις των δύο φύλων και...

Μιας και μιλάμε για ποσοστά τηλεθέασης, ούτε το Survivor φαίνεται να σώζεται με τίποτα. Οι αλλαγές επί αλλαγών στην παραγωγή επιβεβαιώνουν απλά πως το πείραμα ενός ελληνοτουρκικού πολέμου σε ριάλιτι όχι μόνο δεν τους βγήκε αλλά κατάντησε τηλεοπτικό ανέκδοτο. Και προκάλεσε πολλά, πολλά νεύρα και στον ΣΚΑΪ και στον Τούρκο παραγωγό. Από την Αθήνα ακούω πως οι σχέσεις τους κρέμονται στην κυριολεξία από μία κλωστή, κάτι που επηρεάζει και τις άλλες παραγωγές του Ατζούν οι οποίες βρίσκονται σταθερά σε... βαρομετρικά χαμηλό στις μετρήσεις της τηλεθέασης.

Το μόνο ριάλιτι που φαίνεται να τα πηγαίνει καλά στη φετινή σεζόν είναι το Μάστερ Σεφ, το οποίο όλο και ξεφεύγει από την μαγειρική και κατευθύνεται στο ριάλιτι. Οι επιλογές της παραγωγής για δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλουν τους παίκτες, οι οποίες ελάχιστη σχέση έχουν με την μαγειρική, προκαλούν αντιδράσεις. Κάτι που για το συγκεκριμένο ριάλιτι ενδέχεται να αποτελέσει πλήγμα και στην τελική να του αφαιρέσει αντί να του προσθέσει ποσοστά τηλεθέασης.

Τι λέει η τηλεθέαση;

Και τον Μάρτιο ο Alpha Κύπρου κατάφερε να βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης, σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB. Είναι ο δεύτερος μήνας που ο Alpha βρίσκεται στην πρωτιά, τόσο στη γενική τηλεθέαση αλλά και στην σημαντική Prime Time ζώνη.
Τα στοιχεία της AGB Nielsen, κατατάσσουν τον Alpha Κύπρου πρώτο σε τηλεθέαση κανάλι σε σύνολο πληθυσμού με ποσοστό 14%. Στην δεύτερη θέση και αρκετά κοντά βρέθηκε ο ΑΝΤ1 με 13,6%, στην τρίτη και τέταρτη θέση από κοινού το ΣΙΓΜΑ με το ΡΙΚ1 με 12,4% ενώ στην πέμπτη θέση βρέθηκε το OMEGA με 10,4%.

Στην Prime Time ζώνη ο Alpha ήταν επίσης πρώτος με ποσοστό 15,1%, στην δεύτερη θέση βρέθηκε ξανά ο ΑΝΤ1 με 14,3%, στην τρίτη θέση το ΡΙΚ1 με 13,4%, στην τέταρτη θέση και πολύ κοντά το ΣΙΓΜΑ με 13,3% και στην πέμπτη θέση το OMEGA με 12,8%.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση

X