ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
24 news

#MediaBlog Ο μεγάλος αντίπαλος του Λούη και η κίνηση της διαφήμισης

Αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές της «διαφημιστικής πίτας»

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Τα άνω κάτω έφερε στο τηλεοπτικό σκηνικό η πτώση των ποσοστών τηλεθέασης γενικά και ειδικά στα ριάλιτι. Οι καναλάρχες βρίσκονται σε φάση υστερίας και ψάχνουν επειγόντως λύσεις για να αυξήσουν την τηλεθέαση και τη διαφήμιση...

Όπως ακούω, συσκέψεις επί συσκέψεων γίνονται σε όλα τα μεγάλα κανάλια και σε κάποια έχουν ήδη ληφθεί αποφάσεις. Σε δύο μεγάλα κανάλια, όπως έγκυρα μαθαίνω, αποφασίστηκε στροφή στις δικές τους παραγωγές και στη... μυθοπλασία. Τα ριάλιτι μπαίνουν πια σε δεύτερη ή και τρίτη θέση και τα σίριαλ επανέρχονται...

Σεναριογράφοι και παραγωγοί τρίβουν τα χέρια τους και ετοιμάζονται για τη ρεβάνς. Αναμείνατε για περισσότερα...
Το νέο του σίριαλ ετοιμάζει το δίδυμο Ανδρέας Γεωργίου και Κούλλης Νικολάου. Έχουν μάλιστα κλείσει και κάποιους από τους ηθοποιούς που παίζουν στο "Τατουάζ" που ετοιμάζεται να ρίξει αυλαία. Παραμένει αναπάντητο το ερώτημα που θα παίζεται το νέο σίριαλ, αφού τους Κύπριους διεκδικούν τρία μεγάλα κανάλια σε Ελλάδα και Κύπρο...

Σας έγραφα προχθές για τη μάχη που γίνεται στη διαφήμιση. Σήμερα σας αποκαλύπτω τους πρωταγωνιστές της λεγόμενης "διαφημιστικής πίτας". Αυτούς δηλαδή που ξοδεύουν πολύ χρήμα σε τηλεόραση, ραδιόφωνα και έντυπα ΜΜΕ.

Στην τηλεόραση, τουλάχιστον για τον Δεκέμβριο 2018 (αν και τα στοιχεία ελάχιστα διαφοροποιούνται) καλύτερος "πελάτης" με διαφορά από όλους τους άλλους ήταν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα με δαπάνη €4,081,579. Δεύτερος η Lidl με €2,078,639, τρίτος το Jumbo με €1,803,437, τέταρτος πελάτης η Coca-Cola με €1,392,528 και πέμπτος οι Υπεραγορές Παπαντωνίου με €1,386,514. (Τα στοιχεία είναι από την Nielsen).

Στο ραδιόφωνο οι καλύτεροι πελάτες ήσαν η Cyta με δαπάνη €521,655, δεύτερος η Electroline με €388,257, τρίτος καλύτερος πελάτης οι Υπεραγορές Αλφαμέγα με €357,282, τέταρτος η PHC Franchised Restaurants Public με €327,879 και πέμπτος η Primetel PLC με €315,838. (Τα στοιχεία είναι από την MatrixMedia)

Στην τραγική περίπτωση των έντυπων ΜΜΕ (εφημερίδων και περιοδικών δηλαδή) καλύτεροι πελάτες σε διαφημιστικές δαπάνες τον Δεκέμβριο 2018 ήσαν η Τράπεζα Κύπρου με €82,206, η Vassos Eliades με €61,175, η Ελληνική Τράπεζα με €55,191, η Cyta με €52,072 και το Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης με €49,883. (Τα στοιχεία είναι από την MatrixMedia)

Τι λέει η τηλεθέαση;

Χαράς ευαγγέλια για τον Λούη Πατσαλίδη που καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Και μάλιστα έχοντας ως κύριο αντίπαλο τον... εαυτό του!

Την περασμένη Παρασκευή την εκπομπή του στον Alpha, που είχε καλεσμένους την Χριστιάνα Αρτεμίου και τον Τάσο Τρύφωνος σημείωσε νέο ρεκόρ. Την είδαν 122,559 τηλεθεατές και του έδωσαν ξανά το σκήπτρο του βασιλιά της τηλεθέασης. Ο ίδιος το γιόρτασε δεόντως με ανάρτησή του στο instagram, γράφοντας "122559 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"! Μήπως να καθιερώσει μια φορά τον μήνα συνάντηση κορυφής με την μουρμούρα Χριστιάνα και τον δυνατό κρίκο Τάσο;
Πώς τα πήγαν χθες βράδυ τα τηλεοπτικά κανάλια;

Πρώτος σε τηλεθέαση κατετάγη ο ANT1 με 15,8%, στη δεύτερη θέση ισοφάρισαν ΣΙΓΜΑ και ΡΙΚ1 με 14,1% , στην τρίτη θέση το OMEGA με 12,3% και στην τέταρτη θέση ο Alpha με 11.6%.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Χρύσανθος

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση

X