ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Νέες αποκαλύψεις για τα Boeing 737 Max

«Έκανε ό,τι μπορείτε να φανταστείτε για να μειώσει το κόστος»

Η εξωτερική ανάθεση της ανάπτυξης λογισμικού σε χαμηλόμισθους υπεργολάβους και οι ανεπαρκείς ποιοτικοί έλεγχοι μπορεί να έχουν συμβάλει στις συγκρούσεις των αεροσκαφών Boeing 737 Max σύμφωνα με το Bloomberg.
Το λογισμικό του Μax άρχισε να αναπτύσσεται την περίοδο που η Boeing απολύει τους έμπειρους μηχανικούς της και πιέζει προμηθευτές να μειώσουν το κόστος τους.
Όπως αναφέρεται, η εταιρεία ανέθεσε σε τρίτους το λογισμικό προβολής πτήσεων και προγραμμάτων για εξοπλισμό δοκιμής πτήσης σε προγραμματιστές λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων των ινδικών HCL Technologies Ltd και Cyient Ltd (πρώην Infotech).

Οι HLC και Cyient, με τη σειρά τους, απασχολούσαν νέους πτυχιούχους προγραμματιστές, κυρίως από την Ινδία, οι οποίοι πληρώνονταν μόνο 9 δολάρια την ώρα στην Ινδία, σε σύγκριση με τα 35 έως 40 δολάρια που πρόσφεραν στις ΗΠΑ.

Αν και ο τελικός κώδικας σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Boeing, η ποιότητα αυτής της εργασίας ήταν χαμηλότερη από τις προσδοκίες, καθώς οι υπεργολάβοι πιέστηκαν να περιορίσουν τις αλλαγές που θα μπορούσαν να προκαλέσουν επιπλέον χρόνο ή κόστος.

Ο Mark Rabin, πρώην μηχανικός λογισμικού της Boeing που εργάστηκε σε ομάδα δοκιμών πτήσεων, που υποστήριξε το MAX, δήλωσε ότι χρειάστηκαν πολλές αναπροσαρμογές, επειδή ο κώδικας δεν είχε σχεδιαστεί σωστά.
Άλλος ένας πρώην μηχανικός ελέγχου πτήσεων ο Rick Ludtke ανέφερε στην Bloomberg ότι η Boeing «έκανε διάφορες ενέργειες, ό,τι μπορείτε να φανταστείτε για να μειώσει το κόστος, συμπεριλαμβανομένης της μετακίνησης εργασιών από το Puget Sound, επειδή ήταν πολύ ακριβό.»

Οι υπάλληλοι της Boeing δήλωσαν ότι οι υπεράκτιες εταιρείες δεν είχαν εμπλακεί στο πρόβλημα του λογισμικού που ανακαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της δοκιμής της FAA την περασμένη εβδομάδα.
"Η Boeing έχει πολλές δεκαετίες εμπειρίας και συνεργάζεται με προμηθευτές / συνεργάτες σε όλο τον κόσμο", δήλωσε ο Rabin. "Κύριο μέλημά μας είναι πάντα να διασφαλίζουμε ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας είναι ασφαλή, υψηλής ποιότητας και συμμορφώνονται με όλους τους ισχύοντες κανονισμούς."

Σε μια δήλωση, η HCL πρόσθεσε ότι έχει ισχυρή και μακροχρόνια επιχειρηματική σχέση με την εταιρεία Boeing: «είμαστε υπερήφανοι για το έργο που κάνουμε για όλους τους πελάτες μας. Ωστόσο, η HCL δεν σχολιάζει συγκεκριμένη δουλειά που κάνουμε για τους πελάτες μας. Η HCL δεν συσχετίζεται με τυχόν τρέχοντα προβλήματα με το 737 Max".

Σύμφωνα με έρευνες του Bloomberg, οι μηχανικοί της HCL είχαν βοηθήσει στην ανάπτυξη και δοκιμή του λογισμικού προβολής πτήσεων του Max, ενώ οι υπάλληλοι της Cyient χειρίστηκαν λογισμικό για εξοπλισμό δοκιμής πτήσης.

Εκτός από την εξοικονόμηση του κόστους και του χρόνου παραγωγής, η καλλιέργεια ινδικών εταιρειών της Boeing φαίνεται να καταβάλλει άλλα μερίσματα, γεγονός που συνέβαλε στην εξασφάλιση αρκετών συμβάσεων πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα ινδικά στρατιωτικά και εμπορικά αεροσκάφη.

Πηγή: Bloomberg

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση

X