ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

«Μεγάλη φασαρία χωρίς να φταίμε»

«Τα τηλέφωνα κτυπάνε συνέχεια, ο κόσμος είτε τηλεφωνικώς είτε ερχόμενος στο αεροδρόμιο ζητάει να μάθει πληροφορίες»

Από τα ξημερώματα της Δευτέρας, όταν έγινε πλέον και επίσημα γνωστό ότι η Thomas Cook, μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες, αλλά και ταξιδιωτικό γραφείο, κήρυξε και επίσημα πτώχευση σε αεροδρόμια, ξενοδοχεία και τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης εταιρειών που συνεργάζονταν με την εταιρεία επικράτησε αναστάτωση, αφού αρκετοί πελάτες της ενημερώθηκαν για ακύρωση των πτήσεών τους χωρίς περισσότερες πληροφορίες για το πώς θα διευθετηθεί η επιστροφή τους στη χώρα τους.

Υπάλληλοι της LGS, η οποία αναλαμβάνει από την Κύπρο τις πτήσεις της Thomas Cook και έχει την ευθύνη για το κέντρο εξυπηρέτησης του κοινού, καθώς και τη δυνατότητα εξασφάλισης εισιτηρίων, είπαν στην «Κ»: «Τα τηλέφωνα κτυπάνε συνέχεια, ο κόσμος είτε τηλεφωνικώς είτε ερχόμενος στο αεροδρόμιο ζητάει να μάθει πληροφορίες σχετικά με τις πτήσεις τους, ωστόσο δεν έχουμε καμία επίσημη ενημέρωση από την εταιρεία. Δεν γνωρίζουμε τι γίνεται, μόνο το γεγονός ότι όλες οι πτήσεις ακυρωθήκαν».

Αναβρασμός επικρατεί και στον ξενοδοχειακό κλάδο. Εργαζόμενοι σε γνωστό ξενοδοχείο της αλυσίδας «Sentido», το οποίο συνεργαζόταν με την Thomas Cook, σημείωσαν ότι περίμεναν το κλείσιμο της Thomas Cook, αφού γνώριζαν για την άσχημη οικονομική κατάσταση της εταιρείας. Υπάλληλος στη υποδοχή ξενοδοχείου μάς ανέφερε χαρακτηριστικά: «Λίγο μετά το άκουσμα της είδησης, στο ξενοδοχείο τα τηλέφωνα άρχισαν να κτυπάνε συνέχεια από συγγενείς που ήθελαν να μάθουν τι θα γίνει με την επιστροφή των δικών τους ανθρώπων και πώς θα διευθετηθεί η περαιτέρω διαμονή τους στην Κύπρο».

Όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, για την Δευτέρα (23/09), στο εν λόγω ξενοδοχείο, υπήρξε ακύρωση για συνολικά 32 δωμάτια, ενώ από τις 10:00 το πρωί δόθηκε η πρώτη σχετική οδηγία από την εταιρεία για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πελατών του. Όπως μας είπε εργαζόμενος 20 άτομα θα επιστρέψουν σήμερα πίσω στη χώρα τους με άλλη αεροπορική εταιρεία, ενώ οι υπόλοιποι 10 θα παραμείνουν εδώ μέχρι αύριο ώστε να διευθετηθεί ο τρόπος επιστροφής τους.

Μεγάλη φασαρία χωρίς να φταίμε

Υπάλληλος υποδοχής ξενοδοχείου, είπε στην «Κ»: «Στεναχωρηθήκαμε πολύ με το άκουσμα της είδησης. Τις περισσότερες πληροφορίες τις μαθαίνουμε από τα ΜΜΕ, ενώ από την Κυριακή το βράδυ στο ξενοδοχείο γίνεται ένας χαμός με την ανησυχία των πελατών να είναι έντονη». Βρετανίδα τουρίστρια που ήλθε με την Thomas Cook στην Κύπρο μας είπε ότι έπρεπε να φύγει, αλλά λόγω των εξελίξεων η αναχώρησή της αναβλήθηκε, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η ταλαιπωρία είναι μεγάλη, αφού έπρεπε να φύγω σήμερα και με ενημέρωσαν από την υποδοχή του ξενοδοχείου ότι θα παραμείνω μέχρι αύριο, ώστε να βρεθεί αεροπορική εταιρεία που θα μεταφέρει εμένα και τον σύζυγό μου πίσω».

Στην ερώτηση της «Κ» αν γνωρίζει το πότε ακριβώς θα αναχωρήσει από την Κύπρο, μας ανέφερε ότι δεν έχει καμιά ενημέρωση από την εταιρεία, ενώ από το πρωί προσπαθεί να επικοινωνήσει με τα κέντρα εξυπηρέτησης της εταιρείας χωρίς κανένα αποτέλεσμα, αφού οι γραμμές όπως μας είπε, είναι κατειλημμένες.

Τουρίστες από τη Σουηδία, οι οποίοι επίσης επισκέφθηκαν το νησί μέσω της Thomas Cook, μιλώντας στη «Κ» ανέφεραν ότι ήρθαν στην Κύπρο για διακοπές και πλέον δεν γνωρίζουν πότε θα επιστρέψουν πίσω στη χώρα τους με το γεγονός να τους προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία. «Μεγάλη φασαρία χωρίς να φταίμε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σουηδός τουρίστας με τη μητέρα του να συμφωνεί, φανερά ενοχλημένη.

Σύμφωνα με τη γεν. διευθύντρια του ξενοδοχείου της αλυσίδας «Sentido», κυρία Ιωάννα Φλωρεντιάδου, η επίσημη ενημέρωση από την εταιρεία προς το κατάλυμα είναι μόνο ότι όσοι ταξίδεψαν με την Thomas Cook UK έχουν εξασφαλισμένη την επιστροφή τους και τα έξοδά τους από το ταμείο της ΑΤΟL, εταιρεία προστασίας χρημάτων ταξιδιωτών, και είναι καλυμμένοι επειδή έκλεισαν πακέτο διακοπών. Για τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες δεν υπάρχει καμιά ενημέρωση, ενώ δεν έχουν εξασφαλιστεί μέχρι στιγμής οι πτήσεις για επιστροφή τους. «Όσοι είχαν κλεισμένα εισιτήρια και ξενοδοχεία για να έλθουν Κύπρο ακυρώθηκαν, ενώ προσπαθούν να διευθετήσουν τις πτήσεις τους με άλλες αεροπορικές εταιρείες. Το ξενοδοχείο μας στην προσπάθειά του να βοηθήσει στην όλη κατάσταση που επικρατεί προσφέρει ειδικά πακέτα με μειωμένη τιμή ούτως ώστε να βοηθηθούν αυτοί που πρόκειται να φτάσουν στην Κύπρο με κάποια άλλη αεροπορική εταιρεία», πρόσθεσε η κυρία Φλωρεντιάδου.

Σε επικοινωνία της «Κ» με υπευθύνους παραθαλάσσιων ξενοδοχείων μας ανέφεραν ότι η γενική κατάσταση που επικρατεί είναι πρωτοφανής για τα κυπριακά δεδομένα, ενώ το κύριο μέλημά τους αυτή τη στιγμή είναι να αποφύγουν την ταλαιπωρία των πελατών τους.

Πηγή: Η Καθημερινη / Της Μαρίας Χαραλάμπους

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση