ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δείχνει τα δόντια του

Ο φετινός αγώνας επιβεβαιώνει τη φήμη ότι το Ακρόπολις είναι ένα από τα σκληρότερα ράλι

Όταν ένα πλήρωμα δηλώνει συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις γνωρίζει εξαρχής ότι η ζωή του στα ελληνικά βουνά δεν θα είναι εύκολη. Πριν από την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είχε ξεκινήσει μια συζήτηση σχετικά με το πόσο πιο «ομαλές» είναι οι διαδρομές του φετινού αγώνα και ίσως λίγο μακριά από το χαρακτήρα του.

Το Ράλλυ Ακρόπολις όμως έχει ιστορία και φήμη δεκαετιών και δεν την απέκτησε τυχαία. Ήδη από την πρώτη ημέρα του αγώνα αρκετά πρωτοκλασάτα πληρώματα γνώρισαν τη σκληρή του πλευρά και έμειναν ουσιαστικά έξω από τη διεκδίκηση της νίκης ή του βάθρου.

Ο Έλφιν Έβανς από την 3η ΕΔ του αγώνα αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο Toyota Yaris, που έμεινε κολλημένο στην 6η σχέση. Ο Βρετανός προσπάθησε να κάνει επισκευές αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να τρέξει στην 4η ΕΔ μόνο με την 3η ταχύτητα, κάτι που ήταν λίγο προτιμότερο.

Ο Τιερί Νεβίλ λίγο αργότερα, ανάμεσα στην ΕΔ 3 και την ΕΔ 4 αντιμετώπισε πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης στο Hyundai i20. Ο Βέλγος έχασε πολύ χρόνο εκεί και έφτασε με μεγάλη καθυστέρηση στην εκκίνηση της 4ης ΕΔ, με αποτέλεσμα να πάρει 4 λεπτά ποινή. Το χειρότερο ήταν ότι δεν κατάφερε να επισκευάσει τη βλάβη και έτρεχε χωρίς υποβοήθηση στο τιμόνι, χάνοντας ακόμα περισσότερο χρόνο.

Ο Λουμπέ της Hyundai είχε κλατάρισμα στην 4η ΕΔ και έχασε κι αυτός λίγα λεπτά. Ο Σόρντο πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων γιατί ξεκίνησε την ΕΔ προτού πάρει το σήμα του αφέτη. Ακόμα και ο δεύτερος στη γενική κατάταξη Οτ Τάνακ στην αρχή της ημέρας ανησύχησε λίγο από μικροδιακοπές που έκανε ο κινητήρας του Hyundai. Άλλη μία απώλεια ήταν εκείνη του Όλιβερ Σόλμπεργκ, που εγκατέλειψε ενώ ήταν επικεφαλής στην κατηγορία WRC2.

Άτυχοι οι Αθανασούλας/Ζακχαίος

Η εγκατάλειψη όμως που «πόνεσε» περισσότερο ήταν εκείνη των Αθανασούλα/Ζακχαίου. Το ελληνικό πλήρωμα αντιμετώπισε διάφορα μηχανικά προβλήματα από το ξεκίνημα της ημέρας, με αποκορύφωμα την εγκατάλειψη από κρεμαγέρα στην 3η ΕΔ. Κρίμα, γιατί έκαναν μια όμορφη προσπάθεια. Κατά πάσα πιθανότητα θα επανεκκινήσουν το Σάββατο.

Αυτός που μοιάζει άτρωτος μέχρι στιγμής είναι ο Κάλε Ροβάνπερα. Το «τρομερό παιδί» της Toyota κάνει εξαιρετικούς χρόνους και προηγείται, αν και με πολύ μικρή διαφορά από τον Οτ Τάνακ της Hyundai. Την πιο ώριμη εμφάνιση όμως κάνει ο Σεμπαστιεν Οζιέ, ο οποίος παρότι μπαίνει στις ΕΔ πρώτος, χάνει ελάχιστο χρόνο και είναι 3ος στη γενική κατάταξη μόλις 7,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο.

Πηγή: gazetta.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X
X