ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Το «αγροτικό» και το διαβατήριο του Μικ Σουμάχερ για τη Formula 1

Το καταπληκτικό σερί νικών του Σουμάχερ τζούνιορ στη Formula 3 θα τον βοηθήσει, να αποκτήσει την αγωνιστική άδεια οδήγησης για την ελίτ κατηγορία

Η εκρηκτική άνοδος του Μικ Σουμάχερ στη Formula 3 τον φέρνει πιο κοντά στη Formula 1. Ο γιος του Σούμι χρειάστηκε 44 αγώνες μέχρι να πετύχει την πρώτη του νίκη στην F3, όμως από τα τέλη Ιουλίου έως σήμερα έχει θριαμβεύσει στους έξι από τους 10 τελευταίους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Ετσι βρίσκεται πλέον στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης και απέχει μόνον 3 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Νταν Τίκτουμ, που ανήκει στην ομάδα τζούνιορ της Red Bull.

Aν καταφέρει μάλιστα και πλασαριστεί ο νεαρός Σουμάχερ στην τελική τριάδα του εφετινού Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος της Formula 3, τότε θα έχει συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς, ώστε να μπορέσει να διεκδικήσει την πολυπόθητη αγωνιστική άδεια οδήγησης (σούπερ λισάνς) για τη Formula 1.

Aκόμη όμως και να συμβεί αυτό, ο Μικ Σουμάχερ αναμένεται να κάνει προηγουμένως το 2019  «το αγροτικό του» στη Formula 2, όπου θα κληθεί να αποδείξει τις ικανότητές του σε ένα σαφώς ανώτερο επίπεδο από τη Formula 3. Οι αγώνες του συγκεκριμένου πρωταθλήματος πραγματοποιούνται πριν τα Γκραν Πρι της Formula 1, ενώ τα μονοθέσια που συμμετέχουν, αποδίδουν πάνω από 600 ίππους. Για να έχουμε μία εικόνα στο μυαλό μας, στη Formula 3 αποδίδουν τα αυτοκίνητα γύρω στους 250 ίππους και στη Formula 1 πάνω από 950, οπότε το ενδιάμεσο στάδιο της Formula 2 θεωρείται χρήσιμο και αξιόπιστο κριτήριο αξιολόγησης ενός νέου οδηγού.

Βεβαίως, πρώτος στόχος παραμένει για τον Μικ η κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος της Formula 3. Όπως τονίζει όμως και ο ίδιος, «μπορεί να συμβεί πάντα κάτι. Γι αυτό πηγαίνω αγώνα με αγώνα και προσπαθώ, να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Και τότε θα δούμε, πού βρισκόμαστε στο τέλος». Προσγειωμένος ο μικρός, όπως εξάλλου και ο διάσημος πατέρας του.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X