ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Θα βαθμολογούνται όλοι οι οδηγοί στη Formula 1;

Η Liberty Media θέλει να δώσει μεγαλύτερο κίνητρο στους οδηγούς και σχεδιάζει –μεταξύ άλλων- να παίρνουν βαθμούς όλοι όσοι τερματίζουν, ώστε να παλεύουν μέχρι το τέλος

Με ένα νέο σύστημα βαθμολόγησης επιδιώκει να αυξήσει το ενδιαφέρον στους αγώνες της Formula 1 η Liberty Media. Οι Αμερικανοί επιθυμούν να δίνονται βαθμοί σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι θα τερματίζουν, ώστε να παλεύουν μέχρι το τέλος του αγώνα και όσοι βρίσκονται εκτός του Top 10. Επίσης γίνονται σκέψεις για να παίρνει έναν πρόσθετο βαθμό ο πιλότος που έχει κάνει τον ταχύτερο γύρο σε έναν αγώνα και εκείνος, που κατέκτησε την Pole Position στις κατατακτήριες δοκιμές.

Αν αλλάξει ο τρόπος βαθμολογίας, θα συνεχίσει να λαμβάνει 25 βαθμούς ο νικητής και οι 20 οδηγοί θα βαθμολογούνται, εφόσον τερματίσουν όλοι, ως εξής: 25-20-18-16-15-14-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.

Πάντως, οι πρώτες αντιδράσεις των ομάδων είναι αρνητικές. Σύμφωνα με το αφεντικό της Force India, Βιλάι Μαλία, κάτι τέτοιο θα υποβάθμιζε την αίγλη του σημερινού Top 10, αφού θα βαθμολογούνταν όλοι, ενώ και ο Κρίστιαν Χόρνερ της Red Bull ανέφερε, ότι η Formula 1 έχει σημαντικότερα προβλήματα να λύσει.

Οι Αμερικανοί έριξαν επίσης στο τραπέζι και ένα εναλλακτικό σχέδιο βαθμολόγησης των πρώτων 15 οδηγών με τον εξής τρόπο: 25-20-18-16-14-12-10-8-7-6-5-4-3-2-1. Επίσης τόνισαν, ότι οι προτάσεις τους βασίζονται σε έρευνα μεταξύ 7.000 ερωτηθέντων φίλων της Formula 1, ενώ οι συζητήσεις με τις ομάδες θα συνεχιστούν, μάλιστα θα πέσουν στο τραπέζι προτάσεις και για αλλαγές στη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών.

Να σημειώσουμε, ότι ο τρόπος βαθμολόγησης έχει αλλάξει πολλές φορές από τότε που ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Έως το 1959 βαθμολογούνταν μόνον οι 5 πρώτοι πιλότοι με 8, 6, 4, 3, 2 βαθμούς, μετά μπήκε και ο έκτος στους βαθμούς (9-6-4-3-2-1 βαθμοί) και έμεινε έτσι έως το 1999.

Ακολούθως δόθηκαν για πρώτη φορά 10 βαθμοί στον νικητή και από το 2003 βαθμολογούνταν οι οκτώ πρώτοι ((10-8-6-5-4-3-2-1). Ο σημερινός τρόπος βαθμολόγησης του Top 10 (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1) εφαρμόζεται από το 2010 και έχει υιοθετηθεί και από άλλα πρωταθλήματα των μηχανοκίνητων αθλημάτων. Για τον ταχύτερο γύρο σε αγώνα προβλεπόταν ένας βαθμός από το 1950 έως το 1959, ενώ για την Pole Position ποτέ, αν και το είχε επιδιώξει στο παρελθόν ο Μπέρνι Εκλεστον.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1  |  Formula 1

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X