ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τα TUCSON και IONIQ 5 πρωταγωνιστούν στη νέα ταινία Spider-Man

Τα Hyundai ΤUCSON και IONIQ 5 πραγματοποιούν το ντεμπούτο τους στο Hollywood στην ταινία της Sony Pictures «Spider-Man: No Way Home».

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Η ταινία “Spider-Man: No Way Home” είναι η τρίτη ταινία Spider-Man που δημιουργήθηκε από τη Sony Pictures και τα Marvel Studios, με πρωταγωνιστή τον Tom Holland, ο οποίος υποδύεται τον μαθητή του γυμνασίου Peter Parker και παράλληλα τον φιλικό μας ήρωα, Spider-Man. Ο προκάτοχός της ταινίας αυτής, η ταινία «Spider-Man: Far From Home» έφθασε τα 1,131 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως ως η τέταρτη ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις του 2019 και η 25η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις όλων των εποχών.

«Η τοποθέτηση του αμιγώς ηλεκτρικού IONIQ 5 και του ολοκαίνουριου TUCSON στην ταινία «Spider-Man: No Way Home» αποτελεί το πρώτο σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των εταιρειών Hyundai Motor Company και Sony Pictures Entertainment» δήλωσε ο κ. Thomas Schemera, Executive Vice President, Global Chief Marketing Officer και Head of Customer Experience Division της Hyundai Motor Company. “Αυτή η συναρπαστική ταινία και η συμμετοχή των δύο οχημάτων μας σε βασικές σκηνές με τους πρωταγωνιστές, θα ενθουσιάσει εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο.”

«Η Hyundai είναι συνώνυμη με την κορυφαία τεχνολογία και την καινοτόμο σχεδίαση, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δημιούργησαν μια καμπάνια αιχμής για το IONIQ 5 και την ταινία «Spider-Man: No Way Home». Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι οι θαυμαστές του Spider-Man θα διασκεδάσουν πολύ με αυτή την καινοτόμο συνεργασία» δήλωσε ο κ. Jeffrey Godsick, EVP της Global Partnerships and Brand Management και Head of Location Based Entertainment της Sony Pictures Entertainment.

Σε αυτό το τηλεοπτικό σποτ, ο Spider-Man θέλοντας να καθαρίσει το όνομά του βγαίνει από την κρυψώνα του, κάνοντας μια βόλτα 300 μιλίων στη Νέα Υόρκη με τον Ned και το αμιγώς ηλεκτρικό IONIQ 5.

Επιπλέον, η Hyundai Motor δημιούργησε ένα σποτ 30 δευτερολέπτων με το ολοκαίνουριο και μοντέρνο compact SUV TUCSON. Αυτή η διαφήμιση αποτελείται από βασικές σκηνές της ταινίας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που πρωταγωνιστούν το TUCSON και ο Tom Holland.

Μετά την ταινία «Spider-Man: No Way Home», η εταιρεία θα οργανώσει διάφορες ενέργειες marketing που σχετίζονται με τις επερχόμενες ταινίες «Uncharted», που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο του 2022 και τη συνέχεια της βραβευμένης με Όσκαρ ταινία κινουμένων σχεδίων, « Spider-Man: Into the Spider-Verse» που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2022.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X