ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Peugeot 5008: Το έξυπνο 7θέσιο SUV

«Όπλα» του, η δυναμική σχεδίαση, το πρωτοποριακό και εξελιγμένο Peugeot i-Cockpit

Ευρύχωρο «γεμάτο» τεχνολογία και πρακτικό. Με όλες τις σύγχρονες εφαρμογές στον τομέα του infotainment αλλά και της ασφάλειας, ώστε να ικανοποιεί και τους πιο απαιτητικούς αγοραστές. Αυτά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του Peugeot 5008

Σχήμα με μοντέρνα γραμμή

Το σχεδιαστικό μοτίβο του 5008 SUV γοητεύει με την πρώτη ματιά. Το σπορ ύφος στον σχεδιασμό του αμαξώματος, το μακρύ και οριζόντιο καπό, το ύψος από το έδαφος, οι μεγάλοι τροχοί με το λεπτό ανάγλυφο στις ζάντες, οι χρωμιωμένες διακοσμητικές γραμμές, οι μπάρες οροφής αλουμινίου και η οροφή Black Diamond που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης GT.

 

Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν το κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα Sport Utility Vehicles της αγοράς. Το περιορισμένο για την κατηγορία ύψος της οροφής (1,64 μέτρα με τις μπάρες οροφής, μόλις 2 εκατοστά ψηλότερο από το 3008 SUV) συνεισφέρει στην δυναμική του εμφάνιση. Εμπρός, συναντάμε τη μάσκα με λεπτομέρειες χρωμίου και πίσω τη μαύρη gloss λωρίδα με τα φώτα LED, χαρακτηριστικά της ταυτότητας των SUV.

Ευρύχωρο και λειτουργικό εσωτερικό

Με μεταξόνιο 2,84 και μήκος 4,64 μέτρα, το Peugeot 5008 SUV διαθέτει τους μεγαλύτερους χώρους από όλα τα SUV της κατηγορίας του. Πιο μακρύ κατά 19,5 εκ. από το 3008, το 5008 SUV διακρίνεται για τις απολύτως ισορροπημένες εξωτερικές διαστάσεις του, ενώ το επιπλέον μήκος (+16,5 εκ.) είναι στη διάθεση των επιβατών.

Βασικό ρόλο στο εσωτερικό του SUV έχει η διαμόρφωσης του χώρου με: Τρία ανεξάρτητα, πανομοιότυπα, αναδιπλούμενα καθίσματα (στη δεύτερη σειρά), που ρυθμίζονται σε μήκος (+/-15 εκ.) και σε κλίση (5 ρυθμίσεις πλάτης), αλλά και δύο ανεξάρτητα, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα καθίσματα (στην τρίτη σειρά) με βάρος περίπου 11 κιλά /κάθισμα.

Ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών της κατηγορίας του

Το 5008 SUV προσφέρει επίσης τη δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού προκειμένου να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους μέχρι… 3,2 μέτρα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμη η πόρτα χώρου αποσκευών με άνοιγμα hands-free που ανοίγει με μια απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα και η ανοιγόμενη πανοραμική οροφή.

 

Απολύτως λειτουργικό και διαμορφώσιμο, το εσωτερικό του 5008 SUV περιλαμβάνει εξοπλισμό, βασικό ή προαιρετικό ανάλογα με την έκδοση, ειδικά σχεδιασμένο για να διευκολύνει τη ζωή… εν κινήσει: πρίζες 12V και 230V, αναδιπλούμενα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου, κουρτινάκια σκίασης, άγκιστρα, ποτηροθήκες και άφθονο αποθηκευτικό χώρο.

Peugeot i-Cockpit: Η εξέλιξη

Στο εσωτερικό, συναντάμε την τελευταία εξέλιξη του Peugeot i–Cockpit, που προσφέρει στους επιβάτες μια μοναδική εμπειρία. Ο Συνδυασμός με το compact τιμόνι, (με ενσωματωμένα χειριστήρια) τη μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών και τον υπερυψωμένο πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με δυνατότητες διαμόρφωσης και γραφικά HD που απεικονίζει ακριβώς μπροστά στα μάτια του οδηγού όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, η οδήγηση του νέου 5008 SUV γίνεται μια μοναδική, απολαυστική εμπειρία.Το 5008 SUV σας προκαλεί να ταξιδέψετε μαζί του, προσφέροντας εξαιρετική ηχομόνωση και πολλαπλά συστήματα άνεσης στον βασικό ή προαιρετικό ανάλογα με την έκδοση. Στον εξοπλισμό του θα βρείτε: Σύστημα μασάζ στα εμπρόσθια καθίσματα, σύστημα ήχου Hi-Fi Premium FOCAL, ασύρματη φόρτιση Smartphone που γίνεται επαγωγικά σε συσκευές συμβατές με πρότυπο Qi κ.α.

Για την ευκολία οδηγού και επιβατών το SUV της Peugeot διαθέτει επίσης λειτουργία Mirror Screen για σύνδεση με συσκευές smartphone και tablet συμβατές με Apple CarPlay, MirrorLink ή Android Auto καθώς και 3D σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Το 3D σύστημα πλοήγησης προσφέρει πιο ρεαλιστική τρισδιάστατη απεικόνιση, ενώ δίνεται η δυνατότητα δωρεάν αναβάθμισης των χαρτών 4 φορές τον χρόνο, εφόρου ζωής, μέσω του επίσημου δικτύου επισκευαστών Peugeot. Για ευκολότερη ανάγνωση και μεγαλύτερη ασφάλεια, οι χάρτες του συστήματος πλοήγησης αναπαράγονται και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X