ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

O Μπινότο oμολόγησε παρατυπίες στον κινητήρα της Ferrari

Ο διευθυντής της Ferrari παραδέχθηκε για πρώτη φορά, ότι η συμμόρφωση της Scuderia στους τεχνικούς κανονισμούς της Formula 1 είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της απόδοσης των κινητήρων της σε σχέση με πέρυσι που...πετούσαν φωτιές!

Ο Ματία Μπινότο παραδέχθηκε για πρώτη φορά δημόσια, ότι οι τεχνικοί κανονισμοί της FIA ευθύνονται για τη μείωση της ισχύος των κινητήρων της Ferrari. Μέχρι τώρα υποστήριζε η Scuderia, ότι επικεντρωνόταν περισσότερο στην πρόσφυση και στην αεροδυναμική και έτσι έχανε σε ταχύτητα στις ευθείες.

Ο Ιταλοελβετός άλλαξε όμως τροπάριο στην Ουγγαρία και δήλωσε τα εξής: «Οι κανονισμοί είναι αρκετά δύσκολοι και περίπλοκοι. Πιστεύω ότι υπάρχουν τομείς, οι οποίοι χρειάζονται ακόμη αποσαφήνιση. Πρόκειται για μία συνεχιζόμενη διαδικασία, η οποία υπήρχε ανέκαθεν και θα υπάρχει επίσης και στο μέλλον. Από τον προηγούμενο χρόνο τέθηκαν στη διάθεσή μας πολλοί τεχνικοί κανόνες, που δημιούργησαν μία σαφήνεια σε ορισμένα πεδία. Νομίζω, ότι έπρεπε να προσαρμοστούμε κι εμείς σε αυτές τις οδηγίες. Εμείς όμως ως Ferrari έπρεπε να προσαρμοστούμε ακόμη πιο ξεκάθαρα και αυτό είχε ως λογική συνέπεια να χάσουμε λίγη ισχύ».

Η Ferrari και η FIA ανακοίνωσαν πριν την έναρξη της εφετινής σεζόν ότι κατέληξαν σε μία συμφωνία σχετικά με τις έρευνες περί νομιμότητας των κινητήρων της Scuderia. Οι δύο πλευρές δήλωσαν ότι οι όροι της συμφωνίας θα παραμείνουν μυστικοί, προκαλώντας έτσι την οργή άλλων ομάδων που κατηγόρησαν τη FIA για κουκούλωμα σκανδάλου. Οι αντίπαλοι της Ferrari νιώθουν πάντως δικαιωμένοι για τις υποψίες τους, καθώς αυτή τη χρονιά υστερούν σε δύναμη όλοι οι κινητήρες της Ferrari, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που χρησιμοποιούν οι Alfa Romeo και Haas.

Ο Μπινότο υποστήριξε πάντως, ότι το lockdown εξαιτίας του κορονοϊού είχε επίσης αρνητικές συνέπειες όσον αφορά στους κινητήρες της Ferrari. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «η εξέλιξη κινητήρων είναι μία διαρκώς συνεχιζόμενη διαδικασία, την οποία δεν διακόψαμε ποτέ από το 2012 και μετά. Σχεδιάζαμε εξελίξεις για την τρέχουσα σεζόν, τις οποίες όμως δεν θα μπορέσουμε να εφαρμόσουμε εφέτος λόγω της μακράς περιόδου του lockdown πριν την εκκίνηση του πρωταθλήματος, ωστόσο δεν ήταν ίδια η κατάσταση για όλους τους κατασκευαστές κινητήρων. Θα προσπαθήσουμε όμως, να προχωρήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο στην εξέλιξη μέχρι την εκκίνηση της νέας σεζόν».

Ο διευθυντής της Ferrari μιλάει πάντως με έναν τρόπο, σαν να έχει χαθεί ήδη η εφετινή σεζόν αν και έχουν γίνει μόνον δύο αγώνες. Αυτό δείχνει βεβαίως και πόσο πίσω βρίσκεται εφέτος η κόκκινη ομάδα σε σχέση με τους παραδοσιακούς, αλλά και τους νέους ανταγωνιστές της.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X
X