ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ο Μίλτος Σουτζιής οδηγεί στην Ισπανία το νέο Toyota Corolla Cross

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Την πόλη της Βαρκελώνης επέλεξε η Toyota για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Corolla Cross. Εκεί, και συγκεκριμένα στο Sitges, βρέθηκα και εγώ για να οδηγήσω την Cross έκδοση του μοντέλου με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο. Έτσι, μετά την hatchback και τη sedan έκδοση, σειρά παίρνει και η Cross που ανήκει στην ιδιαίτερα σημαντική κατηγορία C της αγοράς.

Με μήκος το οποίο φθάνει τα 4,46 μέτρα, πλάτος 1,825 μέτρα και ύψος 1,620 μέτρα, το Corolla Cross τοποθετείτε ανάμεσα στα C-HR και RAV4, καλύπτοντας οποιοδήποτε κενό υπήρχε. Με αυτό τον τρόπο η Toyota διαθέτει πλέον την πληρέστερη γκάμα SUV στην αγορά με τουλάχιστον ένα μοντέλο σε κάθε κατηγορία.

Οι πολυδιάστατες ικανότητες και η πρακτικότητα του Corolla Cross ενισχύονται από τα 16 εκατοστά απόστασης από το έδαφος και φυσικά από τα ιδιαίτερα χαρίσματα της υβριδικής τεχνολογίας ακόμα και σε απαιτητικά οδοστρώματα.

Οδηγούμε στην ΙΣΠΑΝΙΑ Toyota Corolla Cross toyota cyprus Miltos Soutzis autokinito.com.cy

Σχεδιαστικά δεν διαθέτει τα φουτουριστικά στοιχεία του C-HR. Αντίθετα, μοιάζει περισσότερο με το μεγαλύτερο RAV4 προσδίδοντας του ένα premium χαρακτήρα. Ξεχωρίσαμε τη μεγάλη μπροστινή μάσκα, τα διπλά bi-LED φωτιστικά σώματα και τους ιδιαίτερα τονισμένους θόλους των τροχών.

Είναι το πρώτο μοντέλο του Ιάπωνα κατασκευαστή που εφοδιάζεται με το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα πέμπτης γενιάς. Εδώ θα πρέπει να θυμίσουμε ότι για είκοσι και πλέον χρόνια, η Toyota, είναι κυρίαρχος στο χώρο της υβριδικής τεχνολογίας. Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 197 ίππους φτάνοντας τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 8,1 δευτερόλεπτα. Η έκδοση AWD-i με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς διαθέτει ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με απόδοση 40 ίππων με τη μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός κιβωτίου eCVT.

Οδηγούμε στην ΙΣΠΑΝΙΑ Toyota Corolla Cross toyota cyprus Miltos Soutzis autokinito.com.cy

Μέσα στην προκαθορισμένη διαδρομή που μας πρόσφερε η Toyota, είχαμε επιλογή να βγούμε βουνό (άσφαλτο) και μετά να οδηγήσουμε σε χωμάτινη διαδρομή κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά. Στη διάθεση μου είχα το AWD-i έκδοση και ήθελα να δω αν όντως αυτά που μας τόνισαν στο briefing για της επιδόσεις του μοντέλου… ίσχυαν. Απευθείας έβαλα το “POWER MODE” και απενεργοποίησα το Traction control και στα πρώτα δευτερόλεπτα χαμογελούσα. Το «μούτρο» υπάκουο, το rebound σεβαστό, η απόκριση του κινητήρα εντυπωσιακή και το πίσω μέρος του Corolla παιχνιδιάρικο. Όλα τα πιο πάνω τα συζήτησα με τον Chief Engineer της Toyota Global και… απλά συμφώνησε χαμογελώντας!

Άλλωστε, τι να περιμένεις από μια μάρκα όταν ο CEO της είναι γνήσιος Petrolhead με αγωνιστικά DNA! Και ναι! Ο Akio Toyoda δεν μένει μόνο στα λόγια, και με κάθε ευκαιρία βάζει κράνος και δοκιμάζει όχι μόνο τα γρήγορα αλλά και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της μάρκας που είναι επικεφαλής!

Και το καλύτερο… η κατανάλωση του δίλιτρου υβριδικού κινητήρα των σχεδόν 200 ίππων της Toyota, κυμάνθηκε σε χαμηλά επίπεδα, ακόμα και όταν ανέβαινα το βουνό με «Kale Rovanpera mentality» (λέω τώρα!).

Οδηγούμε στην ΙΣΠΑΝΙΑ Toyota Corolla Cross toyota cyprus Miltos Soutzis autokinito.com.cy

Η ποιότητα κατασκευής, το εξαιρετικό φινίρισμα και η εργονομία είναι χαρακτηριστικά στοιχεία στο Corolla Cross και είναι αυτά που καθορίζουν την ταυτότητα του εσωτερικού ενός Toyota. Πλέον, τα επίπεδα εξοπλισμού, άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Στην περίπτωση όμως του Corolla Cross, αυτά αγγίζουν τα όρια της premium κατηγορίας.

Διαθέτει ένα ψηφιακό cockpit συνδυάζοντας τον πίνακα οργάνων με την οθόνη των 12,3 ιντσών και την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,5 ιντσών, το Toyota Corolla Cross. Κάτι που μου έκανε τρομερή εντύπωση (ευτυχώς!), ήταν ο μεγάλος αριθμός κουμπιών στο εσωτερικό. Δυστυχώς, πλέον, τα πλείστα εργοστάσια δεν προτιμούν την πρακτικότητα των κουμπιών στο εσωτερικό των αυτοκινήτων τους, όχι όμως η Toyota. Σχεδόν όλες οι βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου μπορούν να πραγματοποιηθούν με το πάτημα ενός κουμπιού. Πρακτικότητα. Φυσικά, αυτό είναι η προσωπική μου άποψη!

Η ευρυχωρία είναι ακόμα ένα ατού για το Ιαπωνικό μοντέλο με την Toyota να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας που είναι κτισμένο αλλά και του μεταξονίου που φθάνει τα 2.640 mm. Χαρακτηριστική είναι η άνεση των πίσω καθισμάτων για τους επιβάτες όπως και τα 436 λίτρα του χώρου των αποσκευών (390 λίτρα για την έκδοση AWD-i).

Οδηγούμε στην ΙΣΠΑΝΙΑ Toyota Corolla Cross toyota cyprus Miltos Soutzis autokinito.com.cy

Σε ιδιαίτερα ψηλό επίπεδο και ο εξοπλισμός ασφάλειας διαθέτοντας το Toyota T-Mate σαν μια ομπρέλα διαφόρων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού το οποίο συνδυάζει το πακέτο Toyota Safety Sence. Συστήματα όπως τα: Pre-Collision System, κεντρικός αερόσακος, Auto High Beam System, υποβοήθηση στάθμευσης, είναι μόνο μερικά που θα κάνουν τη ζωή οδηγού και επιβατών ευκολότερη και ασφαλέστερη. Η λίστα είναι τεράστια, όπως ακριβώς η Toyota εφαρμόζει στα αυτοκίνητα της.

Με αυτά τα δεδομένα έχουμε να κάνουμε με ένα κομψό. Πρακτικό και “fun to drive” μοντέλο με ιδιαίτερα ψηλό value for money αφού η τιμή του στην Κυπριακή αγορά ξεκινά από τις 35.300 ευρώ.

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X