ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Νέα Mercedes C-Class: Με σπορ και κομψή αισθητική

Το δημοφιλέστερο μοντέλο της Mercedes τα τελευταία χρόνια πέρασε στην επόμενη γενιά του, και προβάλλει πιο ολοκληρωμένο από ποτέ.

Πρωταγωνιστικός είναι ο ρόλος που κατέχει η C-Class στην γκάμα της Mercedes, όπως μαρτυρά το γεγονός πως την τελευταία δεκαετία συνιστά το μοντέλο της με τις περισσότερες πωλήσεις, φτάνοντας τα 2,5 εκατ. αντίτυπα. Το επίτευγμα λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερη σπουδαιότητα εφόσον μπουν στην εξίσωση όλες οι γενιές της C-Class, καθώς από το 1982 έχουν παραχθεί περισσότερες από 10,5 εκατ. μονάδες.

Πριν από λίγα 24ωρα, η γερμανική μάρκα παρουσίασε τη νέα C-Class -και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος, σεντάν και βάγκον-, εφοδιάζοντάς την με ακόμη πιο σύγχρονο λουκ, αποδοτικούς κινητήρες, αλλά και προηγμένες τεχνολογίες.

Ξεκινώντας με τα κινητήρια σύνολα, αυτά απαρτίζονται αποκλειστικά από τετρακύλινδρους κινητήρες diesel και βενζίνης που πλαισιώνονται από ήπια υβριδική τεχνολογία.

Δεσπόζουσα θέση έχει η έκδοση C300 με έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 258 ίππους και 400 Nm ροπής. Το 48βολτο σύστημα παρέχει στο μοντέλο επιπλέον 20 ίππους αλλά και 200 Nm ροπής – για περιορισμένη χρονική διάρκεια. Η συγκεκριμένη έκδοση επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 sec ενώ η τελική είναι περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Οι εκδόσεις στα χαμηλότερα στρώματα της γκάμας, «φορούν» έναν 1.500αρη ο οποίος αποδίδει είτε 170 ps και 250 Nm ροπής (C180), είτε 204 ps 300 Nm ροπής (C200).

Η κατηγορία των ντιζελ εκπροσωπείται από δύο εκδόσεις, επίσης, συνδυαζόμενες με 48βολτη ήπια υβριδική τεχνολογία: Τη C220d η οποία φορά έναν 2λιτρο των 200 Ps και 440 Nm ροπής, ο οποίος στην περίπτωση της έκδοσης C300d παράγει 265 ps και 550 Nm ροπής. Η τελευταία έκδοση επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 sec, με την τελική της ν’ αντιστοιχεί σε 250 χλμ./ώρα.

Σε μεταγενέστερο χρόνο θα λανσαριστεί και Plug-in υβριδική έκδοση με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία των 25,4 kWh που θα χαρίζει έως και 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας. Σημειώνεται πως όλες οι εκδόσεις ενσωματώνουν ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 9 σχέσεων.

Σχεδιαστικά η νέας γενιάς C-Class «παντρεύει» κομψότητα και δυναμισμό χάρη στον μικρό εμπρός πρόβολο και το μεγαλύτερο μεταξόνιο. Συναντάμε πιο «καθαρές» επιφάνειες ερήμην «κοφτών» γωνιών, τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν λεπτύνει, ενώ πρώτη φορά βλέπουμε σε C-Class τη διαίρεση του φαναριού σε δύο τμήματα.

Στο εσωτερικό έχει αντληθεί έμπνευση από την κορυφαία S-Class, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη δεύτερη γενιά του Infotainment MBUX. Ειδικότερα η κεντρική οθόνη βρίσκεται σε κάθετη διάταξη και διαχωρίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια οθονη με διαγώνιο 10,25″ και αυτή των 12,3 ιντσών. Πίσω από το τιμόνι συναντάμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 9,5 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθεται σε διάμετρο 11,9″. Χείρα βοηθείας στον οδηγό, τέλος, παρέχει η ψηφιακή βοηθόςπου ακούει στο “Hey Mercedes”.

Πηγή: newsauto.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X