ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Mεγάλο ρίσκο από τον Φέτελ που τζογάρει για μία θέση στη Mercedes

Ευελπιστεί ότι θα βρεθεί από του χρόνου στα «Ασημί Βέλη»!

Όλα ή τίποτα! Με αυτή τη λογική κινήθηκε το τελευταίο διάστημα ο Σεμπάστιαν Φέτελ παίρνοντας ακόμη και το ρίσκο να υποχρεωθεί εκ των πραγμάτων να αποχωρήσει στο τέλος του 2020 από τη Formula 1. Μεγάλα γερμανικά μέσα ενημέρωσης είχαν αναφέρει ως σίγουρη τη μεταπήδηση του οδηγού της Ferrari από το 2021 και μετά στη McLaren, μάλιστα προχωρούσαν και σε λεπτομέρειες όπως π.χ. τη διάρκεια του συμβολαίου, τις οψιόν του, κλπ.

Σύμφωνα με την AUTO BILD MOTORSPORT, o Σεμπάστιαν Φέτελ αρνήθηκε τελικά την πρόταση των Βρετανών παίρνοντας ένα μεγάλο ρίσκο καθώς η McLaren στράφηκε αμέσως στον Ρικιάρντο και υπέγραψε συμβόλαιο με ισχύ από το 2021 με τον Αυστραλό. Μάλιστα θεωρείται σχεδόν σίγουρο, ότι τη θέση του Ρικιάρντο στη Renault θα καταλάβει ο Φερνάντο Αλόνσο επιστρέφοντας έτσι στο αγαπημένο του πρωτάθλημα.

Ο οδικός χάρτης της McLaren

Ο Φέτελ απέρριψε την προοπτική της McLaren για δύο λόγους. Ο ένας αφορά στις προοπτικές της ομάδας, καθώς ο Γερμανός δεν ήθελε να πάει στην τελευταία φάση της καριέρας του σε ένα team που βρίσκεται σε διαδικασία «χτισίματος» και θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμη –και πιθανότατα τρία- μέχρι να του προσφέρει ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Πρόκειται για έναν οδικό χάρτη τον οποίο ανέπτυξε η McLaren στον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1 και όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος δεν τον ενθουσίασε καθόλου η συγκεκριμένη προοπτική.

Φέτελ αντί Μπότας

Ο δεύτερος λόγος αφορά μία προοπτική, που γοητεύει τον Γερμανό. Συγκεκριμένα, αντί της McLaren επέλεξε ο Φέτελ την αναμονή προσδοκώντας σε μία θέση στη Mercedes παρόλον τον κίνδυνο να αποχωρήσει από τη Formula 1, αν δεν συμβεί αυτό. Ο 32χρονος οδηγός της Ferrari γνωρίζει ότι στα τέλη του 2020 ολοκληρώνονται τα συμβόλαια τόσον του Χάμιλτον όσο και του Μπότας στη Mercedes, οπότε ποντάρει κυρίως σε μία αποχώρηση του Φιλανδού και όχι τόσο πολύ του Χάμιλτον που φαίνεται ότι τα έχει βρει με την ομάδα του και ότι θα συνεχίσει σε αυτήν. Ο Φέτελ δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να πάει στη Mercedes, ακόμη και με παρόντα τον Χάμιλτον και φαίνεται ότι θεωρεί ρεαλιστικό αυτό το σενάριο, οπότε απέρριψε τη McLaren.

Η συγκεκριμένη προοπτική θα ανατραπεί ωστόσο, αν γίνουν πραγματικότητα οι έντονες φήμες περί αποχώρησης της Mercedes από το πρωτάθλημα της Formula 1, καθώς η μητρική εταιρεία βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης που περιλαμβάνει δραστικές περικοπές. Αυτές αφορούν μεταξύ άλλων στην παρουσία της Mercedes σε διάφορα αθλήματα, όπως το ποδόσφαιρο, την ιππασία, τη Formula E, αλλά και τη Formula 1.

Η ομάδα της Formula 1 κοστίζει στη Mercedes γύρω στα 300 εκατ. ευρώ τον χρόνο και αυτό θα συνεχιστεί –έστω και σε μικρότερο βαθμό- ακόμη και με μείωση του ορίου των ετήσιων προϋπολογισμών στα 145 εκατ. δολάρια, χωρίς τις αποδοχές των οδηγών, των υψηλόβαθμων μάνατζερ και του τμήματος μάρκετινγκ. Ωστόσο σε αυτή την περίπτωση θα παραμείνει η Mercedes στη Formula 1, αν και όχι με δική της εργοστασιακή ομάδα αλλά ως κερδοφόρος προμηθευτής κινητήρων.

Και στο βάθος…Aston Martin

Εδώ μπαίνει στην εξίσωση η ομάδα της Aston Martin την οποία σχεδιάζει «να τρέξει» ένας όμιλος επενδυτών με επικεφαλής τον Καναδό δισεκατομμυριούχο και ιδιοκτήτη της Racing Point, Λόρενς Στρολ. Ο Στρολ είναι πλέον μεγαλομέτοχος της Aston Martin μαζί με τον διευθυντή της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ και ψάχνουν για επενδυτές που θα συμμετάσχουν σε ένα μελλοντικό εγχείρημα στη Formula 1 με τα σήματα της Aston Martion. Σε αυτό το πλαίσιο θα επιχειρήσουν να αγοράσουν την εργοστασιακή ομάδα της Mercedes, της οποίας το 30% ανήκει έτσι και αλλιώς στον Τότο Βολφ.

Ωστόσο στο νέο team θεωρείται καπαρωμένη η θέση του ενός οδηγού από τον Λανς Στρολ, δηλαδή τον γιο του ιδιοκτήτη Λόρενς Στρολ. Για τη δεύτερη θέση φέρεται ως φαβορί ο Λιούις Χάμιλτον λόγω και της βρετανικής καταγωγής του, ώστε να υπάρχει μία ταύσιση με την επίσης βρετανική Aston Martin, οπότε θα έμενε εκτός νυμφώνος και χωρίς άλλες ενδιαφέρουσες εναλλακτικές λύσεις ο Φέτελ. Τότε θα αποτελέσει μονόδρομο για τον Γερμανό η αποχώρησή του από τη Formula 1, καθώς είναι απίθανο να στραφεί προς μία μικρομεσαία και μη ανταγωνιστική ομάδα.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X