ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

H ωριμότητα της Ferrari και ο πανικός της Mercedes

H Scuderia δείχνει -μετά από αρκετά χρόνια- έτοιμη για τον τίτλο, καθώς διαθέτει τουλάχιστον ισοδύναμα αυτοκίνητα με τη Mercedes και ένα καταπληκτικό δίδυμο οδηγών

Δέκα χρόνια μετά την κατάκτηση του τελευταίου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών και έντεκα μετά τον τελευταίο θρίαμβο στους οδηγούς με πρωταγωνιστή τον Ραϊκόνεν, η Ferrari δείχνει πλέον ικανή να επανέλθει στην κορυφή. Οι Ιταλοί έχουν αφήσει κατά μέρος την εσωστρέφεια και τις ίντριγκες και έχουν χτίσει μία ομάδα μπετόν αρμέ, που ενθουσιάζει τους φίλους της και προκαλεί πανικό στη μεγάλη της αντίπαλο, τη Mercedes. Οι τελευταίοι αγώνες απέδειξαν, ότι η κόκκινη ομάδα διαθέτει τουλάχιστον ισάξια μονοθέσια -αν όχι καλύτερα- από τα «Ασημί Βέλη», ενώ το δίδυμο Φέτελ και Ραϊκόνεν λειτουργεί άψογα, χωρίς γκρίνιες και εσωτερικές έριδες.

Mάλιστα ο Φιλανδός δεν δείχνει διόλου επηρεασμένος από τις έντονες φήμες περί αντικατάστασής του στα τέλη της χρονιάς με τον Λεκλέρκ της Alfa Romeo - Sauber. Η εξαιρετική απόδοση του Iceman δεν αποκλείεται πάντως, να του εξασφαλίσει ένα νέο συμβόλαιο με τη Haas - Ferrari, η οποία ανήκει στις ανερχόμενες ομάδες της Formula 1 και λειτουργεί -εκτός των άλλων- ως πλατφόρμα δοκιμής διαφόρων τεχνολογιών και συστημάτων της Ferrari. Οι Αμερικάνοι είναι αυτή τη στιγμή πέμπτοι στη βαθμολογία της Formula 1 και θα είχαν μαζέψει σαφώς περισσότερους βαθμούς, αν δεν είχε καταγράψει τόσες εγκαταλείψεις ο Γκροσιάν λόγω ατυχίας, αλλά δικών του λαθών.

Όλα αυτά έχουν εκνευρίσει τη Mercedes, καθώς έχει νικήσει μόνον σε τρεις από τους πρώτους δέκα αγώνες της χρονιάς, κάτι δεν έχει ξανασυμβεί από τη στιγμή που μπήκε η Formula 1 στην εποχή των υβριδικών κινητήριων μονάδων. Ετσι διέρρευσαν αρχικά υποψίες για τη χρήση αθέμιτων μέσων από πλευράς της Scuderia και κορυφαία στελέχη της Mercedes υποστήριξαν σενάρια περί στοχευμένων συγκρούσεων μεταξύ των μονοθεσίων των δύο ομάδων. Η γερμανική ομάδα θα τα βρει μάλιστα ακόμη πιο σκούρα το 2019, καθώς έχουν ανακοινώσει ήδη την αποχώρησή τους από αυτήν δύο σημαντικά γρανάζια του μηχανισμού της, ο αρχισχεδιαστής Άλντο Κόστα και ο διευθυντής απόδοσης, Μαρκ Ελις.

Όπως και να έχουν τα πράγματα, προμηνύονται σκληροί αγώνες μέχρι το τέλος του εφετινού πρωταθλήματος της Formula 1, που θα κριθεί πιθανότατα στο νήμα.

Πηγή: gazzetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1  |  Ferrari

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X