ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

H Aston Martin έφτιαξε ένα πισωκίνητο Cygnet V8! (pics&vid)

Ορίστε κι ένα «Κυκνάκι» που δεν είναι απλά ένα μασκαρεμένο και πανάκριβο Toyota iQ

24sports team

info@24sports.com.cy

Πολλοί επέκριναν και χλεύασαν το Cygnet, χαρακτηρίζοντάς το φτιασιδωμένο iQ. Τώρα η Aston Martin τους απαντά, έστω και πέντε χρόνια μετά το θάνατο του μικρού της μοντέλου.

Το τμήμα ειδικών κατασκευών “Q” της βρετανικής φίρμας έφτιαξε για κάποιον διακεκριμένο της πελάτη ένα Cygnet πολύ διαφορετικό και πολύ πιο Aston Martin από τα άλλα. Έβγαλε τον 4κύλινδρο 1.3 VVT-i του μικρού αυτοκινήτου πόλης, και με κάποιον τρόπο κατάφερε να στριμώξει κάτω από το καπό τον V8 4,7 λίτρων της προηγούμενης Vantage S, μαζί με το αυτόματο 7άρι κιβώτιο Speedshift II. Έτσι, η ιπποδύναμη εκτοξεύτηκε με μιας από τους 99 στους 430 PS!

Φυσικά, το σούπερ-Cygnet δεν θα μπορούσε να είναι προσθιοκίνητο. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κοντυμένου κεντρικού άξονα από Vantage. Και για να γίνουν όλα αυτά, οι μάγοι του Gaydon χρειάστηκε να κάνουν εκτεταμένες μετατροπές στο πλαίσιο του μίνι πόλης, κόβοντας κι ενισχύοντας τον καθρέφτη και προσθέτοντας ένα νέο τούνελ μετάδοσης. Οι αναρτήσεις έδωσαν τη θέση τους σε άλλες, με διπλά ψαλίδια, τα φρένα έχουν τώρα αεριζόμενους δίσκους 380 mm με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και αντίστοιχους δίσκους 330 mm πίσω με 4πίστονες. Τα μετατρόχια φάρδυναν εντυπωσιακά, τοποθετήθηκαν ειδικά κατασκευασμένα φτερά από ανθρακόνημα και οι στενοί 16άρηδες τροχοί του Cygnet αντικαταστάθηκαν με φαρδιούς 19άρηδες.

Αναμενόμενα, το Cygnet έβαλε κάμποσα κιλά. Ενώ ήταν κάτω από 1.000, βάρυνε στα 1.375 kg, όμως οι μετατροπείς πρόσεξαν ώστε η κατανομή του βάρους να είναι η ιδανική, στο 50:50 εμπρός/πίσω. Βάρος εξοικονομήθηκε από το εσωτερικό, με την τοποθέτηση καθισμάτων μπάκετ της Recaro κι ενός νέου ταμπλό από ανθρακόνημα.

ΟΙ επιδόσεις έκαναν ένα άλμα αντάξιο του Evel Knievel. Ο χρόνος στο 0-100 km/h πετσοκόφτηκε από τα 11,8” στα μόλις 4,2” ενώ η τελική ταχύτητα εκτοξεύτηκε από τα 171 στα 274 km/h.

Με άλλα λόγια, το Cygnet μετατράπηκε σε μικρή βόμβα, η οποία μάλιστα θα σκάσει μπροστά στα μάτια των χιλιάδων θεατών στην ανάβαση του λόφου του Goodwood, στο πλαίσιο του 25ου Festival of Speed που ξεκίνησε σήμερα.

 

 

 

drive.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X