Με ρεκόρ πωλήσεων 10.131 αυτοκινήτων το 2019 και λειτουργικό περιθώριο κέρδους 23,2% η Ferrari κέρδισε 86.369 ευρώ για κάθε ένα νέο μοντέλο που πούλησε την περσινή χρονιά, όντας μακράν η πρώτη μάρκα σε αυτόν τον τομέα από οποιαδήποτε άλλη.
Με ρεκόρ πωλήσεων 10.131 αυτοκινήτων το 2019 και λειτουργικό περιθώριο κέρδους 23,2% η Ferrari κέρδισε 86.369 ευρώ για κάθε ένα νέο μοντέλο που πούλησε την περσινή χρονιά, όντας μακράν η πρώτη μάρκα σε αυτόν τον τομέα από οποιαδήποτε άλλη.
Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε της επιτυχίας αυτής της Ferrari το γεγονός ότι η BMW χρειάζεται να πουλήσει 30 αυτοκίνητα για να φθάσει σε ό,τι κερδίζει μόνο από 1 αυτοκίνητο η κορυφαία ιταλική μάρκα, η Mercedes 67 αυτοκίνητα, ενώ η Jaguar Land Rover 207!
Παρακάτω μπορείτε να δείτε πόσα αυτοκίνητα θα πρέπει να πουλήσουν οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως για να φθάσουν στο κέρδος της Ferrari από 1 μόνο μοντέλο που πούλησε το 2019*:
BMW: 30 αυτοκίνητα
Toyota: 44 αυτοκίνητα
Volvo: 45 αυτοκίνητα
VW: 56 αυτοκίνητα
PSA: 65 αυτοκίνητα
Mercedes: 67 αυτοκίνητα
FCA: 95 αυτοκίνητα
Renault: 122 αυτοκίνητα
Hyundai: 135 αυτοκίνητα
GM: 136 αυτοκίνητα
Kia: 155 αυτοκίνητα
Jaguar Land Rover: 207 αυτοκίνητα
Ford: 908 αυτοκίνητα
Nissan: 926 αυτοκίνητα
*Λειτουργικό κέρδος/μοντέλα που πούλησε το 2019
newsauto.gr