ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

F1, Μονακό: Δυνατό ξεκίνημα για Λεκλέρ και Ferrari στο FP1

O Σαρλ Λεκλέρ ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Πριγκιπάτο του Μονακό, με έναν εξαιρετικό χρόνο

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το αγωνιστικό τριήμερο του Grand Prix Μονακό για τη Scuderia Ferrari, με τον Σαρλ Λεκλέρ να γράφει την καλύτερη επίδοση στο FP1. O Μονεγάσκος σημείωσε χρόνο 1:14,531 και έθεσε το ρυθμό στο Μονακό, μπροστά από τον Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull Racing. O Μεξικανός ήταν μόλις 39 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του και η μάχη των δύο ομάδων ξεκίνησε εντυπωσιακά.

Πολύ θετική ήταν η εμφάνιση της McLaren έχοντας δύο οδηγούς εντός της πρώτης 10άδας, ενώ προβλήματα αντιμετώπισαν Alfa Romeo και Haas. O Βάλτερι Μπότας δεν έγραψε χρονομετρημένη προσπάθεια, ενώ ο Μικ Σουμάχερ προκάλεσε τη μοναδική κόκκινη σημαία του FP1.

Ας δούμε τι έγινε όμως στην πρώτη περίοδο δοκιμών στο Μονακό. Με το που άναψε το πράσινο φως στο τέλος του pitlane, όλοι οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα για να κάνουν τους πρώτους γύρους τους. Όπως γίνεται κάθε χρόνο στο Μονακό, έτσι και φέτος, η πίστα χρειάζεται χρόνο και πολλά περάσματα ώστε να βελτιωθεί η πρόσφυση. Αυτό θα γίνει κατά τη διάρκεια του τριημέρου σε μεγάλο βαθμό, ειδικά στις κατατακτήριες. Ακόμη ένα χαρακτηριστικό του σιρκουί του Πριγκιπάτου, είναι η κίνηση, με τους στενούς δρόμους να μην δίνουν πολλά περιθώρια στους οδηγούς για να αφήσουν χώρους σε άλλους.

Μετά από 15 λεπτά, ταχύτερος όλων ήταν ο Κάρλος Σάινθ με το 1:15,882, όντας μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου ταχύτερος του Λεκλέρ και 51 χιλιοστά ταχύτερος του Φερστάπεν. Το πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι περισσότεροι οδηγοί ήταν οι αναπηδήσεις, όχι όμως λόγο porpoising. Λίγο αργότερα ο Φερστάπεν ανέβηκε εκείνος στην 1η θέση, με το 1: . Ενδιαφέρον είχε το γεγονός πως στη Red bull Racing επέλεξαν τη σκληρή γόμα, ενώ η Scuderia Ferrari ήταν η μοναδική με τη μέση γόμα.

Η διαδικασία διεκόπη με 40 λεπτά να απομένουν για το τέλος του FP1. O Σουμάχερ είχε αστοχία στο κιβώτιο και σταμάτησε στην είσοδο του pit-lane, μπλοκάροντάς τη παράλληλα. Προβλήματα υπήρξαν και στην Alfa Romeo, με το μονοθέσιο του Μπότας να έχει σοβαρό πρόβλημα και δεν κατάφερε να γράψει κάποιο χρόνο.

Όταν συνεχίστηκε η διαδικασία, είδαμε τους οδηγούς να επιστρέφουν στην πίστα για να συνεχίσουν το πρόγραμμά τους. Ο Νόρις ανέβηκε στην 1η θέση με το 1:15,056, ενώ ο Χάμιλτον σκαρφάλωσε στην 3η θέση, μπροτά από τις δύο AlphaTauri. H επέλαση της McLaren συνεχίστηκε, με τον Ρικάρντο να ανεβαίνει 2ος, φέρνοντας τα δύο μονοθέσια της βρετανικής ομάδας στις δύο πρώτες θέσεις.

Όσο περνούσε η ώρα, η κατάσταση της πίστας βελτιωνόταν συνεχώς και βλέπαμε τους χρόνους να πέφτουν και πάλι. Ο Φερστάπεν ανέβηκε στην κορυφή της κατάταξης με το 1:14,712, όμως μέχρι εκείνο το σημείο δεν είχαμε δει τις Ferrari. O Λεκλέρ βελτίωσε την ταχύτερη επίδοση με τον Σάινθ να τον ακολουθεί στην κατάταξη.

Ο πρώτη στροφή δημιούργησε προβλήματα για πολλούς οδηγούς, με τους Φερστάπεν, Λεκλέρ, Νόρις, Πέρεζ και Μάγκνουσεν να χάνουν τα φρένα και να αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν την έξοδο διαφυγής. Ο Πέρεζ παρά την έξοδο χάλασε το πάρτι των Ferrari, μπαίνοντας ανάμεσα στους δύο οδηγούς της ιταλικής ομάδας.

Στα τελευταία λεπτά, όνο ο Ρικάρντο κατάφερε να βελτιώσει τη θέση του, με τον Αυστραλό να ανεβαίνει 7ος, μπροστά από τον Ράσελ που δυσκολευόταν αρκετά στο μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας. Το FP1 ολοκληρώθηκε δίχως κάποιο πρόβλημα, με τους οδηγούς να πραγματοποιούν δοκιμαστικές εκκινήσεις στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.

Η δράση συνεχίζεται στις 18:00 με τη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Πριγκιπάτο.

Πηγή: gazetta.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X