ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

F1: Αργεί το όνειρο της Ferrari για τον Μικ Σουμάχερ

Ο γιος του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της F1 θα χρειαστεί ακόμα χρόνο προτού να είναι έτοιμος για το επόμενο βήμα

Η έλευση του Μικ Σουμάχερ στον μαγικό κόσμο της Formula 1, έφερε σε πολλούς αναμνήσεις από τη σπουδαία καριέρα του πατέρα του και επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Μίκαελ. Ενός οδηγού που αν όχι ο σπουδαιότερος, θεωρείται ανάμεσα στους σπουδαιότερους όλων των εποχών για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Όσο κι αν η σύγκριση των δύο ήταν άδικη για τον… Τζούνιορ, πολλοί έπεσαν στην παγίδα. Άδικα κατά τη γνώμη μας αφού ο 23χρονος, πρωταθλητής στην Γερμανική και την Ιταλική Formula 4, τη Euro F3 αλλά και τη Formula 2, χαράσσει τη δική του πορεία. Και πρέπει να τον κρίνουμε ως Μικ, όχι ως τον υιό του Μίκαελ.

Υπό αυτό το πρίσμα, πέρυσι επικράτησε κατά κράτος του Νικίτα Μάζεπιν, ωστόσο η χαμηλή δυναμικότητα της Haas F1 δεν του επέτρεψε να δείξει κάτι περισσότερο. Φέτος έχει μία μεγάλη πρόκληση, αφού η VF-22 είναι πολύ πιο ανταγωνιστική αλλά πλέον, έχει δίπλα του και έναν πολύπειρο και μαχητικό teammate.

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν έχει ήδη 12 βαθμούς στο ενεργητικό του, με την πέμπτη θέση στο Μπαχρέιν και την ένατη στη Σαουδική Αραβία, την ώρα που ο Σουμάχερ δεν έχει καταφέρει να μπει στη δεκάδα (έτρεξε βέβαια σε δύο αγώνες, λόγω του ατυχήματος που είχε στη Τζέντα).

Τι δείχνουν αυτά; Πως ο Σούμι Τζούνιορ που είναι μέλος της Ακαδημίας Νέων Οδηγών της Ferrari (FDA), έχει κάνει δοκιμές μαζί της και έχει οδηγήσει θρυλικά μονοθέσιά της σε ξεχωριστά events, ακόμα δεν είναι έτοιμος να χτυπήσει την πόρτα της Scuderia. Εκεί ο Σαρλ Λεκλέρ έχει ηγετικό ρόλο και πολυετές συμβόλαιο ενώ ο Κάρλος Σάινθ φέρεται να είναι μία ανάσα από την ανανέωση.

Πότε μπορεί λοιπόν να δούμε τον Μικ στα κόκκινα; Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Scuderia AlphaTauri, Φρανζ Τοστ, πρέπει να έχουμε τουλάχιστον τριετή ορίζοντα.

«Θα πρέπει να συνεχίσει να αγωνίζεται με άλλες ομάδες για άλλες τρεις σεζόν. Η Formula 1 δεν είναι όπως στην εποχή του πατέρα του, είναι υπερβολικά περίπλοκη. Οι οδηγοί χρειάζονται τουλάχιστον τριετή καμπύλη εκμάθησης για να φτάσουν σε κορυφαίο επίπεδο. Τον ίδιο χρόνο χρειάστηκαν και οδηγοί όπως ο Τζορτζ Ράσελ και ο Σαρλ Λεκλέρ. Το πρώτο βήμα θα είναι να επικρατεί σταθερά του teammate του, Κέβιν Μάγκνουσεν, ενώ μετά θα πρέπει να φέρει και επιτυχή αποτελέσματα με τη Haas», είπε ο Τοστ στο F1-Insider.com.

Πέρυσι ο Σουμάχερ είχε ως καλύτερο τερματισμό τη δωδέκατη θέση, στο Χανγκαρόρινγκ της Βουδαπέστης. Φέτος έχει ήδη βελτιώσει αυτή την επίδοση, τερματίζοντας ενδέκατος στην πρεμιέρα του Μπαχρέιν.

Πηγή: gazetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X