ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ένα πρόβλημα στους αισθητήρες «φρενάρισε» τον Φέτελ

Ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε αποκάλυψε, ότι ο Φέτελ έτρεξε με ρυθμίσεις που τον δυσκόλεψαν πολύ

Απογοητευμένος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τις επιδόσεις του στο Γκραν Πρι Βραζιλίας, όπου τερμάτισε έκτος και…καταϊδρωμένος ως τελευταίος οδηγός μεταξύ των τριών κορυφαίων ομάδων του πρωταθλήματος. Η Ferrari αποκάλυψε, ότι ένα πρόβλημα στους αισθητήρες υποχρέωσε τους μηχανικούς, να επιλέξουν διαφορετικές ρυθμίσεις, που έκαναν πιο δυσκολοδήγητο το κόκκινο μονοθέσιο.

Ο Φέτελ είχε ξεκινήσει δεύτερος, όμως μετά από λίγο άρχισαν να τον προσπερνούν οι Μπότας, Φερστάπεν και Ραϊκόνεν, ενώ αργότερα τους μιμήθηκε και ο Ρικιάρντο. Ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε δήλωσε αμέσως μετά το Γκραν Πρι στην πίστα του Ιντερλάγκος, ότι «γνωρίζαμε ήδη από τον γύρο σχηματισμού για ένα πρόβλημα με τους αισθητήρες στο αυτοκίνητο του Σεμπ. Αυτό σήμαινε, ότι έπρεπε να κάνει όλον τον αγώνα με διαφορετικές ρυθμίσεις, από ό,τι είχαμε σχεδιάσει αρχικά. Αυτό έκανε το αυτοκίνητο πιο δυσκολοδήγητο». Ο ίδιος ο Φέτελ δεν ήταν σίγουρος, αν το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρέασε και την απόδοση του μονοθεσίου του, τόνισε πάντως ότι προσπάθησε τα πάντα, για να ξεπεράσει τις δυσκολίες.

Ενας άλλο αρνητικός παράγοντας για τον Γερμανό ήταν τα ελαστικά, που δεν είχαν την αναμενόμενη συμπεριφορά. Η Ferrari θεωρείτο πριν την εκκίνηση φαβορί, καθώς ξεκίνησε με τα πιο σκληρά κίτρινα ελαστικά, όμως οι ανταγωνιστές της είχαν λιγότερα προβλήματα στην αρχή με τα δικά τους supersoft ελαστικά. «Μπορούσες να δεις, ότι τα ελαστικά μας είχαν προβλήματα για δυο τρεις γύρους, όμως πριν και μετά από αυτούς ήταν γρηγορότερα», ανέφερε ο Φέτελ. Ο οδηγός της Ferrari δεν πίστευε αρχικά ότι θα «έβγαινε» στη Red Bull η επιλογή της, να ξεκινήσει με supersoft και να πάει σε αλλαγή σε soft, παραδέχθηκε ωστόσο ότι αποδείχθηκε σωστή. Ο ίδιος αναγκάστηκε να κάνει δύο πιτ στοπ και τελικά τερμάτισε με διαφορά 27 δευτερολέπτων πίσω από τον νικητή Λιούις Χάμιλτον.

Πηγή: gazzetta.gr

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X
X