ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

640 ίπποι για τη νέα Cayenne Turbo GT

Συνδυάζει εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης με υψηλό βαθμό καθημερινής χρηστικότητας

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Η Porsche ολοκληρώνει τη σειρά μοντέλων Cayenne με μια πραγματικά ξεχωριστή sport έκδοση: Ρυθμισμένη προσεκτικά για μέγιστες επιδόσεις και κρατήματα, η νέα Cayenne Turbo GT συνδυάζει εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης με υψηλό βαθμό καθημερινής χρηστικότητας.

TΟ τετράλιτρος κινητήρας V8 biturbo των 640 ίππων εξασφαλίζει εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Με 90 ίππους περισσότερους σε σχέση με την Cayenne Turbo Coupé και μέγιστη ροπή 850 Nm (αυξημένη κατά 80 Nm), η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται στα 3,3 δευτερόλεπτα (0,6 δευτ. λιγότερο), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει πλέον τα 300 χλμ./ώρα (αυξημένη κατά 14 χλμ./ώρα).

Με ακόμα πιο sport γραμμές και διαθέσιμη αποκλειστικά ως τετραθέσιο Coupé, η Cayenne Turbo GT αξιοποιεί όλα τα διαθέσιμα συστήματα ελέγχου του πλαισίου στον βασικό της εξοπλισμό, ενώ τα ελαστικά επιδόσεων που φοράει έχουν εξελιχθεί ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Το σύστημα μετάδοσης ισχύος και η ανάρτηση έχουν ρυθμιστεί ειδικά για την Cayenne Turbo GT. Το αποτέλεσμα είναι ένα αρμονικό σύνολο με εξαιρετικές δυνατότητες στην αγωνιστική πίστα. Τις δυνατότητες αυτές διαπίστωσε στην πράξη ο Lars Kern, οδηγός δοκιμών της Porsche, ο οποίος ολοκλήρωσε με την Cayenne Turbo GT τον γύρο των 20,832 χλμ. στο Nordschleife του Nürburgring με χρόνο 7:38,9 λεπτά, πετυχαίνοντας νέο επίσημο ρεκόρ για SUV.

Σε σύγκριση με την Cayenne Turbo Coupé, η Turbo GT είναι χαμηλωμένη κατά 17 χλστ. Λόγω αυτής της μειωμένης απόστασης από το έδαφος, τόσο τα συστήματα παθητικού ελέγχου του πλαισίου όσο και τα συστήματα ενεργητικού ελέγχου επανασχεδιάστηκαν και βελτιστοποιήθηκαν, για καλύτερη οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Σε σύγκριση με την Turbo Coupé, οι μπροστινοί τροχοί είναι φαρδύτεροι κατά μία ίντσα, ενώ το αρνητικό κάμπερ έχει αυξηθεί κατά 0,45 μοίρες, ώστε τα ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero Corsa 22 ιντσών, τα οποία εξελίχθηκαν ειδικά για την Turbo GT, να έχουν μεγαλύτερο πάτημα. Για την πέδηση φροντίζουν τα κεραμικά φρένα της Porsche (PCCB), τα οποία περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση

«S#!t happens»

«S#!t happens»

Η αντίδραση του Φερστάπεν μετά το GP Αυστραλίας
 |  AUTO
X