ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τα διαρκείας και οι προβληματισμοί

Ωστόσο αυτό που προβληματίζει την διοίκηση του ΑΠΟΕΛ είναι πως θα γεμίσει ξανά το ΓΣΠ.

Οι τελευταίες δύο μέρες ήταν έντονες στον ΑΠΟΕΛ αφού την Δευτέρα ήταν η παρουσίαση του Μάριο Μπέιν ενώ τα μεταγραφικά νέα της ομάδας πέφτουν σαν βροχή. Σήμερα είναι προγραμματισμένη και η ετήσια γενική συνέλευση όπου θα ανανεωθεί και η θητεία της διοίκησης Πρόδρομου Πετρίδη για άλλα δύο χρόνια.

Πέραν από τις έντονες διεργασίες που γίνονται στο μεταγραφικό κομμάτι και στον τομέα του προγραμματισμού ενόψει της νέας σεζόν, δουλειά γίνεται και στην κατάλληλη προετοιμασία κάποιων άλλων θεμάτων. Ένα από αυτά που σηκώνει ανάλυσης και συζήτησης αφορά τα εισιτήρια διαρκείας αλλά και ευρύτερα την παρουσία του κόσμου του ΑΠΟΕΛ στο γήπεδο. Τα άδεια γήπεδα είναι ένα φαινόμενο που μαστίζει το ποδόσφαιρό μας τα τελευταία χρόνια και δεν μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη μια ομάδα του μεγέθους του ΑΠΟΕΛ.

Η σεζόν που μόλις τελείωσε άφησε πίσω της και κάτι παράξενο όσο αφορά την προσέλευση του κόσμου των «γαλαζοκιτρίνων» στο γήπεδο. Συγκεκριμένα ενώ οι πρωταθλητές είχαν καταγράψει ρεκόρ στα εισιτήρια διαρκείας πουλώντας περίπου 7.500, στο γήπεδο σπάνια η προσέλευση ξεπέρασε τον αριθμό αυτόν. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι ούτε λίγο ούτε πολύ κάποιοι αγόρασαν εισιτήρια διαρκείας και δεν πήγαιναν στο γήπεδο κατά την διάρκεια της χρονιάς. Αυτό εν μέρει εξηγείται από την άποψη ότι κάποιοι αγόρασαν τα εισιτήρια διαρκείας προκειμένου να έχουν προτεραιότητα για τους Ευρωπαϊκούς αγώνες και να επωφεληθούν κάποιας έκπτωσης ενώ ταυτόχρονα θα επέλεγαν αγώνες που θα έδιναν το παρών τους στο πρωτάθλημα.

Βέβαια αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό και ούτε κατακριτέο. Ωστόσο αυτό που προβληματίζει την διοίκηση του ΑΠΟΕΛ είναι πως θα γεμίσει ξανά το ΓΣΠ. Οι πρωταθλητές αντιλαμβάνονται την δυναμική που δημιουργείται σε ένα κατάμεστο στάδιο και στόχος τους είναι εκτός από τα παιχνίδια στην Ευρώπη το ΓΣΠ να μαζεύει κόσμο και στις εγχώριες διοργανώσεις. Είναι γι’ αυτό που ήδη ο ΑΠΟΕΛ ανακοίνωσε ότι η τιμολόγηση των εισιτηρίων διαρκείας για την νέα σεζόν θα γίνει με τρόπο πρωτοποριακό. Δεν ξέρουμε τι εννοούν ακριβώς στους «γαλαζοκίτρινους» αλλά είναι βέβαιο ότι σε τέτοια θέματα και θέματα μάρκετινγκ ο ΑΠΟΕΛ είναι με διαφορά ο καλύτερος στην Κύπρο.

Παρόλα αυτά στην τιμολόγηση των εισιτηρίων σίγουρα θα παίξουν ρόλο και οι τιμωρίες που έχουν επιβληθεί και θα επιβληθούν στην ομάδα. Ήδη οι «γαλαζοκίτρινοι» θα εκτίσουν ποινή μιας αγωνιστικής με κλειστό το πέταλλο και άλλες δύο κεκλεισμένων των θυρών ενώ δεν ξέρουμε αν θα υπάρξει τιμωρία και από τα όσα έγιναν στον τελικό κυπέλλου. Αυτό είναι κάτι που προβληματίζει την διοίκηση των πρωταθλητών καθώς τέτοιες ποινές εκτός από το ότι είναι εξοντωτικές οικονομικά επίσης επηρεάζουν και αγωνιστικά την ομάδα και πλήττουν το πρεστίζ της. Είναι γι’ αυτό που θα προσπαθήσουν να βρουν λύσεις στο θέμα των επεισοδίων και να το περιορίσουν όσο περισσότερο γίνεται.

Έχοντας υπόψη αυτά τα δεδομένα η διοίκηση και το τμήμα μάρκετινγκ της ομάδας ήδη άρχισε να επεξεργάζεται τις τιμές για τα εισιτήρια διαρκείας της επόμενης σεζόν. Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια γίνεται μια πολύ καλή δουλειά σε αυτό το κομμάτι και στον ΑΠΟΕΛ θα προσπαθήσουν να την συνεχίσουν.

ΑΠΟΕΛ: Τελευταία Ενημέρωση

ΑΠΟΕΛ: Καθαρή πράξη

ΑΠΟΕΛ: Καθαρή πράξη

Τι είχε απαντήσει ο Χάρης Φωτίου στο ενδεχόμενο εμπλοκής του Ντίνου Ιορδάνους στα διοικητικά
 |  ΑΠΟΕΛ
X
X