ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
24 sports

Καλοκαιρινές ανάσες διαρκείας

Μοναδική πηγή εσόδων τα εισιτήρια διαρκείας για τα σωματεία κατά την καλοκαιρινή περίοδο

Κυριάκος Τοφή

Ιδιάζουσα μπορεί να χαρακτηριστεί η καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδος. Από πλευράς των σωματείων, η χρονική στιγμή αυτή αναγκάζει την κατακόρυφη αύξηση των εξόδων για ενίσχυση των ρόστερ, ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχουν τα έσοδα από τη διεξαγωγή αγώνων. Από πλευράς των οπαδών, οι απαιτήσεις αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου, σε μια περίοδο που το χέρι δεν μπαίνει τακτικά στην τσέπη. Ο κάθε απαιτητικός φίλαθλος καλείται να συμβάλει οικονομικά μέσω έκδοσης εισιτηρίου διαρκείας, το οποίο του επιτρέπει τη συνεχή παρουσία στους εντός έδρας αγώνες της ομάδας του. Αποτελεί δε την κυριότερη, αν όχι τη μοναδική, πηγή εσόδων για τα σωματεία την τρέχουσα περίοδο, από τη στιγμή που οι αγωνιστικές υποχρεώσεις αποτελούν προνόμιο των λίγων και πιο συγκεκριμένα των ομάδων που εξασφάλισαν ευρωπαϊκό εισιτήριο. Οι ομάδες που τερμάτισαν στο πρώτο γκρουπ κατά την πρώτη φάση του περσινού μαραθωνίου, έχουν ήδη πραγματοποιήσει κάλεσμα στον κόσμο τους με ευφάνταστα σλόγκαν, αλλά και προωθητικές κινήσεις προκειμένου τα ταμεία να γεμίσουν σε μία κατά τα άλλα, άγονη σε άλλα έσοδα, περίοδο.

ΑΠΟΕΛ: «Πάρε θέση! Γράφουμε ιστορία»

Το γεγονός ότι έξι χιλιάδες φίλοι του ΑΠΟΕΛ έγιναν κάτοχοι εισιτηρίου διαρκείας σε δεκαπέντε ημέρες, φανερώνει την ικανοποίηση από την πορεία της ομάδας εντός και εκτός συνόρων τα τελευταία χρόνια, ενώ παράλληλα συνιστά επίδοση ρεκόρ. Στόχος για τη νέα χρονιά είναι τα 8.000 εισιτήρια διαρκείας. Τα... αντανακλαστικά των «πορτοκαλί» λειτούργησαν άμεσα σε μια προσπάθεια και να κλειδώσουν τη θέση τους στα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας τους, αλλά και να συνεισφέρουν στην επίτευξη του στόχου των οκτώ χιλιάδων καρτών διαρκείας. Κι όλα αυτά σε μια περίοδο που το γηπεδικό ζήτημα είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, με τυχόν ανέγερση της «Orange Arena» να προσφέρει, βάσει μελέτης, μια τεράστια ώθηση στις κάρτες διαρκείας των πρωταθλητών. Άξια αναφοράς είναι τα συμπεράσματα της KPMG η οποία μετά από έρευνα κατέληξε στην αλματώδη αύξηση των κατόχων διαρκείας του ΑΠΟΕΛ σε δώδεκα χιλιάδες, κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας ιδιόκτητου γηπέδου. Όλα αυτά ενώ η τιμολογιακή πολιτική της ομάδας της Λευκωσίας κρίνεται δίκαιη με μικρή αύξηση στην κατηγορία Legend και παράλληλα μείωση στην αντίστοιχη του «Μόνο ΑΠΟΕΛ».

Απόλλωνας: «Η καρδιά του θρύλου είσαι εσύ»

Με τη δυναμική της κατάκτησης του περσινού κυπέλου και την προοπτική της προσπάθειας για είσοδο στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ, ο επίσημος Απόλλωνας έχει οριοθετήσει έναν άκρως εφικτό στόχο ως προς τον αριθμό διάθεσης εισιτηρίων διαρκείας. Δυόμισι χιλιάδες σταθεροί παρόντες στους εντός έδρας αγώνες των κυανόλευκων της Λεμεσού, μοιάζει ακόμα και μικρός για μια ομάδα που τα τελευταία χρόνια έχει κάνει άλματα προόδου συνδυάζοντας την κατάκτηση τροπαίων με το έντονο φλερτ με την κορυφή του κυπριακού πρωταθλήματος. Elite, Platinum, Gold, Gold Teens και Gold Junior αποτελούν τις κατηγορίες των φετινών εισιτηρίων διαρκείας των κυπελλούχων, με αυτούς που θα σπεύσουν να γίνουν κάτοχοι, να γίνονται αυτόματα και κάτοχοι δωρεάν εισιτηρίου εισόδου στον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα της ομάδας της Λεμεσού. Κι όλα για ένα από τα πλέον ιστορικά σωματεία του νησιού, το οποίο επί του παρόντος αρκείται στην προοπτική δημιουργίας ενός νέου γηπέδου που θα παρέχει ακόμη περισσότερα κίνητρα στον κόσμο του για να τον απολαύσει και να τον στηρίξει από κοντά.

Ομόνοια: Στήριγμα ο αφοσιωμένος πράσινος λαός

Με στόχο την έκδοση επτά χιλιάδων καρτών διαρκείας, η Ομόνοια αναμένει να στηριχθεί έμπρακτα για άλλη μια φορά στον κόσμο της ώστε και να βγει από το οικονομικό αδιέξοδο και να στελεχωθεί αξιοπρεπώς εν όψει της νέας χρονιάς. Για τον μήνα Ιούνιο, πραγματοποιήθηκε μια προωθητική κίνηση άξια αναφοράς με έκπτωση από 15 έως 20 τοις εκατό για τους φίλους της ομάδας που έσπευσαν να γίνουν νωρίς κάτοχοι εισιτηρίου διαρκείας. Τεσσερισήμισι χιλιάδες Ομονοιάτες έσπευσαν να αγκαλιάσουν το νέο ξεκίνημα με τον Πάμπο Χριστοδούλου στο τιμόνι, με το πρώτο δωδεκαήμερο διάθεσης να θεωρείται άκρως επιτυχημένο.

ΑΕΛ: «Όλα στα κίτρινα»

Η επιστροφή στα κύπελλα Ευρώπης αλλά και η παλικαρίσια πορεία στα τελευταία στάδια του περσινού μαραθωνίου με τον Μπρούνο Μπαλταζάρ στο τιμόνι, έχουν φέρει άνεμο αισιοδοξίας στις τάξεις των οπαδών της ΑΕΛ. Από την πλευρά της η διοίκηση Ανδρέα Σοφοκλέους έσπευσε να ενισχύσει έγκαιρα και ποιοτικά το ρόστερ με στόχο την πραγματοποίηση μιας μακράς ευρωπαϊκής πορείας. Πλέον το μπαλάκι βρίσκεται στην πλευρά των «λεόντων» οι οποίοι από τα τέλη Μαΐου έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν εισιτήριο διαρκείας. VIP, Lion Premium, Lion και Gate τρεις είναι οι κυριότερες κατηγορίες με την διαδικασία να εισέρχεται από την 1η Ιουλίου στη δεύτερή της φάση, κατά την οποίαν απελευθερώνονται οι θέσεις που δεν ανανεώθηκαν, ενώ παύει να ισχύει η έκπτωση του 15% για όσους έπραξαν το... καθήκον τους κατά τη διάρκεια του μηνός Ιουνίου.

Ανόρθωση: «Γεμίζουμε το ναό, ξανά στην κορυφή»

Στην προσπάθεια να καταστήσουν το «Αντώνης Παπαδόπουλος» ξανά φόβητρο για οποιονδήποτε αντίπαλο επικεντρώνονται οι ιθύνοντες της Ανόρθωσης, με το σύνθημα «Γεμίζουμε το ναό, ξανά στην κορυφή». Ο πήχης των προσδοκιών έχει τεθεί στις 3000 εισιτήρια διαρκείας, αριθμός στον οποίον κυμάνθηκε και η περσινή περίοδος. Σαφέστατα η... ανομβρία τίτλων δεν αποτελεί και το μεγαλύτερο κίνητρο για τους φίλους των κυανόλευκων ώστε να κλείσουν ετήσια θέση στο γήπεδο, με το λανσάρισμα της κάρτας προνομίων να αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο. Οι κατηγορίες των φετινών καρτών διαρκείας της «Μεγάλης Κυρίας» χωρίζονται σε πλατινένια, χρυσή, κανονική ανάλογα με την τιμή αγοράς, ενώ επιπρόσθετα υπάρχει το παιδικό αλλά και το εισιτήριο για άτομα μεταξύ 12 και 18 ετών. Η τιμολογιακή πολιτική που έχει ακολουθηθεί είναι ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με την περσινή περίοδο, ενώ προς αυτήν την κατεύθυνση παρέχονται ευκολίες πληρωμής σε δόσεις.

ΑΕΚ: «Της ζωής μου η μανία»

Η ανέγερση ιδιόκτητου γηπέδου το οποίο βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία από τις 17 Οκτωβρίου, αλλά και η προοπτική της βελτιστοποίησής του, αποτελούν σαφέστατα ένα επιπλέον κίνητρο για τους φίλους της ΑΕΚ ώστε και να δουν την ομάδα τους από κοντά, αλλά και να εκδώσουν εισιτήριο διαρκείας. Η πτώση των εντός έδρας εισιτηρίων αν συγκρίνει κάποιος την περσινή με την προ περσινή χρονιά, σαφέστατα δεν ικανοποιεί τον Άνδρο Καραπατάκη και τους συνεργάτες τους, οι οποίοι με μεθοδικότητα έχουν ανεβάσει τους κιτρινοπράσινους στην ελίτ του κυπριακού ποδοσφαίρου. Στα εισιτήρια διαρκείας που έχουν κυκλοφορήσει, προσφέρεται έκπτωση σε ειδικές κατηγορίες όπως τους μετόχους του γηπέδου, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει πλειάδα κατηγοριών όπως Platinum, Silver, Gold, Family, Pink, Yellow και Green.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Κυριάκος Τοφή

Α Κατηγορία: Τελευταία Ενημέρωση