ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Γκριεζμάν ο «σωτήρας» (vid)

Χοντραίνει και… προσωποποιείται το παιχνίδι διαφήμισης στο ποδόσφαιρο για τις γνωστές μάρκες.

Τον Αντουάν Γκριεζμάν επέλεξε για κεντρικό πρόσωπο στη νέα της καμπάνια η PUMA, μετά την επιλογή του Πολ Πόγκμπα σε αντίστοιχο ρόλο απ' την Adidas και το... «ισόβιο» συμβόλαιο που υπέγραψε ο Κριστιάνο Ρονάλντο με τη NIKE.

Ο Γάλλος άσος της Ατλέτικο στην τελευταία διαφήμιση της Γερμανικής φίρμας, κάνει τον μπάρμαν, τον κομμωτή και τον... πλέκτη, προκειμένου να φτιάξει την κατάσταση μετά που «δέχεται τηλεφώνημα» κατά τη διάρκεια του γνωστού του πανηγυρισμού.

Δείτε το νέο διαφημιστικό σποτ.

ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΑΔΡΙΤΗΣ: Τελευταία Ενημέρωση